Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISET keskellä viikkoa=)!!!!!!!!!

07.12.2005 |

huomenta...en pinoa vielä löytänytkään..taidan olla eka=)

en melkein kahteen viikkoon ole kirjoitellut mutta seurasin sivusta teitä=)

mitenkäs muiden olo??

täällä kamalat liitoskivut jakuvat,varsinkin aamulla pahat ja jos hetken on paikallaan ni jo koskee=(masu on tosi iso..ihan säikähdin kasvua=)lekurikin sano että kivan kokoinen...heh.

kerkesin tässä puolitista viikkoa sitten mennä naimisiin..pidettiin ihanat isot häät ja masu jaksoi hienosti koko juhlan=)isi piti hyvänä koko illan=)maanantaina risteilylle kun ei kauemmas uskalla matkailla tuon riskiraskauden takia.supistukset onnesi ohi ja potkut mahdottoman kovia.maanantaina käytiin taas ultrassa ja siellä se napero riehui!kolmen viikon välein seuraavat kohdunkaulan tilannetta ultralla ettei vaan taas käy jotain..!kohta lähden neuvolaan...tulen takaisin iltapäivällä...

ihanaa keskiviikkoa kaikille!!!

hjo ja rakas rv23

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpas muka ollut kiireinen kun tänään vasta kerkesin konelle.

5 päivän loma takana ja nyt olen taas töissä. Tosin vapaapäivät menivät osin töissä tullutta sotkua setviessä, joten ihan en saanut rentoutua niinkuin olin ajatellut.

Esikoinenkin sai korvilleen vaihteeksi terveen paperit- tosin hänelle aloitettiin nyt estolääkitys korvakierteen vuoksi. Syö nyt sitten antibiootteja siihen saakka kun jään äitiyslomalle ja otan tytön pois päiväkodista.

Omaan napaan ei juuri kuulu uutta, paitsi että vauva on ehkä vähän muuttanut rytmiään niin että on aktiivisempi päivällä, ja nukkuu enemmän öisin. Olisi ihanaa jos rytmi jatkuisi tämän suuntaisena loppuun saakka.

Oikein mukavaa päivää kaikille huhtimammoille! Kohtahan on taas jo viikonloppu, tälläisiä nelipäiväisiä viikkoja voisi olla enemmänkin!

Lala76 rv21+ 4

Vierailija
2/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT naimisiin menon johdosta!!!!

Lala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hjolle onnittelut!

Minäkään en ole pitkään aikaan kerinnyt kirjoittamaan, tänään vp ja kymmeneltä sekä oma- että pojan viisivuotisneuvola. Että tekemistä riittää tällekin päivälle, sitten on vielä illalla se rakenneultran uusinta, tai siis se kun katsotaan ruokatorvi ja mahalaukku uudestaan. Silloin reilu kaksi viikkoa sitten kun ne eivät näkyneet kunnolla, niin mennään tänään uudestaan. Toivottavasti kaikki on kunnossa, ettei tarvitse alkaa mihinkään ruokatorven avausleikkaukseen suoraan synnytyksestä...

Mutta me lähdetään nyt " tuplaneuvolaan" , tulen illalla kertomaan ultrakuulumiset.

Eusenia 22+2

Vierailija
4/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää keskiviikkoa kaikille! Taidan kirjoitella ensimmäistä kertaa..tai ehkä toista...meitin masuasukki on erittäin liikunnallinen tulee potkua kyllä aamuyöstä lähtien ja lopettelee vasta näihin puolen päivän aikoihin hetkeksi. Istun kurssilla päivät joten on kiva seurailla että mihin aikaa sieltä jotain kuuluu... väsyttää taas valvottu yö, kun mahassa riehuttiin ja kissallakin on vielä juoksut joten huutanut jo monta päivää ja yötä. seuraava neuvola onkin vasta tammikuussa ja ultria ei (ikävä kyllä) ole enää jäljellä. hyvää loppuviikkoa huhtikuisille!

LilSarah rv 23+2

Vierailija
5/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja Hjolle kovasti onnea toivotellaan! Loppuelämän kestävää rakkautta!

Me ollaankin palattu taasen arkeen; miehen kuuden päivän loma on takana, ja tänään palasi töihin, ja mulle tuli kavereiden lapset hoitoon. Vilinää ja vilskettä siis hetken rauhaisan elon jälkeen! Kyllä olikin ihana loma, nautiskeltiin oikein olan takaa! =) (..siis kirjaimellisesti; tuntuu et painoa on varmasti tullut kuudessä päivässä VÄHINTÄÄN 3 kiloa!!...KÄÄK!)

Tänä aamuna olin jo lapsilauman kanssa perhekerhossa. Siellä oli tänään puurojuhla, ja tonttuleikit raikoi :) Oikein mukava tapahtuma olikin, lapsilla oli tosi hauskaa! (Pelkästään rusinasoppa sai vähän vastalauseita aikaiseksi..)

Raskaus etenee aivan mukavasti. Väsymystä tosin pakkaa päälle ihan kovalla kädellä. Mä olen iltaisin aivan kympillä poikki. Onko kellään muulla samoja oireita? Mulle tää väsymys on iskenyt oikeastaan vasta nyt.. Mulla on tosin tippunut hb noin 117:sta, mut en ole VIELÄKÄÄN käynyt hakees lisärautaa.. Joko toiset syötte? Joten mä luulen, et se hemppa mua suurimmaksi osin väsyttää. Tosin sit mulla on ollut unettomuutta jonkin verran, joten ei oikein kunnolla nukuttuja öitä takana. Noh, eiköhän se tästä virkeämpään päin!

Tiitiäinen on nyt ollut taas rauhallisempi pari päivää, harvoja potkuja vain.. Sais antaa tulla oikein maalipotkuja, niin saisi mami olla rauhallisemmin mielin!

Mutta nyt mun täytyy alkaa miettiä jumppaa, joten kuulumisiin taasen!

tilda 20+3 (kyllä aika juoksee niin ettei meinaa perässä pysyä!)

Vierailija
6/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Hjolle naimisiinmenon johdosta!

Tilda: Oletettavasti ovat päivittäneet tätä keskustelupalstaa siten, että törkeistä viesteistä on helpompi ilmoittaa ylläpitäjälle. Voivat helpommin sitten sulkea häiriköiviä nikkejä keskusteluista pois. Kesällä oli joitakin erittäin ikävällä tavalla kirjoittavia henkilöitä ujuttautunut keskusteluihin, onneksi ovat pysytelleet hiljaisina nyttemmin.

Minulla on maha alkanut paisua ihan kiihtyvällä tahdilla, tuntuu ero jo muutamissa päivissä. Toivottavasti vauva kasvaa samaa tahtia masussa sitten. :) Potkuja ainakin satelee mukavasti pitkin päivää ja yötä. Liikkumisesta on alkanut tulla hankalaa, kävelyillä on pakko hidastaa tahtia tukivyöstä huolimatta. Alkaa masu muuten kipuilemaan kovasti. Niinpä sitä jo lyllerrellään mummotahtiin ulkoillessa. Kenkiä pukiessa täytyy asettaa maha jalkojen väliin, että pääsee kumartumaan tarpeeksi. Ähinää ja puhinaa sekin operaatio...

Kissankello 22+6

Vierailija
7/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä valskahtanut hernesoppapäivä täksi päiväksi ja pannari uunissa, joten vielä vähän kirjottelemis aikaa. Iskä lähti hakeen mummulasta lapsia sillä välin. Sitäpaitsi mahtava pitää jalkoja työpäivän päälle hetken tuolilla ja naputella samalla koneelle. Ettei vaan tuu turhaan lepäiltyä. Oon tosi huono pysähtyyn ja huilailemaan. Kato täysillä vaan kokoajan..

Olipas tänään mielenkiintoisia uutisia. Tuli mieleen omat häät, olen mennyt salaa naimisiin joskus. Tai järkättiin yllätyshääjuhlat tupareiden lomaan. Ihanat olivat. Mutta vuosia on jo vierähtänyt ja toivottavasti rakkaus kestää tämänkin raskauden tuoman väsymyksen. Tuntuuko teistä kenestäkään siltä, et välillä tekis mieli heittää hanskat tiskiin? Ehkä silloin kun on oikeen väsynyt tjms.Taitaa kuitenkin kuulua normaaleihin avioliittomietteisiin. Toinen asia kuin tosissaan niitä sitten miettiikään.

No, mut vauveli siellä potkiskelee samaan vanhaan tahtiin, viimeyönä kyllä antoi nukkua ja vielä nukuin ilman vessareissua. Luksusta. Mulla vetelee tossa seisomatyössä välillä kovasti takareisiin. Kait sieltä räjähtää jossain vaiheessa vielä joku jättisuonikohju.. Se siitä puuttuiski. Sen jälkeen ei meitsillä ois asiaa rantsulle. Tässä vaiheessa vielä voi naurattaa, mut ei sit tosi paikan tullen yhtään. Kait tää kolmas rakaus 4 vuoden sisään voi jättää vähän jo jälkiäkin. Eipäs maalata piruja seinille.

Nyt pannarin kimppuun, sieltä tulee rymysakkikin just. Palaillaan taas!

Lumo 23+2

Vierailija
8/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika rientää, töissä on vaihteeksi ollut mukavaa, kun työpaikka kiusaaminen raskauden ja sairaslomantakia nostettiin esille. Muutenkin joulunaika on ihanaa lastenhoitoalalla, kun askarrellaan ja lauletaan joulua, päivät kuluvat vauhdilla!

Oma (.) : Masukki on alkanut potkia, isukki tunsi vatsan läpi viikolla 20 ja nyt toista viikkoa myöhemmin tuntuu jo päivittäin. Ihanaa aikaa tämä kun tuntee masukin liikkeet, niin ei tarvitse huolehtia niin paljon, että onko kaikki hyvin.

Olemme menossa vielä Femedaan sinne kuuluisaan Brunon 3d ultraan. Tilasin ajan kun rakenneultra jonne isukki pääsi oli kovin tyly, ei kertonut mitä missäkin on, ja tämä raskaus on kuitenkin tulevalle isälle se ensimmäinen.

Tilasin tänään miehelle joululahjan, josta nautin sivussa itsekin;-)) Lähdemme joulun jälkeen Pariisiin kahdestaan, kun minun lapset ovat menneet isälleen, tälläisiä kahdestaan lomia ei sitten ole vähään aikaan tiedossakaan, kun yhteinen lapsi syntyy.

Ponnari ja Masukki 21+3

Vierailija
9/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin siellä kontrolliultrassa, ja kaikki oli niinkuin pitikin. Ruokatorvi ja mahalaukku näkyivät hyvin. Kyllä kivi verähti sydämeltä :)

Kätilö oli eri kuin silloin varsinaisessa rakenneultrassa, ihan asiallinen ja mukava tämäkin, mutta todella tehokas ja nopea. Salaa toivoin että olisi ollut sama kätilö, koska hän oli niin ihana ja jaksoi vastata kaikkiin kysymyksiin ja selitti koko ajan mitä missäkin on. Kun tämänpäiväinen veti tutkimuksen todella nopeasti läpi. Mutta toisaalta, eihän tällä kertaa pitänyt mitään muuta tehdäkään kuin tarkastaa mahalaukku ja ruokatorvi.

Mutta pääasia, että kaikki näytti olevan kunnossa!

Mukavaa loppuviikkoa, huomenna töihin, saa nähdä koska taas seuraavan kerran ehdin tänne kirjoitella. Käyn kuitenki päivittäin lukemassa muden kuulumiset, illalla kun lapset ovat nukkumassa.

Vierailija
10/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea hjo:lle!

Täällä malttamattomana odotellaan kunnon potkutteluita. Monilla tuntuukin olevan jo jytät käynnissä, meillä vielä aika hiljaista. Joka päivänä ei edes tunnu mitään, silloin kyllä aina rupeaa huolestuttamaan. Ja nuo tuntuvatkin ovat usein semmoisia pieniä näppäyksiä ja tosi nopeita, eikä oikeastaan koskaan tule enempää peräkkäin. Onko muilla näin? Mulla kyllä se istukkakin tuossa välissä vaimentamassa. Mutta eilen olin ihan varma, että tunsin vauvan selän tuossa sivussa. Makasin sohvalla taas kuulostelemasssa, kun ei ollut päivään mitään tuntunut. Sitten huomasin, että toisessa sivussa oli semmoinen pieni kova, kaareva kohta. Kun pian lähdin liikkelle ja taas koittelin, ei sitä tuntunut. Oisko se voinut olla vaan jotain kohdun supistusta kuitenkin? No, oli mikä oli, onneksi tuntui pieni nykäisy myöhemmin.

Enää huominen töitä, loppuviikko vapaalla, jee!

Vierailija
11/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään päätöksen äitiyspakkauksesta.Tai siis paperi tuli tänään,päätös oli tehty jo 1.12,kun paprut jätin 30.11-Nopeaa toimintaa!

Nyt vaan vielä,kun malttaisi odottaa sen viikon verran,että paketti tulisi postiin..Kaksi viikkoa oli lappuun laitettu toimitusajaksi ja eka viikko on jo vierähtänyt=)

Omalle (.):lle kuuluu hyvää.Potkut ovat alkaneet vahvistumaan ja pieni yritti tänään kovasti iskälle potkia,mutta isi oli nukahtanut käsi vatsan päälle=D

Liitoskivut ovat edelleen muheita.Häntäluu,nivuset ja häpyluu vihloo ja kyllä tekee kävely ja istuminen höpöä.

Ensi tiistaina olisi neuvola,kunpa se verenpaine olisi laskenut normaalille tasolle.Ei menisi sitten joulun alusaika makoillessa,kun olisi niin paljon tekemistä.

Nyt nukkumaan,aamulla taas aikainen herätys,kun pitää kiikuttaa poitsu eskariin.

Niksu78 23+4

Vierailija
12/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas vierähtäny reilu viikko viime käynnistä palstalla (tässä kuluukin nyt sitten sopivasti aika kun mies on viel töissä ja tytöt nukkumassa...)

Onnittelut aviosäätyyn astuneille! ja mukava kuulla että teillä on kaikki kunnossa Eusenia!

Käytiin sitten sielä sukuloimassa Oulun seudulla, oli ihan mukava reissu, joskin aika rankkaa se on olla monta päivää toisten nurkissa lasten kanssa ja kun meillä oli niin paljo ohjelmaa ja monta paikkaa missä piti käydä että sekin väsytti. En sitten löytänyt niitä kaipaamiani siistimpiä mammahousuja sieltä. H&M ja lindeksillä oli vaan jotain l ja xl kokoja jäljellä ja kyllä tympäsi.

Nyt on sitten menny alkuviikko kun on yrittänyt pestä pyykkiä ym. reissun jäljiltä. Sitten ollaan leivottu jo jouluks karjalan piirakoita ja muuta. Jouluverhotkin olen viimein saanut asennettua paikalleen :) Tänään alottelinkin sitten ompeleen siskolle mekkoa kun sillä on kohta kaverinsa häät, joissa se on kaasona. Toivottavasti ei kovin pahasti epäonnistu.

Ens maanantaihin pitäis vielä jaksaa ja sitten olisi meilläkin se kauan ja hartaasti odotettu rakenneultra. Toivottavasti kaikki on pienokaisella kunnossa. Ajattelimme kysästä myös jos näkyis sukupuoli...

Tulipas pitkät turinat, no jospa joku jakso lukea... Mut nyt alan selailee noita edellisiä ketjuja läpi että oon paremmin selvillä teidän muiden tilanteista.

Voikaa hyvin! toivotteleepi daisy82 rv 20 tasan!!!