Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisi muistista pyyhkiä muiston pois?

Vierailija
22.01.2013 |

Jos ihmisen muisti olisi kuin ruutupaperi, johon on kirjoitettu lyijykynällä, niin pyyhkisitkö jonkin muiston pyyhekumilla pois muististasi?

Käännettäköön vielä nykykielelle.

Jos ihmisen muisti olisi kuin kirjoitusohjelman teksti, niin deletoisitko jonkin muiston pois muististasi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sairaalareissun, sen kivun, josta jouduin kärsimään. En haluaisi niitä enää muistaa.

Vierailija
2/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli opiskeluaikojen harjoittelujakso, jolloin mua kohdeltiin syyttä erittäin huonosti. Ei siinä muuten mitään, mutta en saa kokemusta jotenkin pois mielestäni, vaikka siitä on vuosia aikaa. Muisto on ihan turha ja aiheuttaa mielipahaa. Sen voisin pyyhkiä.

Muuten en, kaikki ikävätkin kokemukset ovat olleet tavalla tai toisella kasvattavia ja tärkeitä enkä niitä poistaisi. Tuon yhden vain, en tiedä miksi se on jäänyt kummittelemaan niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin pitää ko. kokemuksesta viisastumisen, niin totta kai sen tuskaosuuden pyyhkisin pois, ettei tarttis aina vuosia myöhemmin muistella. Mut mieluummin olen se, joka olen nyt, kuin joka olin ilman tätä kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän