No nyt se kissa otti lihaveitsen esille!
Ikkunasta tuijottava kissa, mt-tapaus selkeästi. Olin suihkussa, kylpyhuoneen ikkunassa näkyi äkkiä liikettä. Säikähtäen katsoin, ja siellä se naapurin kissa oli lihaveitsen kanssa tuijottelemassa.. :( Psykopaattista, voinko soittaa poliisille?
Kommentit (4)
Jos et uskalla mennä sanomaan henk.koht., laita vaikka lappu postiluukusta, että teidän kissa tuijottaa minua pahat mielessä, ja se pelottaa.
Ei aina tarvi poliisille soittaa. Voihan olla että se naapuri ei edes itse tiedä kissansa aikomuksista.
t. kissaihminen
Pelottaa, laitoin kaikki ovet lukkoon, mutta ikkunoissa ei lukkoja ole.
Niin, kissathan ovat oikeudentuntoisia eläimiä, eivätkä varmaankaan päädy ihan syyttä suotta uhittelemaan ikkunasi taa. Hääditkö kissan pois terassiltasi viime kesänä, vaikka hänellä oli varmasti omat oikein hyvät syynsä olla siellä? Käytitkö lehtipuhallinta liian lähellä pihojenne rajaa, ja sehän sitten toi kissaparalle mieleen traumat imuroinnista kesken 18 tunnin kauneusunien? Koitko jonkinlaiseksi ongelmaksi mikäli hän laajensi reviiriään sinun kukkapenkkiisi ja täysin vahingossa repi puutarhakisapalkitun rehusi, vaikkei senkään pitäisi sinulle kuulua?
Olet varmaan koiraihmisiä, kun ihmettelet moista.