Ideoita 11v kaverisynttäreille??
Tytöllä on hirveät paineet synttäreistä kun kaverit ovat järjestäneet juhlia kodin ulkopuolella, diskoja, keilauksia tms. Kuulemma hänen viimevuotiset kotisynttärit oli tyrmätty täysin jälkikäteen
Inhoan syvästi tällaista kilpavarustelua mutta mitä voisin keksiä?? Disko kotona, pyjamabileet tms ei kuulema kelpaa. Itse järjestäisin mielellään vaikka "junior chef" juhlat mutta nämä einesperheiden lapset ei kelpuuta edes itsetehtyjä pullia ja tarjottavia....
Kommentit (9)
Jos asutte pääkaupunkiseudulla, niin Flamingon kylpylä on kiva synttäripaikka ( ja ihan kohtuuhinatinen).
Mun poika kyllä just kävi kaverinsa 11-v synttäreillä ja ne olivat kaverin kotona.
Katsoivat leffan poppareiden yms. kera. Tarjoiluksi oli hampurilaisia, jotka jokainen sai kasata itse + herkkuja.
Voisiko tyttösi kysyä kavereiltaan etukäteen mielipidettä noista "master chef" synttäreistä, jos vaikka innostuisivatkin!
salmisaaressa kiipeilyä, biitsipalloa, laaserampumista (myös tytöille hauska ajanviete). Kansallismuseo, koulussa historiantunnin ajankohtaiset asiat nähtävissä. Jos kauempana asustatte niin kotiparty perjantai iltana myöhään 19.30-22.00 on kova juttu ajankohdan takia. Tuntevat itsensä aikuisiksi. Elämä ranttaliks vaan.
ja lähetät sen hauskoihin kotivideoihin
Jos on nyt pakko saada järkyttyä niin yksi paras ystävä vaikka kylpylään ja syömään. Maksatte tietty sen.
Toinen ehdotus jos ei ole kylpylää niin syömään ja keilausta .
Noi isotbkaverisynttärit on aika hassua tossa iässä .
Riippuu tietty paljon siitä et minkäkokosessa kaupungissa oot...
ja ihan itse keksivät sitä ohjelmaa =)
Hohtokeilaus, kokkisota, leffa, alamäkiluistelu, taidemuseo
Yökyläsynttärit. Herkkuja, leffaa, Tuulia ja Robinia.
10v:nä - tämä kuopus haluaisi vielä yhdet.... Enkä henno sanoa ei.... huono äiti ja vielä hellämielisempi isä.
Tuolla Salmisaaressa olen ollut itse ja se täytyy vielä selvittää...
ap