Mieheni kertoi nähneensä tänään kaverinsa uuden naisystävän
ja tällä oli kuulemma kolme kertaa isompi takapuoli kuin mulla.
Mitä tästä pitäisi olla mieltä?
Kommentit (13)
kilpailee salaa tai ihan julkisestikin kavereidensa kanssa siitä kellä on parhaimman näköinen muija. Olet hänelle näyttelyesine, johon hän just on tyytyväinen.
Varo vaan ettet liho tai rupsahda.
Mies vastasi, että hyi saatana. Olen itse raskaana ja olo on turvonnut, joten mies ilmeisesti halusi piristää mua. Mä en nimittäin liho perseestä vaan se on aina pieni ja pyöreä. Oli vaan jännä kuulla, että jollain sellainen hehtaari ass.
kilpailee salaa tai ihan julkisestikin kavereidensa kanssa siitä kellä on parhaimman näköinen muija. Olet hänelle näyttelyesine, johon hän just on tyytyväinen. Varo vaan ettet liho tai rupsahda.
sitäpaitsi muutenkin enemmän keskivartalosta lihova. Olen kyllä ennenkin huomannut, että mieheni ällöää isoperseisiä naisia.
Mies vastasi, että hyi saatana. Olen itse raskaana ja olo on turvonnut, joten mies ilmeisesti halusi piristää mua. Mä en nimittäin liho perseestä vaan se on aina pieni ja pyöreä. Oli vaan jännä kuulla, että jollain sellainen hehtaari ass.
pahannäköiseksi ihan jo parin kuukauden sisällä.
Tossa voi olla kyse myös siitä, että mies yrittää itselleen uskotella että se kotona odottava paisuva hylje on ihan ok verrattuna vielä läskimpiin akkoihin. Vaikka taitaa niitä parempiakin näkyä päivittäin.
pahannäköiseksi ihan jo parin kuukauden sisällä. Tossa voi olla kyse myös siitä, että mies yrittää itselleen uskotella että se kotona odottava paisuva hylje on ihan ok verrattuna vielä läskimpiin akkoihin. Vaikka taitaa niitä parempiakin näkyä päivittäin.
kerran ennenkin synnyttänyt eikä ole arven arpea. Mieheni kertoi äsken, että tykkää mun kropan mallista eikä pidä päärynävartaloisista. Ehkä se oli vakuuttelua, että kelpaan raskaanakin.
Joku hyllyvä pyllyvä loukkaantui.
Pitää olla varovaisempi.
Koska aloitat?
ei minullakaan tullut ensimmäisessä raskaudessa raskausarpia, toisessa tuli :/
ja tällä oli kuulemma kolme kertaa isompi takapuoli kuin mulla.
Mitä tästä pitäisi olla mieltä?
Tuosta tavasta ilmaista epäilen, että miehesi ei ihan suoria kehuja viljele, vaan hänelle luonnistuu tuollaiset, jotka eivät aivan suoraan sano asiaa. Kuulosti niin kehulta. Ei hän sinulle halunnut haukkua sitä. Jos hän arvostaisi isoa takapuolta, tuskin hän olisi puhunut kolme kertaa suuremmasta.
Mutta älä kerro sitä miehen ystävälle. Naisystävälle kyllä, jos se vituttaa joskus.
Melkoinen moukka sun miehesi kyllä on. Onko amis? Asutteko syrjäseudulla? Oletteko tosi nuoria tai onko mies reilusti vanhempi kuin sä? :D
Riippuu millä äänensävyllä sanoi. Jos sanoi "ällöstellen" tyyliin "sillä akalla oli ihan mahottoman iso perse. Ainaki kolme kertaa sun persettä isompi!!" niin ajattelisin että mies on aika ilkeä ja kakara. Haukkua nyt sillä tavalla kaverin naisystävää... Jos sano ihaillen niin olisin loukkaantunut.