Mulla loppui ystävyys lapsuuden ystävään
kun menin kutsuttuna hänen 30v juhliinsa ja huomasin olevani sukujuhlissa ja illalla oli erikseen kaveribileet, joihin siis minua ei oltu kutsuttu.
No, ehkä se ystävyys oli loppunut jo aikaisemmin, minä en vaan ollut tajunnut.
EI mitään riitaa, mutta kumpikaan ei ole soitellut enää.
Kommentit (7)
Jos hän oletti, että sinä menet myös kaveribileisiin ilman muuta? Oliko sukujuhlissa muita, jotka menivät myös kaveribileisiin jatkoille? Olivatko he saaneet erikseen kutsun myös sinne?
että laskee sinut ikään kuin sukulaiseksi. Mutta tietysti jos ette voineet puhua asiasta (voitko jäädä myös kaveribileisiin), ette kai voineet olla kovin läheisiä?
mutta ehkä hän laskee sinut enemmän perheeseen kuuluvaksi? Tai sitten siellä iltabileissä oli tyyppejä jotka eivät tykänneet susta. Onko nutturasi liian kireä?
Mittaatko sinä ystävyyden ja kaveruuden määrää sillä kuinka kivaa on dokata ja bilettää toisen kanssa? Koita miettiä asiaa siltä kantilta, että hän halusi sukulaistensa, omien läheistensä, kanssa kutsua sinut. Hän mahdollisesti kokee sinyt niin oleelliseksi osaksi elämäänsä ja minuuttaan, että hakusi sinut heidän kanssaan juhlimaan. Sellaista ei mitata päivittäisten soittojen määrällä ja yhteisten bileiden hauskuudella.
Minulla on olo, että olet hiukan kypsymätön ja jäänyt jonnekin henkiseksi parikymppiseksi. Koitahan nyt aikuistua, me muutkin olemme joutuneet.
Sullahan on ollut pitkä ystävyys lapsuudenystävään. Arvaa miltä tuntuu lukea, kun itsellä samat kaveruudet loppui 16-vuotiaana?
Luulen, että
tämä ystävä laski sinut sukulaisiinsa koska olet hänelle niin tärkeä.