Parhaat TV-sarjat kautta aikojen?
Kommentit (95)
Sons of Anarchy. Uskomattoman loistavaa käsikirjoitusta ja henkilöhahmot upeasti rakennettuja. Kausi kauden perään huippuja jaksoja.Lisäksi suomalaisista sanoisin Kylmäverisesti Sinun ja tietenkin Kotikatu :).
Kukaan ei oo vielä tainnut mainita Emmerdalea!
Muita mun lemppareita:
- Puhtaat valkeat lakanat
- Villi Pohjola
- Kotikatu (aikaisemman käsikirjoittajan aikaan)
- Elämä Voittaa (Life Goes On)
- Marienhof
Pitkästä aikaa sarja, jota jaksaa seurata.
Alkuperäinen Law & Order (ja oikeastaan kaikki emosarjan amerikkalaiset spin-offit (SVU, CI) poisluettuna "Trial by Jury").
Life goes on ("Elämä voittaa").
SATC ("Sinkkuelämää").
Myös tuo edellä mainittu Toisenlaiset frendit kolahtaa.
että oikeastiko olen mieheni kanssa ainoita, joille tää kolahtaa ja kovaa
Mullan alla! Mahtava.
Mun ehdoton ykkönen. Muita en edes mainitse, ne eivät paini samassa sarjassa. Kylmät väreet menee edelleen kun mietin niitä kaikkia tyyppejä siinä. Siis kertakaikkiaan mahtava sarja.
Emmerdale
Huonosti käyttäytyvät miehet
Teho-osasto
Flight of the Conchords oli aluksi tosi hyvä, mutta ajan oloon alkoi vähän puuduttaa.
Ja tuon krokotiili sarjan muistan myös, mutta en sen nimeä! Villi pohjola ja Ylämaan kettu
Sopranos
Pokka pitää
Frasier
Angels of America
-Se aussisarja, jossa päähenkilö (nainen) joutui aviomiehensä tyrkkäämänä krokotiilin hampaisiin ja luultiin kuolleeksi, mutta palasi myöhemmin kostamaan - muistaako kukaan?
Google löysi: http://en.wikipedia.org/wiki/Return_to_Eden
ja Monk. Myös Benidormista tykkäsin.
ehdottomat suosikit Shield ja NYPD Blue...eiks kukaan muu tykkää?
se on viimeisin. House, Mad Men... Vanhoista on vaikea mennä sanomaan, silloin kuin tulivat niin oli mahtavia esim. Lemmenlaiva, Reinikainen, Ihmemies McGyver, mutta nyt kun niitä katsoo niin eipä olekaan. Eri ikäisenä eri maku siis. Sisko ja sen Veli varmaan edelleen paras suomalaisista.
Kahden kerroksen väkeä, Mennyt maailma, Villi Pohjola (Rob Marrow tohtorina), Pitkän Jussin majatalo, Vanha suola janottaa
Maxwell Smart oli ihan huippu ja toimii edelleen. Samoin Mennään bussilla ja tietysti Perhe on pahin, jossa Carrol O'Connor teki Archie Bunkerista kokonaisen aikakauden ikonin.
Frendit
Sinkkuelämää
Rimakauhua ja rakkautta
Mad men
Tankki täyteen
Reinikainen
muistelen lisää
Varmaan olis ollut hyvä sarja.
Sitten oli se "Pitsiä", joka kertoi kolmesta vai neljästä ystävättärestä sodan kynnyksellä. Muistaako kukaan? Kirjankin olen lukenut.