kirppiksen hinnoittelusta? täh...?
siis ihan oikeesti, mitä jotkut ajattelevat kun hinnoittelevat tavaraa? en vaan jaksa ymmärtää. Siitä nyt 1,5v kun viimeksi otin pöydän kirppiksestä (vaikka olin päättänyt ettei enää) ja kyllä täytyy sanoa että minkälaiset hinnat???!!! Itse laitan noin 1-2e / paita, 3e / collegepusero, talvitakki 15e (lähes uusi Reimatecin), kuin uudet futiskengät 10e jne...eli halvalla saa ja tiedän että mulla on hyviä vaatteita koska ostan liikaa ja lapset eivät ehdi kuluttaa niitä. Siis ällöttäviä todella paljon käytettyjä vaatteita siellä on ja tämmöisestäkin pyydetään 5e??? Kuluneita kenkiä 9e? Paras oli kyllä peltinen Oboy purkki joka täynnä kolhuja NELJÄ euroo?????? siis TÄH??? Onko tämä ihan normaalia? Toinen asia mitä en voi ymmärtää on se että heitetään ja sotketaan kuin kakarat siellä, miksi? Itse laitan aina suht samaan paikkaan joku vaatekappale kun olen katsonut sitä...
Kommentit (5)
Tänään ihmettelin valkoista juhlamekkoa jonka etumus oli ihan likainen, 7e siitä pyydettiin ;)
Se on kylläkin gollege, ei college.
urpo..
ap:n kanssa. Ennen oli parempia vaatteita kirppareilla, nyt en enää halua käydä niissä tuon takia. Rikkinäisiä, ällöttäviä vaatteita ja hinnat aivan liian korkeita.
urpo..
Urpot.