Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeesti teijän huutonet kohteisiin on alkanut tulla huutoja

Vierailija
21.01.2013 |

vaatepaketista siis kyse!

mä oon myymässä nyt ekaa kertaa ja taidan olla vähän malttamaton :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn ilman hintavarausta, joten lähtöhinta on sellainen, että jos joku paketin ostaa, niin on siitä jo valmis maksamaan. Usein huudetaan viimeisinä päivinä tai ostetaan osta heti-hinnalla. 80% on mulla mennyt kaupaksi kahdessa viikossa.

Vierailija
2/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myyn ne aina lähtöhinnalla nolla. Huutiksessa on nyt kuitenkin tosi huono aika: alet menossa, joulukuun luottokorttilaskut maksamatta ja Huutiksen uudet välityspalkkiot vähentävät käyttöä. Minusta näyttää että huutoja tulee lähinnä välikausivaatteisiin ja niissäkin huutajien määrä on vähentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yleensä jo viikossa tullut huutoja kohteisiin.Nyt ei kahteen viikkoon tullut yhtään huutoa.Luulen, kans et ihmiset hieman "säästölinjalla" joulun jälkeen.

Vierailija
4/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yleensä jo viikossa tullut huutoja kohteisiin.Nyt ei kahteen viikkoon tullut yhtään huutoa.Luulen, kans et ihmiset hieman "säästölinjalla" joulun jälkeen.

Osassa lasten vaatepakettaja on aivan valtavasti huutoja ja pakettien hinnat nousevat jopa yli 100 euron. En sitten tiedä ovatko sen arvoisia. Gymboree, tiket, cubcake vai mikä se yksi nyt olikaan ja popin vaatteita pitää olla että menee kaupaksi ja ihmiset ostaa. tavalliset ei kelpaa. ja kuitenkin, en minä ainakaan huomaa onko päiväkodin eteisessä kiukuttelevalla tenavalla viidenkympin vai vitosen tunika.

Valitsin siis huonon ajankohdan kun vein huutoon nyt, mutta kun kaapit on niin täynnä, mihinkään ei mitään mahdu, lapsella on aivan valtavasti pieniä vaatteita.. mutta ei yhtäkään gymboreeta eikä tikettiä eikä popia.. huutoja tullut olemattomasti.

Vierailija
5/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myin kultaa kympillä kilo, aika nopeesti ja kun paskaa samaan kilohintaan kesti kauemmin...varmaan ymmärrät pointin typerään kysymymykseesi...

Vierailija
6/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin siitä mitä myyt. Joskus menee ekalla viikolla, joskus menee lähemmäs vuosi (jos esim nyt laitat vaikka sukset myyntiin). Mä annan roikkua automaattiuusinnalla niin kauan että menee kaupaksi.

Kerran oli uutena kohteena uudenveroiset talvikengät, huuto ja osta heti. Minä kyselin sisämittaa ja silläaikaa joku jo osti ne osta heti-hintaan...kohde taisi olla auki reilun tunnin kun oli jo myyty.

Vierailija
7/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin tytölleni merkkitakin, hintaan 33e. Käytettyjä myydään samalla hinnalla + postikulut. Ja huutoja näyttää tulevan! Ihmettelen.

Vierailija
8/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan osta paketteja, koska postikulut ovat korkeat ja mukana tulee aina jotain sellaista, jota en halua. Meillä poika käyttää paljon punaista/vaaleanpunaista, mutta ei esim. hameita. Vastaavasti tytöllä on poikien osastolta hankittuja vaatteita paljon. Ei viitsi huutaa esim. jotain housuja/paitoja, jos mukaan tulisi kalsareita (!) väärälle sukupuolelle.

Vierailija
9/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan osta paketteja, koska postikulut ovat korkeat ja mukana tulee aina jotain sellaista, jota en halua. Meillä poika käyttää paljon punaista/vaaleanpunaista, mutta ei esim. hameita. Vastaavasti tytöllä on poikien osastolta hankittuja vaatteita paljon. Ei viitsi huutaa esim. jotain housuja/paitoja, jos mukaan tulisi kalsareita (!) väärälle sukupuolelle.

.. postikulujen takia pakettina. ja siksi, että yksittäin on jotenkin hiivatin tylsää myydä, niiden postitaminen että mikä rätti on kellekin nyt menossa, ja punnitsemiset ja postikulut per pusero, työstä kävisi.

Myyn yksittäin jotain sellaisia, joiden arvelen menevän yksittäin. Pakettiin sitten kaikki se sälä.

Mutta jos on paketti, kannattaa kysyä että myytkö yksitellen tuon ja tuon, ja tarjoan hinnaksi tätä, jos on tahraton ja ehjä jne. Jos ei siihen mennessä ole tullut huutoja paketille. Itse ainakin möisin.