Nykyajan taloissa ei oo sielua, toisin kuin 70-luvulla rakennetuissa
Samaan massaan menee jokainen 2010 luvulla rakennettu tönö!
Kommentit (10)
Salli mun nauraa. Kaikki samaa tusinatyyppiä ja vieläpä huonosti rakennettua.
Oikeasti vanhoissa taloissa on sielua, 70-luvulla rakennetut eivät ole vanhoja.
Siksi talomme on rakennettu 100-vuotta sitten hirrestä oikein, eikä pilattu peruskorjauksissakaan.
70-luvun tasakattoa en huolisi, tosin en tämän päivän talojakaan.
kauneus on katsojan silmässä
Nykyajan taloissa ei oo sielua, toisin kuin 70-luvulla rakennetuissa Samaan massaan menee jokainen 2010 luvulla rakennettu tönö!
kaikki nykyajan talot on niiiin samanmoisia sieluttomia ja trendikkäitä tylsyyksiä.
ja sen sielun voi vaikka haistaa. Tosin siitä saa helposti hengitysoireita.
Talon saa ihan sellaisen kuin itse rakentaa. Voinpa vaikka vannoa, että meidän talomme kaltaista ei toista ole, vaikka onkin tavallinen puinen omakotitalo ja rakennettu kaksi vuotta sitten. Meillä on ihana, kodikas, avara, terve, valoisa, meidän näköisemme talo.
omakotitalot rakennettiin jo 70-luvulla valmiista seinäelementeistä. Että se siitä persoonallisuudesta.
Ja aina se sama valkoinen sisustus nykytaloissa. 70-luvun taloissa on sentää retroa ja värillistä lasia, eikä mitään maitolasia tai muuta.
Kerrankin joku puhuu 70-luvun talojen puolesta. 70-luvun haukkumisesta on Suomessa tullut joku ihmemuoti. Silloin kuitenkin pidettiin huolta toisesta ihmisestä, Danny lauloi, lapset olivat lapsia.
80-luvun talot ovat paljon kamalampia ja mukahienoja. Olen aivan varma, että niistä löytyy ongelmia. 2010-luvun talojen valtavista ongelmista ei vielä tiedetä. MItä sairauksia energiatehokkuus tuo tullessaan?
Ei oo sielua, eikä asbetia. Noloa.