Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ja itsetunto - äiti lähti baariin

Vierailija
23.01.2013 |

Olen saanut kolme lasta alle viidessä vuodessa, ja vuodet kuluivatkin vuorotellen imettäessä ja raskaana ollessa. Elämäntapa ja -muutokset jättivät säälimättä normaalipainooseen kroppaan 12kg ylimääräistä. Nyt kun pieninkin jo puhuu ja nukahtaa samaan aikaan isompien sisarustensa kanssa, alkoi minulla olla aikaa katsoa peiliin ja kysyä mitä itselleni kuuluu. Päätin marraskuun alussa ottaa projektikseni saada itseni taas kuntoon, ylimääräiset kilot pois, ryhdin ja naisellisen itseluottamuksen takaisin.

Tammikuun puolessavälissä kiloja oli karissut 8kg, vaatekoko tippunut koosta 42 kokoon 38. Ystäväni päätti, että sitä lähdetään juhlimaan. Kävin ostamassa omaa vartalotyyppiäni imartelevan pikkumustan ja sopivat 10cm korkkarit löytyikin kaapista. Meikit nassuun, pitkät hiukset kiharalle ja viinilasi käteen. Baariksi valittiin sama, missä oltiin käyty jo vuosia, itseasiassa kauan ennen lapsiakin.

Oli muuten parasta potkua tälle kropanmuokkaukselle nähdä kuinka kolmekymppisenä kolmen lapsen kotiäitinäkin voi saada huomiota. Itseasiassa siinä määrin, ettei perusnätti ja -hoikka minä muista ikinä saaneenkaan.

Onkohan tämä nyt sitä aikuisesta naisesta huokuvaa itsevarmuutta? Kivaa, kun ei ole enää 18 :)!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itsevarmuus kaunistaa entisestään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme