Olisipa elämäni jo ohi.
Kommentit (6)
Ikä 51, lapset aikuisia ja elämö heillä mallillaan. Minulla onnellinen avioliitto ja kaikki muutenkin ok, mutta olen kai jotenkin masentunut. En vain kehtaa hakea apua, koska en tiedä, mistä valittaisin. Joskus toivon, että sairastuisin vaikka syöpään, niin pääsisin sen kautta pois. Tiedän, että tämä on todella väärin sairaita kohtaan. Veljeni kuoli syöpään vuosi sitten, ja olisin niin toivonut,että minä olisi nollut hänen tilallaan. :(
varsinaisesti tarv. olla. Mutta onhan tuo veljen kuolema jo kuormittava tekijä.
Nyt olis ihanaa elonaikaa muutamia kymmeniä vuosia vain. Ei voi olla asiat niin huonosti, ettei tuonvertaista jaksais.
En jaksa ymmärtää..
Eckhart Tolle: läsnäolon voima.
Kappale jossa kertoo kärsimyskehosta.
Eckhart Tolle: läsnäolon voima.
Kappale jossa kertoo kärsimyskehosta.
minä luin sen kirjan ja alkuun innostuin mutta totesin että ei ne ideat vaan toimi. Tarkkailin ajatuksiani, tiedostin kärsimyskehoani, meditoin jne ainakin vuoden, ilman mitään hyötyä.
Ikä 51, lapset aikuisia ja elämö heillä mallillaan. Minulla onnellinen avioliitto ja kaikki muutenkin ok, mutta olen kai jotenkin masentunut. En vain kehtaa hakea apua, koska en tiedä, mistä valittaisin.
Joskus toivon, että sairastuisin vaikka syöpään, niin pääsisin sen kautta pois. Tiedän, että tämä on todella väärin sairaita kohtaan. Veljeni kuoli syöpään vuosi sitten, ja olisin niin toivonut,että minä olisi nollut hänen tilallaan. :(