Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitin vitsi. Lääkäri oli määrännyt väärää lääkettä. Aargh...

Vierailija
24.01.2013 |

Kävin maanantaina lääkärissä ja sain kuurin poskiontelotulehdukseen. Lääke oli ditrim duplo.

Siitä tuli sitten ihottumaa ja alkoi kutina.

Tänä aamuna soitin terkkariin ja kysyin voisiko lääkkeen vaihtaa. Hoitaja oli konsultoinut lääkäriä ja lääkäri oli laittanut sähköišen reseptin apteekkiin.

Sanoin puhelimessa selvästi että olen penisliinille allerginen eli sellasta antibioottia joka sisältäisi sitä!

No sitten kävin hakemassa lääkkeen ja tuoteselosteessa luki että ei sovellu henkilölle jolla on penisliiniallergia.

Voi helkkarin helkkari sentään kun noita euroja ei tällä hetkellä ole yhtään ylimääräistä käytössä. Erittäin tiukka rahatilanteesta muutenkin!! Itku tulee nyt :(

Sekin tässä ärsyttää kun en saa itseäni kuntoon :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen sun penisilliiniallergiasi on? Usein kyse ei ole oikeasti allergiasta vaan jostain lievistä ihottumista.

Vierailija
2/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen sun penisilliiniallergiasi on? Usein kyse ei ole oikeasti allergiasta vaan jostain lievistä ihottumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ehtinyt avata pakettia vielä, voinet palauttaa sen apteekkiin ja vaihtaa sopivamman lääkkeen, tarvitset tähän toki lääkäriltä uuden reseptin, joka voidaan soittaa apteekkiin.

Vierailija
4/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi palauttaa, tai siis toki hävitykseen, mutta rahoja ei saa takaisin. Mikä se antibiootti on minkä sait nyt? Jos lääkäri on ollut tietoinen penisilliini allergiasta niin on varmaanhuomioinut sen. Pakkauselosteen teksti on usein aika yleispätevää. t.farmaseutti

Vierailija
5/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koko keho tulee täyteen ihottumaa alkaa kutisemaan ja syyhyämään. Siinä ei tehdä sitten yöllä muuta kuin raavitaan tuskissaan koko kehoa itkun kanssa.

En todellakaan halua sitä

Vierailija
6/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi lääke on amorion Comp.

Ap

Vierailija
7/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää koskaan saa sitä lääkettä käyttää! Seuraavalla kerralla voi tullakin jo sokki. Minulle lääkäri kerran kirjoitti tuota lääkettä, vaikka sanoin että olen allerginen. Selityksenä lääkäri sanoi, että oli luullut minun tarkoittavan toista lääkettä ja sekoittaneen nimet.

Vierailija
8/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorionista ihottumaa.

Siksi tässä pähkäilee että mitä teen.

Kyllä pitäis lääkärin tajuta jos sanoo että ei missään tapauksessa penisliiniä.

Ap

Vierailija
9/9 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös penisiliiniallergia, niin on isällänikin ja isänisällä. Meillä kaikilla turpoaa kurkku ja on hengenlähtö lähellä :( Lääkäri tiesi tämän, ja määräsi sitten kuitenkin penisiliinipohjaisen lääkkeen. Oli kiva soitella ja pyytää toista lääkäriä, että jos sais vaikka vaihdettua, kun en ehtis just nyt kuolla tuohon...

Yhden kerran lääkäri määräsi minulla lääkkeen, jota pystyi käyttämään raskauden aikana. Apteekissa vaihtoivat lääkkeen vastaavaan, jota ei missään nimessä saanut käyttää raskauden aikana. Apteekkari tiesi raskaduestani. Soitin lääkärille ja lääkäri otti yhteyttä apteekkiin, apteekissa vaihtoivat sitten taas sen lääkkeen sellaiseen, mitä voin käyttää ja ihan sitten vaihtamalla sain, ei tarvinnut maksaa ylimääräistä ja tämä uusi lääke tuli kalliimmaksi kuin se, jonka olin jo ostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi