Lue keskustelun säännöt.
Toivottavasti tulee lämmin syksy
28.06.2026 |
Lämmin syksy on melkein ihanampi kuin kesä. Tämmösen pas kan kesän jälkeen taatusti.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä toivon lämmintä talvea. Ei mitään lumikinoksia ja jäätiköitä.