♥++ pUoLuKoIdEn KeSkIvIiKkO ++♥
[color=darkviolet]Laitoin varalta pari plussaa tohon otsikkoon jos se vaikka auttas [b]GALTSUN[/b] tilannetta!
Kommentit (17)
[color=dodgerblue]Tuosta tuplauskuukaudesta!!!!! Toivotaan, että on vielä ovis/ovikset tuolla ajalla! Eikös niiden ajankohta voi kuitenki vaihdella, jos sulla sattus vielä kaks olemaan??!
Ja [b]Galtsulle[/b] peukutan myös minä, että vahvistuis se haamu!!!
~~~~~~~~~++++++++++++~~~~~~~~~~~
Toivotaan meille [b]PLUSSA-AALTOA!!!!!!![/b] (haluan laskea myös itseni tuohon mukaan ;))
[b]Marttakerho:[/b]Oon saanu väsättyä pienen paidan ja myssyn, aivan ihania tuli =) Myssyyn tein ison tupsun päälle.
[b]Omaanapaa:[/b]Kiemurtelen täällä inhottavassa alamasukivussa... Ja samalla mietin mistä se johtuu... Toivottavasti se kysta ei oo puhkeemassa, koska siitä kuulemma seuraa tuska kivut niin että päivystykseen asti pitäs mennä... Menkkojen alkua tämä ei voi olla, menkat alkaa vasta viikon kuluttua ja ei ne kyl ihan tällasella kivulla ole ollu. No tietysti toivon että olisin raskaana ja kipu tarkottais sitä, koska sillonhan kestän ihan mitkä vaan tuskat ;)
-Thunderi-
Miitsu toivottavasti jaksoit valvoa reippaasti ja vielä kaks yötä edessä. Toisaalta yövuorot katkasee kivasti normiarkea, mut kyllä mun mielestä kolme on jo liikaa. toissa kesänä valvoin aina kolmea yötä ja oli se rankkaa. nyt riittää kaks ihan mainiosti, sit kun välillä on vaan yks yö, niin se on ihan luksusta =) Jaksuja sulle ja masuasukille =)
Onpas taas rauhallinen aamu pinoilun suhteen. KOhta pitäis lähtee salille ja sit taas iltavuoroon. Huomenna taas stand up klubi ja pääsen vielä kattomaankin, odotan innolla !!
Vauvapuolelle ei mitään uutta. menkat oli tällä kertaa ihan normaalipituiset eli noin viis päivää, kun aikaisemmin tuntuu ett kahdella päivällä oon selvinnyt. eli nyt kp 8, oho! johan sitä kohta saa ootella taas ovista =)
MIes eilen hellyyttävästi silitteli masua ja puheli ett voi sua kulta kun oot niin vauvakuumeinen...hetken hiljaisuus ja silittely vaan jatku. siinä välissä risteili sen päässä varmaan sata ajatusta vauvailusta...=) MInä vaan tyytyväisenä otin silitykset vastaan ja olin ihan hiljaa, kerrankin. En oo kyllä itseasiassa sen greippimehu ja tyttövauvat keskustelun jälkeen puhunut sille vauvoista mitään...
[color=CornflowerBlue]Vihdoinkin ehdin tänne, on ollut kaikenlaista kiirusta vkloppuna ja alkuviikosta. Ja voi mitä ilouutisia täällä onkaan luettavana:)
Hannele, suuret onnnittelut!! Tuo on iso asia, toivotaan kovasti että tärppi käy ja kesän jälkeen sulla on pikku(tyttö)vauva sylissä kun täällä kirjoittelet:)
Galtsulle myös vahvoja plussatuulia~~~~+++~~~~
Miitsullekin on kertynyt hirmusti viikkoja jo, muutama vielä lisää niin vauva jo potkiskelee tuntuvasti! Jakusuja öiden valvomisiin, mulla onneksi vaan nyt aamua ja iltaa, mutta jouluna luultavasti öitä tulee taas.
En kerinnyt Linnanjuhlia eilen nähdä kun oltiin syömässä ja elokuvissa, mutta täytyypä lehdistä katsella puvut ja kommellukset:)
Mulle saakin Hannele eilisen kunniaksi lisätä iäksi 22.. Ja nykyisen Muuta-kohdan deletoida ja laittaa tilalle että th-opinnot alkaa 1/06 ja vielä sinne Ammatti vai Työ kohtaan että lähihoitaja sen hoitoalalla sijaan... Toivottavasti sait selkoa tästä sekavasta sepustusksesta;)
Plaah pian taas töihin lähtö... Ja ovista ei ole kuulunut, nyt kp 20, toisaalta en ole kovin ahkeraan nyt jaksanut tikuttaakaan.
-Lumiina
En millään malta oottaa että saisit alkaa testaileen:) Kuluisipa päivät äkkiä!
[color=darkviolet]Olinkin aikeissa tuota päivitellä vaikka ei suurempia muutoksia... Ei ole osaa puolukoista näkynyt piiiiitkin aikoihin! [b][color=dodgerblue]PIIPS, LAURA, PIKKUPIRU, MYY, ARTIERE, NIPPE_NAPPE, NIKI, PUMPSU, NEITINOKKONEN[/b][color=darkviolet] ?!??! Ilmoittakaahan itsestänne! Kuulumisia kaipaillaan!
Kiitos taas onnitteluista! Kumpa olisivat aiheesta!
[b]THUNDERILLE[/b] hirmuisesti plussasäteitä ++++++++++
[b]GOLDA[/b] toivottavasti ovis tuo tullessaan muutakin! Esimerkiksi yhdeksän kuukautta kasvavan vatsan!
Hannele kp19
Hannele, osuiskos tämä nyt yksiin Ellin ennustuksen kanssa?
ONNEA hirmuisesti!!!! nyt kyllä peukutan 24/7 että onnistais ekasta yrityksestä. voi että, vähän oon kade... en oo ikinä päässyt jännäämään ja testailemaan. yhden testin oon joskus alkukeväästä tehnyt kun oli kovat VROt, mutta en sitä itsekkään edes jännännyt, kuhan tein. menkat oli tullut ajallaan ja pillerit syöty ajallaan. olisi kiva päästä noihin kuvioihin mukaan..
Pillereistä vielä hei! galluppia, jotkut kun on täällä maininneet tuntevansa ovulaation vaikka pillereitä söi, niin pohdin vaan että oisko joku merkki semmoinen joka ei estä ovista vai onko tääkin henk.koht. pohjimmainen pohdinnan aihe on että voisiko kierto normalisoitua nopeampaa pillereiden jälkeen jos ovulaatiot pyörisivät pilleritä syödessäkin, kokemuksia?
mulla kun menee kierron tasaantumisen aikaa ja jo etukäteen harmittaa ettei sit pääse heti kunnolla puuhaan mukaan.
risteilytä palattu, eipä ollut häävi reissu.. miehen flunssa vaan paheni ja eilen menikin nukkumaan jo kymmeneltä, eka ilta sentään meni söpöilyn merkeissä. tukholmassa satoi ja oli kurjaa. ostoksia ei tullut tehtyä muuta kun lahjapaperia ja jostain pelikaupasta löysin kummitytölle ja siskollensa huippuhalvalla lastenpelit. eli ei nyt ihan turhareissu kuitenkaan.
sitä hyttiä joku kyseli. ainakin viikkarilla on jotain kahenhengen b-luokan hyttejä, joissa on siis parisänky ja telkkari. oikeen mukava ja vähän normihyttiä tilavampi. kattelin linnanjuhlia hytissä kun mies vähän otti päiväunia, raukkaparka. en tiiä paljon maksaa normaalisti, meil oli joku tarjous et 8.50/pää ja hytti kun hytti alle a-tason. mutta suosittelen jos on kaksin lähdössä laivalle.
Onnea Miitsulle vuosipäivästä ja Lumiinako oli täyttänyt vuosia, ONNEA!
ja Thunderille kanssa isot peukut pystyyn. onpa jännää!
nyt taidan palata lahon pääni kanssa gradun pariin. taitaa vihdoin tarttua miehen flunssa muhunkin. no jos se sillä sitten siitä lähtis.. miehet kun ovat niin rassukoita kipeänä.
luna
eli nyt tiedän minäkin miten saa viestin karkaamaan ilman sisältöä..
niin Hannele, hehkuta vaan niin paljon kun mielesi tekee! ei mua ainakaan haittaa.
ja JJ, joo, massukuvia mailiin! massukuvathan on ihania!
ja Galtsulle myös peukkuja ton haamun kanssa!
[color=darkviolet]Alan jo epäillä onko ovista ollenkaan! Tai sitten en osaa vaan käyttää niitä tikkuja! ...mrrrr...
[b]LUNA[/b] aikalailla yksiin osuis Ellin kans, eli TOIVOTTU LA syyskuussa, Ellihän ennusti lokukuuta. Ja vielä jos tyttö tulis Ellin ennustuksen mukaan niin voisko onnellisempi enää olla... Harmi ettei ollut häävi laivareissu. =o(
Ja pillereistä, minä tunsin ovisoireita niiden aikana, merkki oli Yasmin, ja kierrot on ollu säännöllisiä heti pillereitten lopetuksesta asti. Mutta liekkö jotain vale-ovisoireita, jos ei sitä ovista nyt ookkaan ollenkaan... Pillereitten lopetuksesta 4 kk.
[b]LUNA[/b] sun kannattaa ehdottomasti lopettaa pillerit jo hyvissä ajoin, oon kuullu että lääkärit suosittelee lopetettavan puoli vuotta ennen kun yritys alkaa. No niin ei muuta ku perustelet tämän asian miehelles oikeen perusteellisesti ja lopetat sinäkin pillerit! By the way, viime viikolla sanoin omalle murmelille että alan syyä taas pillereitä koska muuten seksielämä on peestä... Niin mies sanoi että et alota! Enteiliköhän tuota hänen ehdottamaansa sopimusta...?!?
No miksei se ovis jo tuu...
ihme jutte ettei ovista kuulu, ootkos tuntenut sen nyt muina näistä pillerittömistä kuukausista. jossain vaiheessa se sieltä pätkätää, älä huoli.
ehdotinkin jo joskus et jos lopettaisin pillerit ja siirryttäisiin varmoihin päiviin. mut ei saanut idea tuulta alleen. kortsujen kaa sähläys ei taida olla meillä vaihtoehtona.
nooh, jos tulee olemaan niin kuin nyt näyttää että mun työt on sitten se viimeinen kynnys jonka yli pitää kiivetä niin mul on siin vaiheessa enempi päätösvaltaa ja mies ehkä suostuukin siirtymään varmoihin päivii. katsotaan nyt.
toisaalta taas, oon kuullut että just eka kiertopillereiden jälkeen vois olla extrahedelmällinen... tää on varmaan tän palstanantia, tämä tieto..
Enpäs ole kirjoitellut vähään aikaan, mutta luen kylläkin ahkeraan.
Tässähän kävi nyt niin, että sain kuin sainkin ukon vällyjen väliin ovisaikoihin (luullun) ja jonkin moisen lupauksen (taas), että alettas yrittämään.
No tässä on sitten piinaviikko menossa, joka todellakin on piinaa, kun jännittää kokoajan ja tuntuu ettei saa nukuttuakaan.
Aattelin ajatella positiviisesti ja kävin vähän ilmoittelemassa itestäni tuonne ensikoitten puolelle, että jospa se lupaus tällä kertaa pitäisi ja kun kerran pääsi jo ekaa kiertoa jänskäämään.
Luen kyllä teidänkin kuulumiset ja ilmoittelen miten käy ja pitääkö lupaus (peukut pystyyn) =o)
[color=purple] Mä OON ihan poikki. Töissä kävelin pitkin seiniä ja hyvä kun en näkyjä nähny. Soitin neuvolaan ja määräsi loppuviikon lepoa. Huomenna mulla on tosin kampaaja-aika ja sinne kai on mentävä. Jotain piristystä mullekin. Toivottavasti nyt saisin nukutuksi, että ens viikon jaksais sitten töitä tehdä. Huono omatunto jo nyt tuosta saikusta...
GALTSU: Onko haamu vahvistunut? Toivottavasti! Tulehan kertomaan kuulumisia :)
HANNELE: Eiköhän se ovis sieltä tule. Mikä kp sulla on nyt meneillään? Oisko mahdollista, et ovis ois jo ollu...? Onnea bongaukseen :)
Masukuvia saatta nyt odotella ainakin tovin, kun ei meillä vielä ole sellasia kasvollisia versioita. Masusta kyllä ois kuvia, mutta kun se naama pitää kerta ehdottomasti näkyä, niin joudutta ootteleen ;)
Poikkinainen JJ 31+1 kera aktiiviurheilija Tuutin ♥
Miten se mies nyt noin yllättäen suostui tuollaiseen järjestelyyn? Täytyis mullakin jotakin konsteja yrittää!!
Tuli tosi kiva olo kun huomasin että minuakin oli jonkun päivän pinossa kaivattu! Ei ole ehtinyt/voinut moneen päivään pinoja lueskella, kun vanhemmat oli kylässä. Parempi kun niille ei vielä kerro mitään millä sivuilla tulee pyörittyä! Nytkin täytyy äkkiä kirjoittaa kuulumiset, ennen kuin äijä palaa salilta! Parempi kun se ei pääse huomaamaan mitä teen, kun ruotsin kokeeseen jäin lukemaan! Olen jo pessyt pyykkiä, tiskannut ja leiponut. Hassua miten saa enemmän tehtyä, kun olis jotakin muutakin mihin pitäis keskittyä! Huomenna olis kaksi tenttiä ja lukemisen aloitin oikeastaan vasta eile. Ei ikinä opi valmistautumaan ajoissa!
Joko olette joululahjoja? Mä olen normaalisti ostanut kaikki joululahjat jo joulukuun alkuun, mutta nyt en ole vielä kauppaan ehtinyt. Ens viikolla ajattelin kaupassa käydä...
Nyt se äijä saapuu. Siispä lisää huomenna...
Tänään tuntuu kyllä ihan maanantailta, mutta onneksi työviikko on jo puolessa välissä. Olen kyllä niin uupunut, kun täytyy ehtiä korjata kaikki kokeet ja muut työt, että pystyy antamaan numerot joulutodistukseen. Vime yönäkin valvoin yhteen saakka, ja aamulla oli taas herätys ennen kuutta. Täytyy sitten nukkua taas viikonloppuna kunnolla.
Lumiinalle paljon onnea syntymäpäivänä!
JennaJanetelle parempaa vointia! On ihan ymmärrettävää, että tässä vaiheessa vuotta ja raskauden loppupuolella ei aina jaksa työpaineita.
Galtsulle tsemppiä! Toivottavast saat pian oikean plussan.
Moni kyseli eilen meidän tilanteestamme. Tilanne on kyllä tällä hetkellä niin epäselvä, että en oikein itsekään osaa kertoa siitä mitään. Aikaisemmin mies halusi odottaa niin kauan, että menemme naimisiin, vaikka minä olisin halunnut vauvaa jo aikaisemminkin. Suostuin kuitenkin odottamaan, mutta häitten jälkeen ei ole kuitenkaan tapahtunut mitään edistystä. Mies ei ole nyt esittänyt mitään tiettyä syytä, miksi tuplausta ei voida aloittaa. Hän ei vain ole valmis. Olen kyllä yrittänyt sanoa, että raskausaikanakin voi tottua ajatukseen vanhemmuudesta ja että kukaan ei ole valmis vanhemmaksi silloin, kun mitään lastakaan ei vielä ole. En tiedä, kuinka kauan joudun vielä odottamaan, mutta nyt tilanne näyttää ainakin aika epätoivoiselta. Viime aikoina en ole jaksanut inttää mieheltä aikataulua, mutta muuten vauvoista on kyllä puhuttu. Olenkin yrittänyt keskittää ajatukseni vain työhön. Ehkä mieskin on tyytyväinen, jos saan vähän vakituisemman työsuhteen. Siskon vauvasta olen puhunut paljon, mutta tuntuu, että mies ei ole kovin kiinnostunut. Mies on nähnytkin vauvan vain yhden kerran, kun taas minä olen käynyt katsomassa vauvaa todella monta kertaa.
Marttakerholaiset: Minkälaisella ohjeella olette tehneet villasukkia? Päätin tehdä joululahjaksi muutamat sukat, mutta haluaisin kokeilla jotain erilaisempaa kantapäätä. Yleensä teen sukat ihan perusohjeella, mutta silloin kantapää ei istu nin hyvin, kuin haluaisinkin. Oletteko löytäneet esim. netistä hyviä ohjeita. Ajattelin kyllä, että saattaisin ostaa itselleni joululahjaksi Sukkasillaan-kirjan. Sinä näytti olevan hyvännäköisiä sukkaohjeita, mutta vielä siitä ei ole apua tähän ohjeongelmaan.
Voi, Hannele; oli niiiin ihanaa lukea tuo otsikko ;O) Kiitos teille, PUOLUKAT, paljon tsempeistä! Kerronpa heti kuulumiset. Täti ei oo vieläkään tullut ja tämänpäiväiset testit näytti kylmästi vaa negaa :o( Ja alavatsaa nipistelee, joten varmaankin taas kysta joka sekoittaa kiertoa , ehkä pitäis käydä lääkärissä. Testit on jo loppu ja huomenna tulee seuraavat, joten katsotaan vielä.. Vielä en ole toivoani menettänyt. Miehelle en oo kertonut vielä mitään enkä aijokaan. Helpottaa suuresti teidän tuki ja se että voin purkautua tänne.
HANNELE: sun ehkäisytön kuukaisi kestää siis kuukauden eikä kierron verran ;o) Se on mukavaa kuulla että ainakin yks ovis mahtuu vielä ;o) Pidän sulle kovasti peukkuja! Ja nyt siis selvis se miehen veto, että koski lähinnä synttäreitä, hassua :o) Mutta ehkä nyt ei kannata murehtia tulevaa, pettymys tulee jos on tullakseen, nauti tästä hetkestä! Kyllä sitä pettymään aina ehtii! Ihanaa kun mies " kielsi" pillerit sulta! :o)
THUNDERI: sullahan on piinaviikko meneillään :) Kystan puhkeamisesta voi ajatella myös positiivisesti: olin todella iloinen niiden puhkeamisesta koska se parantaa aina raskaaksitulo mahdollisuuksia! Ja onhan se pirun kipeä juttu, mutta kaikella on omat plussat ja miinukset. Voihan se olla jotain kiinnittymiskipuakin. Toivotaan parasta!
GOLDA: sinähän et oo todellakaan puhunut PITKIIN aikoihin miehelle vauvoista! WAU! Siihen minä voin vain pyrkiä. Ehkä se antoi miehelle vähän omaa aikaa ajatella asioita ja hän rupeaa lämpiämään! Anteeksi jos en nyt oikein muista, mutta ootteko jo aloittaneet tuplauksen?
ESSI: missä olet? Mitä kuuluu? Sinunhan piti kansa piinailla nyt..
LUNA: toivottavasti sinäkin pääset pian piinailemaan ja testailemaan! Flunssa on ikävää, pikaista paranemista! Ja pillereistä vielä sen verran: eihän mies päätä siitä milloin alat ja lopetat tunkee ittees hormooneita! Se on ainakin sellainen päätös jonka VAIN JA AINOASTAAN nainen tekee! Toivottavasti en sanonut nyt tätä rumasti etkä loukkaannu tästä! Mutta mielestäni pillerit vaan roskikseen jos siltä tuntuu! Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja olemassa, kuin kortsut, vai? Mutta se on vaa mun mielipide
PILLEREISTÄ: mullakin oli Yasminit, en mitään ovis oireista tuntenut, mutta limoissa oli selviä eroja kun näin jälkeenpäin mietin ja oon nyt seuraillut niitä ahkerasti.. Mistä lie johtuu..
NIKI: toivottavasti tärppää! On näköjään todellakin plussa-aalto tulossa!
JJ: mukavaa että sait vähän lepoa! Käy ihmeessä kampaajalla, kuulostaa ihanalta! Mitä ajot hiuksillesi tehhä? Onko sulla pitkä tukka?
Neitikakkonen: vain muutama lahja on jo ostettu, joten mun puolesta ei mitään hätää! Kuulostaa niin tutulta toi sun kokeisiin valmistautuminen
:)
Tiitikkä: aika kurjalta tuo sun tilanne kuulostaa. Taas rupes oikein suututtamaan noi miehet! *jaksuhaleja sulle*
olipas omaperäinen aloitus...
Tämän vuoden piparit on leivottu kaikkien aikojen epäonnistuneimmasta piparitaikinasta. :( Taikina jäi liian löysäksi onneksi se ei kuitenkaan vaikuttanut makuun.
Norjan pikkuprinssistä sitten tehtiin Sverre Magnus. Suomalaiseen korvaan ei kuulosta kovinkaan kuninkaalliselta. :/ Vaikkei nimi tietysti miestä pahenna.
Rosa Meriläisellä oli varsin iso vauvamaha. Matikainen-Kallströmmilläkin oli vauvamaha, siihen perheeseen on tulossa kolmas lapsi.
Mulla on [b] VAUVAKUUME PÄIVÄKIRJA[/b] eniten olen sitä kirjottanut 2002 jolloin kuume oli kovimmillaan ja kovilla otti siskon vauvan syntymä.
[b]Galtsu[/b] Mikä kierron päivä sulla on menossa?
Ootko testannut aamupissasta? Plussasäteita+++~~~~~~
Galtsu: Tällä hetkellä on tosiaan hääjärjestelyt pinnalla joten vauvajutut on toistaiseksi siellä taka-alalla. Pitäisi saada suunniteltua kutsut...
Tiitikkä: Jossakin suuri käsityölehdessä (mulla on siitä kopio ja se on nyt sitten kotona joten en pääsen tarkastamaan missä numerossa) on ollut ohje sukkiin tiimalasikantapäällä ja Regia langalle.
Moda-lehdessä on ollut eri langoille silmukkamäärät eri kokoisiin sukkiin. (joku joka omistaa Moda-lehtiä voi kenties antaa oikean numeron)
merineito
Mulla ei ainkakaan ole muistaakseni ole ollut ovulaatiotuntemuksia/oireita pillereiden aikaan. Ja kolmea eri merkkiä olen aikanaan syönyt. Toisaalta siitä on jo aikaa ja saattaa tietysti olla että muistan väärin..
[color=darkviolet]Nämä asiat ne vaan mietityttää ja mietityttää... Aamulla meinasin jo kimpaantua kun aattelin että se ovis meni jo viime viikonloppuna ja laskurin mukaan seuraava ovis vasta muutama päivä tämän ehkäisymättömän kuukauden loppumisen jälkeen! Että selviskö se ukkopirulainen koko kuukauesta ilman ovista! No mutta sitten onneksi tajusin että jos ovis ei tuu tänään tai huomenna niin sillon se oli viime viikonloppuna ja sillon vastaavasti ens kuussa tulis samoihin aikoihin (eli aiemmin kuin mitä laskuri antaa) ja sillon olis vielä tuplaus käynnissä... Eli kyllä tähän kuukauteen yks ovis mahtuu, pakostakin! Voi hitsi että mää toivon niin kovasti, niin kovasti... Miten mää selviäisin siitä pettymyksestä jos nyt ei onnistaskaan...
Mies halus ehottomasti tämän sopimuksen mutta ainut mikä häntä huoletti oli juurikin se että miten petyn ja msennun jos ei heti onnistukkaan...
[b]JENNAJANETTEKIN[/b] tuossa tuumasi eilen että jospa se mies siitä lämpenis sitten vaikka ei nyt heti tärppäiskään. Ja myös [b]GALTSU[/b] mietti tuota miehen vetoa, mutta unohdin sanoa sen perimmäisen syyn miksi mies näin halusi --> Synttärit ei saa kuulemma sattua liian lähelle joulua ja jos heti tärppää niin synttärit olis syyskuussa mikä on vielä tarpeeksi kaukana joulusta ja uudestaan tuplaus voiaan alottaa heinä-elokuussa jollon synttärit ois huhti-toukokuussa. Eli en usko että mies enää tämän kuukauen jälkeen suostuu vasta ku sitten heinäkuussa (joka tuntuu taas olevan aivan tuhottoman kaukana...) Tietysti ainut toivo on se että mies innostus niin paljon ettei enää välittäs siitä synttäriajankohdasta...
[b]LILLIS[/b]: Kiitos punkkuvinkistä! Taian juua siis pari lasia punkkua ja siinä kaikki. Tietenkään en haluais liikaa stressata asiasta mutta kun kuitenkin on vain tämä yks kuukausi nyt mahollista niin ei halua alkoholin takia sitä mahollisuutta pilata! Pakko ottaa varman päälle kun aikaa on niin vähän... Kyllä ehdottomasti vauvakuumepäiväkirjan nimeksi sopii myös " Pahan olon päiväkirja" koska sitähän se taitaa enimmäkseen olla...
[b]MIITSU:[/b] Ihanko tosi tiellä vuosipäivä sattuu itsenäisyyspäivälle?! No sehän on ainakin helppo muistaa...
Nyt töiden pariin... Vielä tänään ja huomenna tikutan ja jos ei viivoja tuu niin sitten se ovis on mennyt jo...