Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on pilalla alle kolmekymppisten pentujen kanssa

Vierailija
21.01.2013 |

Olen aina pitänyt tätä aikusiten naisten palstana, mutta viime aikoina minulle on selvinnyt, että täällä pyörii kaikenlaisia parikymppisiä pentuja, joiden elämä ja ajattelu on vielä ihan lapsen tasolla (jos et usko, katso vaikka kaikkia säälittäviä pelaamisen puolustelijoita).



Voi kun tänne saisi ikärajat, keskustelun taso nousisi välittömästi.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelienvastustaja on ovela, uu.

Vierailija
2/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monissa muissakin aiheissa on joku "yleinen mielipide", joka voi olla täysin erilainen kuin oma. Monissa aiheissa on myös omat leirit, ihmiset jakaantuu kahtia. Sukupolvet ei ole ainoa asia, joka tuottaa ajattelueroja, myös sosiaaliluokka ja maalaisuus-kaupunkilaisuus vaikuttavat. Ja sukupuoli (miehiäkin on).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.30v

Vierailija
4/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, ikärajat ! Ei tulisi tälläisiä keskustelu aloituksia kuin tämä !! Huoh.. T; teinimama

Vierailija
5/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tätä aikusiten naisten palstana, mutta viime aikoina minulle on selvinnyt, että täällä pyörii kaikenlaisia parikymppisiä pentuja, joiden elämä ja ajattelu on vielä ihan lapsen tasolla (jos et usko, katso vaikka kaikkia säälittäviä pelaamisen puolustelijoita).

Voi kun tänne saisi ikärajat, keskustelun taso nousisi välittömästi.

Vierailija
6/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän huomaa palstan kielestäkin. ei täällä ennen välimerkit ja **tut vilisseet. sisältö on laskenut samaan tahtiin. tai me vanhemmat ollaan vain aikuistuttu ja kasvettu ulos av:lta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella tasokkaita aloituksia nämä.



"alle kolmekymppisten pentujen kanssa".



Miten ihmiset voivatkin olla katkeria.



Vierailija
8/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella tasokkaita aloituksia nämä.

"alle kolmekymppisten pentujen kanssa".

Miten ihmiset voivatkin olla katkeria.

Mua huvittaa keski-ikäiset naiset, joiden ainut tapa tuntea olonsa hyväksi on korostaa nuorten naisten lapsellisuutta. Suorastaan surullista. Kertoo kyllä heti ihmisestä aika paljon, jos käyttää aikuisista ihmisistä sanoja "pennut" tai "pikkupimut" tms. Taitaa vähän oma vanheneminen ahdistaa, ei ole ainakaan kovin viisaasti vanhennuttu jos pitää nuorempia lyödä alas. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????????????????

??????????????BOO…????

?????????????????????

?????????????????????

?????????????????????

?????????????????????

?????????????????????

Vierailija
10/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella tasokkaita aloituksia nämä.

"alle kolmekymppisten pentujen kanssa".

Miten ihmiset voivatkin olla katkeria.

Mua huvittaa keski-ikäiset naiset, joiden ainut tapa tuntea olonsa hyväksi on korostaa nuorten naisten lapsellisuutta. Suorastaan surullista. Kertoo kyllä heti ihmisestä aika paljon, jos käyttää aikuisista ihmisistä sanoja "pennut" tai "pikkupimut" tms. Taitaa vähän oma vanheneminen ahdistaa, ei ole ainakaan kovin viisaasti vanhennuttu jos pitää nuorempia lyödä alas. Säälittävää.

haukkua, emmehän me tiedä mitään elämästä, kaikenlisäksi emme anna lapsillemme terveellistä, monipuolista ja ravitsevaa ruokaa, saatikka virikkeitä. Mehän vain pelaamme! Pitäisikö meidän nuorten alkaa täyttää ristikoita, niin johan oltaisiin aikuisia?? Meneppäs ap nukkumaan, jos vaikka katkeruutesi unohtuisi. Ei se vanheneminen ole niin kamala asia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rankkaa kun muuttuu av-mammasta av-mummoksi, mut kyllä se siitä.

Vierailija
12/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tätä aikusiten naisten palstana, mutta viime aikoina minulle on selvinnyt, että täällä pyörii kaikenlaisia parikymppisiä pentuja, joiden elämä ja ajattelu on vielä ihan lapsen tasolla (jos et usko, katso vaikka kaikkia säälittäviä pelaamisen puolustelijoita).

Voi kun tänne saisi ikärajat, keskustelun taso nousisi välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mua huvittaa keski-ikäiset naiset, joiden ainut tapa tuntea olonsa hyväksi on korostaa nuorten naisten lapsellisuutta. .

Jännä miten erilailla ihmiset tulkitsevat jonkun kirjoituksen. Sä ajattelit ap:n tarkoittavan naisia (oletko itse nuori?), mä taas ajattelin ap:n tarkoittavan eniten "laasaslaisia" ym sekalaista mielenterveysosastoa...

Mä en usko että se pointti nyt olisi ollut nuorten kadehtiminen. Jossain muissa kirjoituksisa sitä on ehkä ollutkin. Mutta > 40 naisia on moneen junaan ja monet sympatiseeraavat nuoria naisia (ainakin jos verrataan miehiin). Ovat itse olleet nuoria naisia ja kokeneet kaikenlaista.

Vierailija
14/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin hienoa, että kun jonkun "maagisen" iän saavuttaa, muuttuu yht'äkkiä pennusta aikuiseksi. Silloin voi liittyä tasokkaisiin keskusteluihin kokematta ikäsyrjintää.



Jotenkin tuntuu, että nykyään se mitä vanhemmaksi tulet, sitä suurempi tarve on todistella olevansa parempi.



Mikä tekee ihmisestä niin paljon paremman ikänsä perusteella, että voi arvostella muita vaikka moiteettomasti toimisivatkin. Näihin katkeroituneisiin tapauksiin törmää ihan oikeassakin elämässä, se todellakin on hyvin surullista.



ps. Provohan tämä oli, ap halusi vain nähdä kuinka helposti ihmiset tähän lankeaa. Se on merkki kypsyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella tasokkaita aloituksia nämä.

"alle kolmekymppisten pentujen kanssa".

Miten ihmiset voivatkin olla katkeria.

Mua huvittaa keski-ikäiset naiset, joiden ainut tapa tuntea olonsa hyväksi on korostaa nuorten naisten lapsellisuutta. Suorastaan surullista. Kertoo kyllä heti ihmisestä aika paljon, jos käyttää aikuisista ihmisistä sanoja "pennut" tai "pikkupimut" tms. Taitaa vähän oma vanheneminen ahdistaa, ei ole ainakaan kovin viisaasti vanhennuttu jos pitää nuorempia lyödä alas. Säälittävää.

haukkua, emmehän me tiedä mitään elämästä, kaikenlisäksi emme anna lapsillemme terveellistä, monipuolista ja ravitsevaa ruokaa, saatikka virikkeitä. Mehän vain pelaamme! Pitäisikö meidän nuorten alkaa täyttää ristikoita, niin johan oltaisiin aikuisia?? Meneppäs ap nukkumaan, jos vaikka katkeruutesi unohtuisi. Ei se vanheneminen ole niin kamala asia :)

Onneksi mä olen jo 30, niin kuulun parempaan kastiin. Enkä edes pelaa videopelejä. Ai että mä oonkin aikuinen ja viisas!

Tämä tosin kai oli videopelihullun aloitus, sanoma vaan oli naamioitu toisenlaiseen viestiin.

9

Vierailija
16/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ikärajoja, ketäs te sitten haukkuisitte kun itse olette niin tasokkaita?

Vierailija
17/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mua huvittaa keski-ikäiset naiset, joiden ainut tapa tuntea olonsa hyväksi on korostaa nuorten naisten lapsellisuutta. .

Jännä miten erilailla ihmiset tulkitsevat jonkun kirjoituksen. Sä ajattelit ap:n tarkoittavan naisia (oletko itse nuori?), mä taas ajattelin ap:n tarkoittavan eniten "laasaslaisia" ym sekalaista mielenterveysosastoa...

Mä en usko että se pointti nyt olisi ollut nuorten kadehtiminen. Jossain muissa kirjoituksisa sitä on ehkä ollutkin. Mutta > 40 naisia on moneen junaan ja monet sympatiseeraavat nuoria naisia (ainakin jos verrataan miehiin). Ovat itse olleet nuoria naisia ja kokeneet kaikenlaista.

No jos 30 on nuori niin olen. En viitannut ainoastaan tähän aloitukseen vaan muihinkin vastaavan tyyppisiin kommentteihin, joihin aina välillä törmää. Esim. IS:n Iholla-uutisessa joku totesi ettei "pikkupimut" kiinnosta. Sanavalinnat kertovat paljon. Varmaan nämä muut vastaavat havainnot saivat mut ajattelemaan, että ap tarkoittaa nimenomaan naisia. Plus että tämä nyt tunnetusti on aika naisvaltainen palsta, plus että ap sanoi ajatelleensa tämän olleen ennen "aikuisten naisten" palsta. Ei siis pentunaisten.

Loppujen lopuksi tosiaan aloittaja kyllä lienee se videopelihullu.

Vierailija
18/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Provohan tämä oli, ap halusi vain nähdä kuinka helposti ihmiset tähän lankeaa. Se on merkki kypsyydestä.

En usko, että provoilu on missään maailmassa merkki kypsyydestä...

Vierailija
19/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Provohan tämä oli, ap halusi vain nähdä kuinka helposti ihmiset tähän lankeaa. Se on merkki kypsyydestä.

En usko, että provoilu on missään maailmassa merkki kypsyydestä...

Etkö kenties ymmärrä sarkasmia?

Vierailija
20/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tätä aikusiten naisten palstana, mutta viime aikoina minulle on selvinnyt, että täällä pyörii kaikenlaisia parikymppisiä pentuja, joiden elämä ja ajattelu on vielä ihan lapsen tasolla (jos et usko, katso vaikka kaikkia säälittäviä pelaamisen puolustelijoita).

Voi kun tänne saisi ikärajat, keskustelun taso nousisi välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi