Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt mulle mikä on tehokas imuri =0/.

Vierailija
21.01.2013 |

Meillä on dysonin dc19, mielestäni täysin pa..a. Meillä on lemmikkejä ja nimenomaan ostin myyjän suositteleman imurin, voi itku. Tuo ei ime mitään ja säiliö pitää tyhjentää jatkuvasti, muuten se ei vedä senkäänvertaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut 8 vuotta ja toimii edelleen moitteettomasti.

Vierailija
2/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa asunnossa, asennuttakaa keskuspölynimuri. Itse en suostu enää mitään muuta käyttämään, meillä on koiria. Sellaisen pystyy asentamaan myös jälkikäteen vanhaan asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesi-imuri. Samalla laitteella ilmanpuhdistus ja huoneilman kosteuden tasapainotus. Toimii ainakin meillä.

Vierailija
4/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro aqua -vesi-imuriin. Saksalainen varmatoiminen ja erittäin tehokas! Saat putsattua patjat, petarit yms.

Vierailija
5/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempi letku, sitä huonompi imuteho!

Vierailija
6/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tämä Elektoluxin Ultra One.

T: kotisiivouksien tekijä

Tietysti jos mahdollista, niin ihan ykkönen on keskuspölynimuri. Ei tule pölynhajua, eikä nostata pölyä ilmaan.

Vierailija
7/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mattoja? Heitä matot kaatopaikalle ja käytä lastaa. On paljon nopeampi kuin imuri eikä levitä pölyä

Vierailija
8/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät matotkaan meinaa pysyä lattialla. Välillä imee liiankin kovaa.

Itse tykkään keskuspölynimurista.

Vierailija
9/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sen ostanut kun ei tarvitse pölypussia vaihtaa ja on niin hyvä ja tehokas imuri että pitää kuulemma nukkamattojen kanssa olla varovainen kun imuroi ettei lähde langat mukana (oli myyjä sanonut). minun mielestäni imuri on täysi lelu. ei ime kunnolla, pariin kertaan saat saman kohdan monesti imuroida että roskat todella menevät imuriin. nukkamattojen kanssa ei mitään ongelmaa, kun ei se oikeasti ime mitään. ja kyllä, on totta että pölypussia ei tarvitse vaihtaa, mutta se säiliö pitääkin sitten todella usein tyhjätä. mielestäni säiliön putsaaminen on paljon inhottavampaa puuhaa kun pölypussin vaihtaminen. meidän dyson maksoi n.300e....onko niin, että ne 600e dysonit sitten jotain imee?? ennen meillä oli hoover, n.200e. aivan loistava imuri. harmi kun jouduin siitä luopumaan tuon "parhaan" imurin tieltä. mutta ehdottomasti keskuspölynimuri jos vain on oma. meillä kun ei nyt ole oma niin ei sellaista voi olla...

Vierailija
10/10 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuteho riittää lähes kaikissa, suodattimet ratkaisee. Eli se onko imurista ulos tuleva ilma puhdasta vai laittaako vaan ne samat pölyt kiertämään suuttimesta imurin läpi takas huoneilmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi