Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mittani tuli nyt täyteen!! Apuja

Vierailija
24.01.2013 |

Mieheni sairastaa,kuumetta 37,5. Voi tätä valituksen määrää täällä. "sattuu,hassu olo,Auts!!" mä en yksinkertaisesti jaksa kuunnella enkä katella.

Positiiviset ajatukset on kaukana. Olen itse vasta tervehtynyt samasta taudista. Mulla ei ole tapana valittaa,kun olen kipeänä tai jos särkee johonkin. Sillä uskon,että jos valitan pienistä,niin minua ei enään uskota,kun oikeasti sattuu.

Vaan mieheni sen sijaan kyllä valittaa. Ihan joka viikko oli flunssassa tai ei. Jokaikisen säryn ja nipistyksen sanoo ääneen!

Mä en oikeasti jaksa enään!

mitä ihmettä mä teen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolmatta päivää lämpöä 37 ja nokka tukossa. Olo on mitä hirvein! Mielummin kiitos 39 astettan kuumetta kuin tällainen olo.

Hanki korvatulpat jos ärsyttää!

Vierailija
2/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolmatta päivää lämpöä 37 ja nokka tukossa. Olo on mitä hirvein! Mielummin kiitos 39 astettan kuumetta kuin tällainen olo.

Hanki korvatulpat jos ärsyttää!

valittaisikin vain kuumeessa. Hän valittaa joka päivä,jos johonkin nipistää tai meinaa ehkä särkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pitää niitä ympäri vuoden.

Vierailija
4/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista et voi pakottaa muuttumaan.

Vierailija
5/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa olen miettinytkin monesti.

Vierailija
6/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa olen miettinytkin monesti.

Tais lopettais sitä valituksen määräää, koska se ei ole sinusta ollenkaan kivan kuuloista?

Vierailija
7/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukkoni on nimittäin samanlainen, muttei se minua ärsytä. Halit ja pusut auttaa aina hetkeksi. :-)

Vierailija
8/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolmatta päivää lämpöä 37 ja nokka tukossa. Olo on mitä hirvein! Mielummin kiitos 39 astettan kuumetta kuin tällainen olo. Hanki korvatulpat jos ärsyttää!

valittaisikin vain kuumeessa. Hän valittaa joka päivä,jos johonkin nipistää tai meinaa ehkä särkeä!

Tuo oli yksi syy avioeroon.

Vierailija
9/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on samanlainen. Ei tarvii olla kuin pikku nuha, niin kamala valitus ja voivotus. Nainen kun on kipeenä nii hoitaa koko kodin j käy kaupassa, mut mies makaa sohvalla puolkuolleena

Vierailija
10/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että et muutenkaan kamalasti enää rakasta miestäsi. Jos rakastaisit, osaisit ottaa tuon huumorilla, eikä se sinua rassaisi.

Mutta jos tunteesi ovat viilenneet, miehen valittelu ärsyttää. Et selvästikään hyväksy heikkoutta ja miehen valittaminen lienee sinusta heikkoudenilmaus, jota pidät miehessä epäseksikkäänä ja ärsyttävänä.

Meitä on niin moneksi. Joku valittaa jo pientäkin kremppaa, toinen ei isoakaan. Monella miehellä tuntuu olevan pikemminkin ongelma niinpäin, että he eivät myönnä olevansa kipeitä eivätkä mene ajoissa lääkäriin.

Itse puolestani inhoan tunnetila-ruikuttajia. En jaksa kuunnella kovinkaan pitkään sitä, kun joku (aikuinen siis, lapset eri juttu) riutuu kaksi viikkoa kestäneen "suhteensa" päättymistä tai lemmikin kuolemaa - tulee herkästi olo, että sillä valittajalla on ollut kovin helppo elämä, enkä jaksa tärvätä empatiaa sellaiseen. Kuulostaa kylmältä, mutta pyrin peittämään tuon huolella. Ja kuuntelen sujuvasti valituksiakin.

Eli my point on, että 1) mieti, haluatko ylipäätään jatkaa suhdettasi. Älä anna tuon valittamisen nyt olla keskiössä, se on loppupeleissä aika triviaali vika ihmisessä.

2) jos et halua, eroa. Jos haluat, juttele miehelle, että sinua ahdistaa kuunnella valitusta ja voisiko mies hiukan vähentää sitä - JA sitten kestät jäljelle jääneen kitinän kuin nainen (eli tyynenä). Muistat, että KUKAAN meistä (sinäkään) ei ole virheetön, sinussakin on varmasti piirteitä, jotka rassaavat miestäsi - mutta sellaiset kestää, jos on muuten hyvä parisuhde.

Vierailija
11/12 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten hirveä tauti. Otan osaa ap.

Meillä vähän samanlaista. Mies alta kolmenkymmenen ja odotan kauhulla eläkeikää kun on aikaa valittaa vaivojaan aamusta iltaan. Nyt on jo semmosta valitusta kuin mummot bussissa kilpaa selittää vaivojaan.

Huvittavinta on vielä se että mieheni on sitä mieltä että "miehethän ei lääkkeitä syö" "pikkuvaivoihin" (joita sitten ruikutetaan kun ollaan niin kipeitä ja kuolemankielissä mutta yhtä särkylääkettä ei sitten oteta kun ei ole miehekästä..) Toinen hassu ilmiö on että kun harvoin olen kipeä tai valitan jotain kipua tai väsymystä niin kas kummaa miehellä onkin juuri samaa kipua tai onkin ihan kauheen väsynyt.

Vierailija
12/12 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies on samanlainen. Ei tarvii olla kuin pikku nuha, niin kamala valitus ja voivotus. Nainen kun on kipeenä nii hoitaa koko kodin j käy kaupassa, mut mies makaa sohvalla puolkuolleena

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän