Mitä mieltä Linda Juholan kansikuvasta?
Tänään ilmestyneessä lehdessä oli Linda kannessa. Olipa aikamoinen yllätys. Mitä tykkäsitte kuvasta?
http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/blogit/nain_syntyi_lindan_cosmo_ka…
Kommentit (24)
olen itsekin mutta sentään löytyy sääret. Miksi kaikki bloggaajat ovat lyhytsäärisiä? Luin ja ihailin monia blogeja bloggaajineen kunnes pääsin kerran sattumoisin samaan paikkaan. Kyllä ei istu vaatteet samalla tavalla bloggareiden päällä normaalielämässä kuin blogeissaan. Se niistä inspiksistä pukeutumisen suhteen.
Taidat olla aikamoinen tavis ellet jopa rumis, kun itsetunto täytyy kaivaa sääristä vouhkaamalla :D Tuskin omakaan kantturavartalosi on täydellinen, vaikka pitkäsäärinen olisitkin? Löisin 1000 euroa vetoa, että Linda vie kauneusmittelössä sua kuus nolla :D
ilmestyy tänne nyt? Ihmettelen koko bloggaajan suosiota. Nuorempana aloittaessaan oli söpö ja suloinen ja taisi olla meidän keski-ikää hipovien suosikki ja sillä tavalla pysynyt lukijamäärissä mutta vaatteet istuvat hänen päälleen luvattoman huonosti muotibloggaajaksi. Ei siis osaa hankkia omalle kropalleen sopivia vaatteita. Ainoastaan suomenkielinen blogi menestyy tuon tyyppisellä konseptilla. Ei tarvitse miettiä miksi suomalaisia pidetään tyylittöminä.
että kenestä tahansa saa laitettuna ja photoshopilla cosmomallin näköisen. Linda on toki nätti tyttö. Mutta tavallinen. Ja vaatteet aina samaa: pillihousut, bleiseri, saappaat tai ballerinat ja LV laukku. Tyypillistä kauppiskamaa.
todellakin tavallinen tyllerö. Olen odottanut jotakin puhkeamista kukkaan mutta luulen että bloggaaminen on pilannut tytön normaalin kehityksen pukeutumisen suhteen. Bloggaaminen tuntuu synnyttävän pakkomielteitä tietyistä merkeistä ja sellaisesta. Oman yksilöllisen tyylin kehitys jää.
Linda ei myöskään omaa hyvälle tyylibloggajalle ominaista seikkailuhalua pukeutumisen suhteen. Tämä nykyinen "muutos"tulee cosmopolitanin kanssa tehtävän yhteistyö mukana selkeästi. Luin Lindan pohdinnan asiasta eikä se tuntunut siltä että hänen oma ajatuksensa olis ollut. Cosmopolitan on väärä paikka Lindan blogille. Trendikkäät ja menevät nuoret naiset eivät ole innostuneita Lindasta ja hänen tyylistään. Tosiasiassa hän on tylsä. Blogi olisi sopinut jonnekin Elleihin jota lukee vähän varttuneempi naisväki joka diggaa Lindaa
Selkeästi photoshopattu Lindaa hoikemmaksi. On valmiiksi todella kaunis ja hoikka tyttö, mutta videomateriaalista (joka kuvattu kuvausten yhteydessä) näkee, ettei ole aivan niin kapoinen mitä kannessa näyttää. Ei mikään ihme, ainahan noita muokataan paljon, mutta harmihan se on, että noinkin kaunis nainen ei ole sellaisenaan tarpeeksi upea kanteen.
Olen myös sitä mieltä, että on käsitelty kuvaa hoikemmaksi! Ja olen tosi pettynyt, koska Linda on upea nainen ja olisi ollut paljon parempi ihan sellaisenaan... Niistä behind the scenes kuvista näkee sen, ne tais olla näytillä Lindan blogissa.
Väkisinväännetty ja teennäinen, mut shuutataan silti.. ;)
Eikä tarvi shuuttua !
En ole tuota aiemminkin nähnytkään, mutta ohhoh! Lindan keskivartaloa on kyllä käsitelty todella paljon pienemmäksi. Yläkroppa näyttää suorastaan hentoiselta, ihan erilaiselta kuin vaikka noissa behind the scenes -kuvissa. Lisäksi lantio näyttää kannessa todella kummalliselta, siitä juuri huomaa että kuvaa on rankasti käsitelty. Lindalla on tietty outo asento tuossa, mutta ei nuo lantio ja vyötärö oikein kohtaa.
En ymmärrä blogin suosiota. Yksi ja sama laukku. Samaa kuvaa, pärstä eri asennossa. En jaksaisi lukea. Yksi kuva per kerta kertoisi saman. Kunhan on vain sinistä ja kultanappeja. Tuon näköisiä ja jopa parempia vilisee Hankkenin ja Kauppiksen käytävillä ja silti ne eivät ahda itsestään tusinaa samaa kuvaa yhteen bloggaukseen.
Mitä siinä artikkelissa oikein oli? Siis jotain mitä ei ole kertonut blogissaan. Oliko pelkkä sensaatiohakuinen kansiteksti? Asun ulkomailla ja en saanut lehteä käsiini. :)
Olenko väärässä kun olen ymmärtänyt että lehtien kansista ei makseta, tai maksetaan todella vähän (ammattimalleille)? Se on enemmänkin kunnianosoitus ja ammattimallit saavat kuvia kansioonsa, näiden kansikuvien avulla poikii lisää niitä oikeasti rahakkaita töitä. En usko että julkkiksille maksetaan sen kummemmin.
Olisin odottanut jotain räväkämpää. Pelattu Inka varman päälle.
Mutta jännä että sellaisen roskalehden alle låhti.
niinku nuorten naisten Seiska. Lindan blogista tykkään kyllä.
niinku nuorten naisten Seiska. Lindan blogista tykkään kyllä.
Eipä ole pitkään aikaan enää näkynyt H&M vaatteita :)
olen itsekin mutta sentään löytyy sääret. Miksi kaikki bloggaajat ovat lyhytsäärisiä? Luin ja ihailin monia blogeja bloggaajineen kunnes pääsin kerran sattumoisin samaan paikkaan. Kyllä ei istu vaatteet samalla tavalla bloggareiden päällä normaalielämässä kuin blogeissaan. Se niistä inspiksistä pukeutumisen suhteen.