Mitä asioita vanhempasi eivät tiedä sinusta?
Ja ei nyt sitten haeta sellaista mitä söin tänään lounaaksi-juttuja vaan jotain muuta, esim. maailmakatsomus, isommat nuoruudensekoilut, tupakointi jne.
Kommentit (23)
- olen bi-seksuaali
- 15-18 -vuotiaana olin seksisuhteessa noin kaksi kertaa itseni ikäiseen mieheen (tämä omasta aloitteestani ja seksi oli kaikkea muuta paitsi yhdyntää, koska siihen mies ei suostunut)
- isäni tuttava yritti hyväksikäyttää minua ollessani noin 13-vuotias, ei kuitenkaan pakottanut vaan yritti saada minut suostumaan vapaaehtoisesti
- peruskoulun ensimmäisen luokan jälkeen en koskaan tehnyt läksyjä
että olen "saanut" keskenmenon. Vaikka muuten olemme todella läheisiä niin jotenkin en vaan ikinä pystynyt kertomaan tätä. Nyt meillä jo 2 lasta.
Lapsia kylläkin nyt kolme. Eivät myöskään tiedä seuraavista:
-Syömiseen liittyvät ongelmat, joskus teinivuosina äiti valitti kun huoneestani löytyi tyhjiä vanukas- ja pähkinälevitepurkkeja, likaisia astioita tms. jotka olin jemmannut, etteivät olisi huomanneet kuinka paljon olin ahminut. Ahmiminen kääntyi jossain vaiheessa anoreksian puolelle, tuolloin äiti ihmetteli kun en syö kotona mitään. Ei sitten kuitenkaan puuttunut asiaan mitenkään, ahmiminen otti kuitenkin taas vallan, ennen kuin ehdin varsinaiseen alipainoon.
-Elin teininä pari vuotta suunnitellen itsemurhaa, en kuitenkaan ehtinyt päästä itseni kanssa sopuun tekotavasta. Ajattelin joka päivä, että sitten kun en todella enää jaksa voin vapauttaa itseni. No tapasin miehen, joka onnistui näyttämään minulle, että olen tarpeeksi hyvä elämään. Mies ei edes tiennyt ongelmistani, tapailimme silloin tällöin ( tapailin muitakin miehiä samaan aikaan), mutta jokin hänen suhtautumisessaan minuun sai minut uskomaan itseeni vaikka hän olikin aikamoinen paskiainen, tai ehkä juuri siksi.
Pienempiä asioita on vaikka kuinka paljon.
- teini-iän ryyppyreissut ja tupakointi
- kesäöiset autoretket heidän kakkosautollaan kun olin 15v ja isoveli 17v (vanhemmat reissussa)
- yksi opiskeluvuosi meni ryypätessä, rällätessä ja seksiä harrastaessa
- olen eronnut kirkosta (noin 25-vuotiaana)
- olen teettänyt sterilisaation 30-vuotiaana (olen lapseton)