Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***VIELÄKÖ ELOLINTUSIA ON KESKIVIIKKOON?***

07.12.2005 |

KAhteen päivään ei ole elolintusten pinoa näkynyt.... Onko kaikki olleet pyhien vietossa vai onko oikeesti käynyt näin kova kato :( ?

Itsellä nyt kp 31/28-39. Hirveä turvotus päällä, sormet on kuin prinssinakit. Lisäksi juilimista on ollut nyt aamullakin alavatsalla joten eiköhän täti kurvaile piakkoin tännekin. Jos menkat ei ala ens viikon loppuun mennessä niin silloin aikasintaan testaan koska kierrot ovat venyneet aika pitkiksi.

Kohta alkaa jo kiire tulemaan tän raskautumisen kanssa. Olaan miehen kanssa sovittu et jos en tule viimeistään alkuvuodesta raskaaks niin sitten unohdetaan koko homma ja nämä kolme kullannuppua saavat riittää. Eli jos nyt ei tärppää niin olis enää pari kiertoa aikaa tärpätä :/

Täällä on ollut ihanan lumista ja toivottavasti lumi pysyykin. Mies on tehnyt lasten kanssa lumilinnaa pihalle ja heillä on valtavat suunnitelmat miten sitä laajentavat jos lunta tulee lisää ja ei tule plussakelejä :)

Toivotaan kaikille jäljellä oleville elolintusille hyvää plussaonnea!!!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille ja joukolla pinoutumaan! Ketäs meitä täällä vielä on? En jaksanut selailla taaksepäin edelliseen aloitukseen...Pitkä viikonloppu takana - ihanaa oli olla kotosalla, käydä vähän jouluostoksilla ja viettää aikaa esikoisen ja miehen kanssa. Tammikuussa on seuraavan kerran lomaa eli kolmisen viikkoa olisi nyt jaksettava töitä. Jouluna ei mulla ole ylimääräistä lomaa :(

Itse olen ollut vähän aikaa taustalla kun ei ole mitään uutta tässä yrityksessä tapahtunut, kp 22/30-32 elellään. Ovis on varmaan jo mennyt ja yritykset yritetty tässä kierrossa. Ensi viikolla sitten piinaillaan täällä. Olikos muita ensi viikon piinailijoita, Sofi ainakin, eikö (jos oikein muistan jostain aiemmasta pinosta)?

Vierailija
2/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elolinnuissa vielä tiiviisti mukana.

emalin kanssa ensi viikolla piinaillaan. Täällä kp 22/28.

PLUSSAUUTISIA ODOTELLESSA

PLUSSATUULIA ~~~~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on taas työpäivä niin pääsen pinoutumaan! Kotona ei millään mukamas ehdi kirjoittelemaan ja ehkä parempi niinkin.

Itse revin kohta pelihousuni... Piina on aivan kamala! Kp 36/27-31 menossa ja testausvimma olisi kova! Esikoisesta usean testin tuhlanneena tiedän, että kannattaisi malttaa mielensä mahdollisimman pitkälle. Esikoisestakin sain plussan vasta todella pitkän ajan päästä. Kun vaan malttaisin... Ja sitä paitsi Elolintusten pino kaipaisi niitä plussauutisia eikä turhia negatestejä!

Tässä tosin on ihan mun työpaikan vieressä yksi apteekki... jos vaikka lounaalla siellä kipaisisin...

Mukavaa päivää Hannalta!

Vierailija
4/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan minunkin puolestani!

Itsekin olen vähän pitänyt taukoa palstailusta, osittain työkiireiden vuoksi, osittain ihan vain rauhoittaakseni omaa kuumeiluani. Meni nimittäin jossain vaiheessa hieman liian pitkälle tämä valtava kuumeilu, sorruin ostamaan parit ihan minipotkarit! :D Ne ovat niiiin suloisen söpöjä ja pieniä että oli ihan pakko. Sit päätin, että nyt saa riittää hetkeksi tämä kuumeilu. :) Esikoisen kohdalla nimittäin ostin ensimmäiset pienet vaatteet (äp:n lisäksi) vasta jollain rv:llä 38. Sen verran taikauskoinen olen. :)

Mutta tosiaan, rivit näyttää harvenneen täällä mutta pidot paranee kun väki vähenee.. ;) Jos käännetään näin päin. Itselläkin tosin lähellä että syyskuisiin siirryn, laskureiden mukaan jos nyt tärppäis LA olis ihan elokuun lopussa 27. päivä. Mutta jos siis ei tärppiä ole tästä kuusta tullut, niin eteenpäinhän se on mentävä. Mutta päätin etten nyt ala tuntemuksia tarkkailemaan... katsotaan sitten ensi viikolla pysynkö päätöksessäni. :)

Mutta ++++tuulia puhaltelen kaikille elolintusille!

Anmari kp 18/27-29

Vierailija
5/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se täti ei yllätä vielä tällä viikolla (merkit tosin on aika selvät :() Niin mäkin sit testailen ens viikon lopulla.

Hannako: Sullahan on aika jännät paikat :) Onko kierto aikasemmin heitelly paljo? Toivotaan että on tärpännyt ja saadaan taas iloisia uutisia lintusille!++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
6/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ollaan tavallaan mukana...

Mitä mieltä olette... kp 44/35 ja eilen näytti vielä ihan negaa...

Mahtaakohan vielä olla toivoa, että muuttuisi plussaksi vai onkohan tämä kierto mennyt ihan päin härän pyllyä, kun on miettinyt vauva-asiaa??? Reilu viikko sitten tuntui, että oli nännit aristavat ja turvonneet ja vatsaa vihloi aina välillä. Nyt on kaikki sellaiset oireet kadonneet... Toki mahassa välillä vihlasee, mutta ei silti paljon... Ainoa " oire" on yököttävä olo aamuisin ja silloin, kun touhuan jotain vähänkin fyysistä. Silloin pitää aina välillä nieleskellä tosissaan! Ja lämmöt nyt tuntuu heittelevän välillä aina 37 tuntumaan, kun normaalisti on 36.3 tai 36.4...Vähän on sillai sairas olo aina välillä...

Siltikään en itse enää oikein jaksa haaveilla, että vauva olisi tulossa...

Muuten on kyllä ihanaa, kun lunta hiljalleen satelee ja alkaa vihdoinkin näyttää oikeasti talvelta...

Vierailija
7/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan tähän ketjuun. Tänään on kp 17/26. Testailen siis ensi viikon loppupuolella. Plussa oli kiva joululahja. Jos olisi tärpännyt tässä kierrossa, olisi la elokuun lopulla.

Mulla on molemmissa lapsissa tullut oireita jo ennen kuin menkkojen olisi kuulunut alkaa. Olen molemmissa tiennyt olevani raskaana ennen testin tekoa. Saas nähdä, miten on nyt. Edellisestä raskaudesta on kuitenkin jo yli 7v ja ikääkin on tietysti enemmän.

Mutta ei tässä auta, kun ootella ja puhallella plussatuulia. ++++++++

Vierailija
8/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän laiska olen ite mitään kirjoittelemaan, mutta joka päivä käyn kyllä muiden kuulumisia lukemassa. Ei oo kyl hirveesti ollut itellä mitään kirjoiteltavaakaan viime aikoina, tasaisen hitaasti päivät matelee... Nyt menossa kp 31/28-38 ja ens viikon loppupuolella meinaan minäkin testata jos vaan silloin vielä tarvetta on. Menkkamaisia jomotuksia on kyllä eilen ja tänään ollut, joten aika pessimistisellä mielellä alan olemaan. Toisaalta, mulla on rinnat aran tuntuiset, mitä ne ei oo ikinä ollu ennen menkkoja. Että ota tästä nyt sit selvää!? No, ens viikolla sen sit viimeistään näkee mitä tuleman pitää. Kovasti plussaonnea meille kaikille!!!

Vierailija
9/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siihen malliin alkoi just tuhruttelemaan, että eiköhän ne kunnon menkat viimeistään huomenna ala :( Täytyy kyllä sanoa, että v****taa aivan mielettömästi eikä itkukaan oo kaukana... Tässä kierrossa kokeilin ovistikkuja ekaa kertaa ja testit näytti selvää plussaa kp 20 ja sen mukaan ajoitettiin ahkerimmat vauvapuuhailut, mutta siitä huolimatta ei näköjään tule elokuun vauvaa meille :( :( :( Kyllä ottaa päähän ja rankasti! Taidan heittää roskikseen loput ovistestit tuolta kaapin perältä!

Kiitoksia seurasta ja parempaa plussaonnea teille muille!!!

Vierailija
10/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meitä vielä löytyy hyvä pinkka. Taisi viime viikon negat

vähän latistaa tunnelmaa. Alkuun tuntuikin oikein satelemalla tulevan

plussia. Minäkin testaan ens viikolla jos ei mitään kuulu. Keskiviikkona

on taas hammaslääkäri ja viimeksi paikattu hammas on vihlonut

niin et saisivat vähän sitä tarkkailla. Ja jos ne pian haluaa sen kuvata

niin en kyllä enää kertaakaan sano et en tiedä olenko raskaana. Joten

silloin ke aamuna testaan ennen lääkäriin lähtöä. Jos nyt ei mitään siihen mennessä kuulu. En kyllä ole ollut mistään ovulaatiosta tietoinen

tässä kierrossa, muulloin olen kyllä limat bongannut. Meni vähän överiksi tämä kierto viime kerralla.

Ollaan kirjoiteltu joulukortteja ja on siinä kyllä lasten kans soveltamista.

Kolmonen suttasi heti pinon kortteja ja muille saa koko ajan neuvoa kirjaimia. Onneksi niillä ei ole vielä noita kavereita kuin muutamia.

Vendolle osanotto tädistä!! (toivottavasti muistin oikein)

Joku puhui oireista ennen raskautta. MInä tiesin kans kahdelta ekalta

et olen raskaana ennen kuin mitään menkkoja ehdin oottaa. Pyttyä

sai halia jo useaa päivää ennen. Mutta nyt ONNEKSI se on alkanut vasta joskus 6-7 viikoilla tuo pahoinvointi. Siinä jo ehtii testata jos haluaa.

Mut nyt ruuan laittoon et ehditään miehen kans käymään ajoissa vielä

kerran jouluostoksilla.

Oikein paljon plussasäteitä ja positiivista mieltä kaikille elolintusille!!!

Vierailija
11/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou lintuset!

Osanotto tädin masentamalle Vendolle, sekä onnea seuraavaan kiertoon

Onkin ollut pitkä tauko plussauutisissa, toivottavasti lisää tulee pian!

Tältäkään suunnalta tosin ei liene toivoakaan, toki testaan taas jossakin välissä, kun eihän sitä muuten tiedä kun ei ole menkkojakaan.. eka raskaus ei tuntunut minkäänlaisina oireina ennenkuin maha alkoi näkyä.

Tyttö on nuhassa, kaamea korina kuuluu välillä tuolta sängystä. Ihan on kyllä tyytyväinen itsensä enimmäkseen, ei oikeastaan vaikuta ollenkaan kipeältä. Voi kuulemma se nuha aiheutua ylähampaiden puhkeamisestakin, jospa se on sitä. Tulee nimittäin sylkeä muutenkin aika reippaasti pitkin naamaa ja puruleluksi kelpaa ihan mikä tahansa.

plysonnea!

Vierailija
12/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se sitten kävi tälläkin kertaa, että menkat alkoi.

Luulenpa, että nyt on kyse siitä, että mun hormoonitoiminta vasta heräilee pillereitten jäljiltä. Kierrot on olleet 32, 25, 24 ja nyt 32. Muistelisin, et mulla on ollut ennenkin ilman pillereitä enemmän, ku sen 28, että siihen suuntaan nyt ollaan menossa. Ja kun tässä kierrossa oltiin ahkeria siinä alkupäässä ja kp 14 jälkeen oli aika pitkä tauko, ei oo ollut aineksia oikeaan aikaan liikkeellä.

Eniten tässä nyt *tuttaa se, että seuraava ovis taitaa sitten näillä kierroilla olla tossa joulun paikkeilla ja me ollaan menossa sukulaisiin viettämään joulua. Minnekäs sitä kyläpaikassa piiloutuisi rakastelemaan kesken joulunvieton?

No nyt oon kuitenkin tehnyt tarkat suunnitelmat, joista ei anneta periksi!

Onnea vaan muille vielä tähän kiertoon!

Nyt vois käpertyä suklaarasian kanssa viltin alle ja sytyttää muutama hyvän tuoksuinen kynttilä...

Vierailija
13/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää on tosiaan tuntunut, että kaikki ovat jo jonnekin siirtyneet.

Olen myös ensi viikon piinailijoita. kp 22/28-30.

Ei mitään tuntemuksia ja yritän etten aloita sellaisia etsimäänkään.. heh heh...onnistuu varmaan hyvin... =)

Vierailija
14/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt pitää hieman taukoa tästä palstailusta, kun olen jo niin kauhian monta kertaa joutunut pettymään. Ja vuoden alusta meille aletaan tehdä sitten tarkempia tutkimuksia ja sitten niiden pohjalta ruvetaan suunnittelemaan hoitoja jos ei sitä ennen tärppää. Ja sinne asti sinnittelen täällä kuumeilijoiden puolella. Suuria odotuksia ei tämänkään kierron osalta ole, mutta ainahan se pieni toivon kipinä syttyy kierron lopussa...

Tänään kp 25/26, eikä vielä mitään oireita mihinkään suuntaan. Yleensä alaselkää ja päätä alkaa jomottelemaan jo muutamaa päivää ennen menkkojen alkua, mutta nyt ei tunnu vielä mitään. Tosin olen syönyt nyt loppukierrosta Teroluteja, joten niiden takia menkkaoireet ovat varmaan vähäisempiä, kun niitähän mun ymmärtääkseni käytetään myös lievittämään niitä oireita. Rintoja nipistelee, mut edellisissäkin kierroissa niin on tehnyt eli mun kohdalla se on myös menkkaoire. Viikonloppuna voisin testailla jos aihetta vielä olis.

Tällä erää ei tämän kummempia, plussia toivon teille kaikille!!!

Terveisin LeiMu

Vierailija
15/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva huomata näinkin paksu pinkka pitkästä aikaa!

Mulla on kanssa sellanen tilanne menossa, että oltiin ukon kanssa sovittu, että jos ei tänä vuonna tärppää niin sitten meille saa riittää nuo kaksi prinsessaa. Meillä kun tuota ikääkin jo on molemmilla ja mä oon aatellu, että niin on sitten tarkotettukin.

Ikävämpi juttu vaan se, että nyt oli eka oikee kunnon yrityskierto, kun viime kierrossa oletan vasta ovuloineeni ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Ja ens kierrossa sitten ukko onkin taas töissä joten tähän kiertoon pitää kaikki toiveet laittaa.

Nyt onkin sitten vasta tärppipäivät käsillä, tänään tuli ihan hitusta vaille täys plussa ovistestiin joten se lienee sitten viimeistään huomenna ellei oo tänään ollu. No ainakin on pupuiltu joten pääsenpä sentään piinailemaan!

Ikävän moni taas siirtynyt syyskuisiin, niin oisin toivonu meille kaikille plussaa tässä kierrossa.

Mutta onpa monella jo mukavan kuulosia oireitakin! Mäkin tiesin molemmissa olevani raskaana jo ennen testin tekoa, vaikka mä testasin jo 27/29 tyyliin molemmat plussat.

Mutta munkin miltei pitäs siirtyä suoraan syyskuisten pinoon, koska oon pitkään hautoja muutenkin (molemmat käynnistetty, eka syntyi 40+5 ja toka 42+1 eikä kumpikaan osoittanu mitään merkkejä, että olisivat ilman käynnistystä tulleet) joten tuskin elokuussa vauva suostuis syntymään kumminkaan. Ja kun tuo oviskin tuli sit nyt näin myöhään.

No roikuskelen vielä täällä toistaiseksi tai sitten tuppaudun molempiin! =)

Plussatuulia puhaltelee piipaa kp 18/29(33-50)

Vierailija
16/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis eilen aamusta negaa ja vielä ei ole alkanut, mutta taitaa aamulla sitten roiskahtaa niinkuin yleensä tuppaa nuo aamut olemaan se alkamisaika :(

Vatsa on ollut kipeä jo eilisestä asti, olinkin jo eilen illalla varma että vatsatauti tekee tuloaan. Yön sain nukuttua eikä aamulla mitään ollut, mutta aamupäivällä alkoi taas koskea ja koko päivän on jatkunut. En tiiä mitä on. Kävi jo mielessä voisko olla virtsatietulehdus joka ei oirehdi kirvelyllä ja olisikin levinnyt jo ties minne, huh.

Pahoittelut tädin yllättäneille! Mä täältä tulen huomenna joukkoon viimestään :(

Ja siis kp 38/34-? menossa, nyt kaksi viikkoa oviksesta...