Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on mielestäsi luokkakavereistasi parhaiten pärjännyt

Vierailija
24.01.2013 |

ja miksi?

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut yliopistosta, koulutusta vastaavassa työssä, naimisissa ja äiti. Talous on kunnossa.

Vierailija
22/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohdat huomioiden (siis ei mikään kultalusikka suussa syntynyt) olen edennyt varmaan parhaiten. Yliopistotutkinto haastavalta alalta, oman alan vakituinen työ, ihana mies ja kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hävisivät, kuin pieru saharaan viim. lukion jälkeen täältä pikkukaupungista. Olisi kyllä mukava heistä kuulla nyt kolmekymppisenä.

Vierailija
24/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitkytlukulainen olen ja kauaksi kotiseudulta muuttanut, yksi ystävä on 32 luokkalaisestani säilynyt, ihan siitä ekaluokan ekasta päivästä asti ollaan oltu bestikset. Yksi ainakin on kaks metrii mullan allakin ollut kymmenkunta vuotta. Meissä on ensihoitajaa, konttoristia, myyjää, tarjoilijaa, toimittajaa, mutta niinkuin näkyy suurinosa on kadonnut elämänpiiristäni täysin, tuntisinkohan, jos vastaan tulisi. Omaan elämääni olen tyytyväinen ja olen onnellinen, vaikkei minulla titteleitä olekaan.

Vierailija
25/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin arvostettu ja palkittu arkkitehti.

Vierailija
26/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha luokkakaveri on haudannut molemmat vanhempansa teini-iän molemmin puolin. He kuolivat vaikeisiin sairauksiin perätysten. Luokkakaveri on päässyt kaikesta tuosta yli, ja hän on nyt parisuhteessa, töissä ja omistaa asunnon. Se, että hän on säilyttänyt iloisuutensa, joka tarttuu kaikkiin hänen ympärillään, tekee vaikutuksen.

Muutkin ovat pärjänneet ihan hienosti, joku on rikastunut, joku rakastunut, yksi johtaa kokonaista sairaalan osastoa, itsekin olen alallani huippua.

Aika hyvin huumelähiön koululuokalta.

Vierailija
27/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä sanoa, mutta rehellinen mielipide.

Vierailija
28/28 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mittakaavassa tunnettu näyttelijä, toinen taas kuuluisa rap-artisti. Myös yksi kirjailija löytyy, samoin monta eri aloilta väitellyttä. Kenenkään näiden perhe-elämästä ym. en kuitenkaan osaa sanoa sen enempää, joten en tiedä. Minusta menestyminen ei ole hyvä palkka ja hieno titteli, vaan kokonaisuus. Esim itse olen vasta hiljattain valmistunut, mutta rakastan työtäni, minulla on ihana perhe ja kivoja harrastuksia. Olen myös joutunut taistelemaan terveyteni kanssa ja selvinnyt siitä hienosti, ja minulla on hyvä itsetuntemus. Pidän itseäni menestyneenä suhteutettuna omaan elämääni, vaikkei ulkopuoliselle näkyviä asioita ehkä niinkään ole, ainakaan vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä