G: Mitä masennuslääkkeitä syöt?
Kommentit (21)
onko siihen joku erityinen syy tiedossa?
t. utelias
onko siihen joku erityinen syy tiedossa?
t. utelias
Miten isoja annoksia te muut otatte päivässä? Itse otan 225mg/päivä. Ainoa (iso) miinuspuoli on että orgasmit katosivat, muuten kyllä toimii.
Aivojen kemialliset prosessit eivät toimi kuten "normaaleilla" ihmisillä. Siksi syön.
Olen montaa kokeillut, mikään ei oikein sovi. Olen huomannut, että oloni ei ole sen kummempi, vaikka en lääkkeitä syö. Isot laskut ja rahapula masentaa ihan yhtä paljon, vedin sitten pillereitä vaiko en.
Sivuoireet ovat olleet voimakkaat, mutta hoito onkin vasta alussa. Vielä ei auta sen kummemmin.
alussa mennään niin en oikein tiedä.
ja auttaa kyllä kunhan aloitusoireista ensin tokenee...
Paniikki oireisiin, mutta aion lopettaa. Hiukset lähtee. :( enkä muutenkaan tiedä tarviinko oikeasti lääkettä.
Paniikki oireisiin, mutta aion lopettaa. Hiukset lähtee. :( enkä muutenkaan tiedä tarviinko oikeasti lääkettä.
venlafaxinia, ei mitään sivuoireita ainakaan vielä. Tarkoitus nostaa annosta. Pelottaa vähän nuo sähköiskut kun olen huono muistamaan lääkkeitä ottaa....
Keksi mistä muustakaan voisi johtua. Noh, stressistä joo mutta syksystä lähtien olen syönyt tuota lääkettä ja siitä lähtien on hiuksia lähtenyt. Verikokeitakin otettu tuon takia ja kaikki ok, joten olen aika varma että citalopram on syynä. Siinä mainitaan melko harvinaisena sivuhaittana hiustenlähtö. :/
syödessä ihan kamalasti. Oli yksi syy sen syömisen lopetukseenkin. Ikävä sivuvaikutus todella!
Pilleristejä. Nyt ymmärtää tämän palstan paskatunnelman. Pipipäät purkaa Ahdistustaan
Ja sinulle pipipää provoilijalle. Masennukseen voi sairastua kuka vaan, myös sinä. Elämässä tulee vaikeuksia tms. En minäkään uskonut koskaan olevani tässä tilanteessa. Ja sitä paitsi lääkkeistä huolimatta käyn töissä aj hoidan ehkä juuri sinun lastasi:)
nyt reilun kuukauden. On auttanut.