Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen uskottomuuden voisit antaa anteeksi?

Vierailija
22.01.2013 |

Voisitko luottaa, ettei enempää olisi tapahtunut? Entä pystyisitkö enää sen jälkeen luottamaan kumppaniisi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota mies aidosti katuisi ja muuttaisi toimintaansa sen jälkeen. Eli fyysinen pettäminen olisi varmaankin anteeksiannettavissa, tietty tapauksesta riippuen. Mitään salasuhdetta en voisi sulattaa, sillä se tuntuisi jo suunnitelmalliselta ja tietoiselta huijaukselta. Ja olisi todella vaikeaa rakentaa luottamusta ja itseluottamustani uudelleen, jos mies olisi ollut ihastunut johonkuhun ja vieläpä edennyt asiassa tietämättäni.

Vierailija
2/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota mies aidosti katuisi ja muuttaisi toimintaansa sen jälkeen. Eli fyysinen pettäminen olisi varmaankin anteeksiannettavissa, tietty tapauksesta riippuen. Mitään salasuhdetta en voisi sulattaa, sillä se tuntuisi jo suunnitelmalliselta ja tietoiselta huijaukselta. Ja olisi todella vaikeaa rakentaa luottamusta ja itseluottamustani uudelleen, jos mies olisi ollut ihastunut johonkuhun ja vieläpä edennyt asiassa tietämättäni.

Itse asiassa näin on meillä tapahtunut. Kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole mitenkään ehdoton uskollisuudesta. Mä tavallaan hyväksyn tosiasian, että mies saattaa pettää mua, mutta toivon, että hän hoitaa asian niin, ettei asia tule mun tai muiden julkiseen tietoon.

Mun mies tekee reissutyötä, ei ole ollenkaan "pettäjätyyppiä", mutta tiedostan, että hänellä on hyvät mahdollisuuden kertapanoihin tai pitempäänkin suhteeseen. Mistään hän ei ole koskaan narahtanut, eikä myöskään antanut koskaan aihetta epäillä uskottomuudesta.

Mä olen itse pettänyt aikanaan ja mieheni ei tiedä siitä enkä aio sitä koskaan hänelle kertoakaan. Samaa toivon mieheltäni.

Vierailija
4/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin antaa anteeksi mitä vain, vaikea sanoa etukäteen. Suhteemme ei perustu pelkkään seksiin, se on selvää, joten satunnainen yö ei ole ratkaiseva. Meitä pitää yhdessä yhteinen elämäntapa, toki myös lapset, koti, ystävät. Uskomme, ettei toista olisi helppo korvata. Seksi ei ole tosiaan kaikki.

Vierailija
5/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten 5 ja 6. Mä olen aika anteeksiantavainen, enkä itsekään niin puhtoinen, mutta toivon, että mies pitää omana tietonaan jos pettää tai salasuhteilee.

Vierailija
6/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähtökohtani on se, että yritän antaa anteeksi.

Vierailija
7/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi kännisen hairahduksen ja sitä seuranneen lyhyen (pari viikkoa) salasuhteen. Luottamuksen täydelliseen palautumiseen meni melkein pari vuotta.

Vierailija
8/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riippuvainen miehestäni enkä jakaisi elämääni epäluotettavan ihmisen kanssa.

Vierailija
9/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä av:laisten mielestä ero tulee jo, jos mies lähettää liian lempeän sähköpostin toiselle naiselle.

Vierailija
10/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voin antaa anteeksi mitä mieleni tekee. Voin valita hänet aina uudelleen tai voin valita jonkun toisen. Koska minulla kuitenkin on hänen kanssaan tosi kiva koti, johon olen panostanut paljon, sekä lapset ja hyvä turvaverkko, miksi rikkoisin tämän kaiken? Valinta on minun. Miksi sanoisin ei, kin voin sanoa kyllä ja olla onnellinen?

Vierailija
11/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä av:laisten mielestä ero tulee jo, jos mies lähettää liian lempeän sähköpostin toiselle naiselle.

Vierailija
12/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurella rahallisella korvauksella...

Vähän niinkuin Tiger Woods teki (tosin mun miehellä ei vain olisi varaa).

Vierailija
13/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

panon satunnaisen tuntemattoman kanssa.

Vierailija
14/19 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaiset kriteerit sille mikä on pettämistä. Av:lla kriteerit tuntuu olevan usein vähän liian tiukat.

Vierailija
15/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko luottaa, ettei enempää olisi tapahtunut? Entä pystyisitkö enää sen jälkeen luottamaan kumppaniisi?

Kaikki toisen selän takana touhuilu vastakkaisen sukupuolen kanssa on eräänlaista pettämistä, jos se kerran pitää salata.

Vierailija
16/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen tai ison petoksen, jos puoliso oikeasti katuu ja oma järki sanoo, että ei tee sitä enää uudelleen.

MUTTA tunnepuolella en koskaan unohtaisi enkä koskaan enää luottaisi puolisoon, joten todennäköisesti suhde loppuisi ennemmin tai myöhemmin omaan skitsoiluuni ja mustiin ajatuksiin.

Vierailija
17/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en näe elämää niin mustavalkoisena. Riippuisi siis täysin tilanteesta, esimerkiksi siitä, onko kyseessä ollut kerran sattunut pelkästään fyysinen tapahtuma vai pitempi vehkeily selkäni takana. Ymmärrän, ettei toista ihmistä voi omistaa ja että on eri asia haluta jakaa elämänsä jonkun kanssa kuin tyydyttää fyysinen halu.

Vierailija
18/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en enää jatkaisi suhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
19/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en rakasta puolisoani, joten ihan sama minulle. Toivoisin kyllä ettei hän kertoisi minulle vaan pitäisi asian omana tietonaan. Petän itsekin miestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi