Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljännen vuoden kriisi vai lopun alkua?

Vierailija
21.01.2013 |

Ollaan vähän alle 30-v pari, yhdessä n. 4 vuotta, ei lapsia. Tuntuu et mies pystyy suhtautua jotenkin tasasemmin tähän ja pitää mua edelleen haluttavana jne. Mulla on jo vähän pidempään tökkiny seksi tosi pahasti, eikä sitä hirveästi oo. Laukean vain yksin (näin on ollu aina). Suhteen alkupuolella vielä sentäs halusin seksiä ja innostuin ja kiihotuinkin jonkin verran vaikkei laukeeminen ollukaan kovin lähellä. Nyt masentaa ajatuskin koko touhusta.

Nykyään en pysty haluta, oon pyrkinyt ottaan suihin tai hoiteleen käsin jos miestä kovin haluttaa koska en halua tahallaan pihdata. Yhdyntöjä kumminkin on tosi harvoin kun en haluais yhdyntää ellei oikeesti edes vähän haluta, kun yhdynnästä ihan haluttomana tulee paha olo eikä varmaan alakaan haluttaa jos on vaan panopuuna. Joskus sitten taivun ja miehen mielestä liian harvoin. Voi kepeesti mennä useempi kuukausi. Sitten se on kyllä kauheen onnellinen kun annan, vaikka luulis senkin näkevän et en mä saa siitä yhtään mitään ja oon muutenkin ihan lahnana. Vaikken ennen ollu. On kyl harvinaisen paska seksielämä.

Ensin mä olin pitkään vaan haluton mutta sit alkoi tapahtua jotain ja mä aloin nähdä eroottissävytteisiä unia muista miehistä, ja aloin tuntea himoa vieraita miehiä kohtaan. Sellasta fantasiaa vaan. Mutta vaan himoa, esim. ajatus vieraan miehen kainalossa makoilusta tuntuis pahalta, tuntuu että se oma mies on kuitenkin se jonka kanssa haluais olla niinkun muuten. Seksi vaan on se ongelma.

En tiedä onko mulle vaan tullu arki tosi rankasti päälle vai mistä tuulee. No tuo haluttomuus on ollut jo pitkään enemmän ja vähemmän mutta nyt se on jo niin paha että masentaa. Muutenkin tuntuu että tympii kaikki. Se kun joudun kantaa yksin vastuun kodista ja kaikesta, mies kyllä tekee jos tarpeeksi käsken mutta pienintäkään oma-aloitteisuutta ei oo. Oon jatkuvasti ärtynyt tuon asian takia, sellanen äitifiilis vähän. Sen jututkin tuntuu niin huonoilta nykyään ja se sotkee muttei siivoa. Riitoja ei kumminkaan oikein oo, ei olla koskaan oltu mitään riitelijöitä kun tullaan hyvin toimeen. Henkisesti sovitaan kyllä yhteen. Kun keksis millä alkais taas haluttaa niin olis aika hyvä. Tavallaan mä olin ilonen kun huomasin että jotkut muut miehet haluttais mutta tavallaan se tuntuu pahalta kun sit mietin onko vika suhteessa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista ehkäisyä käytät? Voisiko kyse olla hormonaalisesta seikasta - että käyttämäsi pillerit aiheuttavat tuota haluttomuutta?

En katsonut, että onko tästä ollut keskustelussa puhetta, mutta ehkä huomioonottamisen arvoinen asia.

Vierailija
22/24 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne aikoinaan, exän kanssa oli tultu tien päähän, en vain halunnut enää häntä vaikka muuten olikin ns. täydellinen pakkaus.

Päätimme erota, ero oli todella vaikea ja pohdimme sitä pitkään, jahkasimme edes takas. Vihdoinkin laitoimme sitten pillit kunnolla pussiin, muutin takaisin kotipaikkakunnalleni ja aloitin uuden elämän.

Olin päättänyt, että nyt nautin elämästäni, en ukkoa rinnalleni kaipaa. Mutta niinhän se taas meni, että ehdin sinkkuilla 6kk kunnes tapasin aviomieheni, heti loksahti. Tänä vuonna tulee 10v täyteen :)

Exän kanssa olen edelleenkin tekemisissä, aivan mahtava ihminen. Olemme todella hyvät ystävät, exällä on myös uusi kumppani joka on myös ystävämme, tietenkin.

Muista, että meillä on vain tämä yksi elämä. En kehoita sinua eroamaan, mutta joku muutos tilanteeseen on tultava? Toisaalta nyt olisi vielä "helppoa" lähteä koska teillä ei ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista ehkäisyä käytät? Voisiko kyse olla hormonaalisesta seikasta - että käyttämäsi pillerit aiheuttavat tuota haluttomuutta?

En katsonut, että onko tästä ollut keskustelussa puhetta, mutta ehkä huomioonottamisen arvoinen asia.

Mut on ihan mahdollista että silti olis jotain vikaa hormoneissa. Toisaalta välillä kyl haluttais muttei vaan se oma mies.

ap

Vierailija
24/24 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/partner/helmikauppa/jaksot.shtml?546568

"Dietrich Klusmann on uusine tutkimuksineen samoilla linjoilla. Hänen mukaansa vain alle puolet naisista, jotka ovat olleet neljä vuotta vakituisessa parisuhteessa, haluavat säännöllistä seksiä. Miesten halukkuus taas säilyy vuosista riippumatta. Myös englantilainen professori George Fieldman on vakuuttunut siitä, että asia todellakin on näin."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme