Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan matkustaisit mielummin: Thaimaa vai USA?

Vierailija
21.01.2013 |

Meillä on suunnitelmat jumissa kun ei päästä sopuun kumpaan lähdettäis. Kertokaapa teidän mielipiteenne näistä kahdesta vaihtoehdosta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaaseen on paikoitellen pesiytynyt niin ikäviä matkailun lieveilmiöitä, että mieluiten kannan pennoseni muualle.

ja joo, samoja on ameriikoissa, mutta siellä ne ovat paikallisten itsensä aiheuttamia, eivät länsimaisen itsekkään tursitin mukanaan tuomaa saastaa.

Ylipäätään välttelen paikkoja, jossa länsimaista ihmistä edessä päin palvotaan ja takana kirotaan.

Vierailija
2/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta päädytty valitsemaan Usa/Karibia-suunta kun kaukoreissua on mietitty. Meistä ei kyllä kumpikaan tunne vetoa aasian kulttuureita kohtaan joten ei ole tarvinnut asiasta kinata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei Thaimaa kiinnosta. Mieluiten kyllä lähtisin taas Karibialle...

Vierailija
4/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan siellä usassakin joskus käydä, jotenkin vaan tuntuu ettei se amerikkalainen meininki oo mua varten

Vierailija
5/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteet. Minnepäin usa:ta teidän olisi tarkoitus mennä? Ja mitä ylipäätään haette lomaltanne?

Itse en menisi enää noista kumpaankaan.

Vierailija
6/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta päädytty valitsemaan Usa/Karibia-suunta kun kaukoreissua on mietitty. Meistä ei kyllä kumpikaan tunne vetoa aasian kulttuureita kohtaan joten ei ole tarvinnut asiasta kinata.

kuin meillä! :)

Ap:lle sanoisin, että ottakaa valinnoissa vuorot käyttöön. Siis annat suosiolla miehesi valita tämänkertaisen (kauko)kohteen, sinä valitset sitten seuraavan jne. Ja kohteesta ei sitten saa naputtaa kun se kerran on päätetty.

Vierailija
7/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muotoa ihannoi amerikkalaista elämäntapaa, mutta Aasian kulttuuri on jotenkin liian kaukana omasta. En myöskään pidä aasialaisista mauista (kinkki, taikku jne menettelee, mut jos pari viikkoo pitäis syödä ni huh huh)

Vierailija
8/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omalla kohdallani, koska Thaimaassa olen ollut kolmessa paikkaa, niin ehkä se olisi nyt USA.

Vierailija
9/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta USA kiinnostaisi enemmän, Thaimaassa ei ole mitään mikä kinnostaisi. Kehitysmaa jossta tehty turistirysä.

USA:sta valitsisin New Yorkin ja jotain lähialeueen nähtävyyksiä tyyliin niagaran putoukset jos ei ole aikaa reissata viikkokaupalla. Tai sitten San Fransiscon, LA:n, Hollywoodin ym.

Vierailija
10/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muotoa ihannoi amerikkalaista elämäntapaa, mutta Aasian kulttuuri on jotenkin liian kaukana omasta. En myöskään pidä aasialaisista mauista (kinkki, taikku jne menettelee, mut jos pari viikkoo pitäis syödä ni huh huh)

Mulla menee just toisinpäin, pidän enemmin aasialaisesta kulttuurista kuin amerikkalaisesta. Sama pätee ruokaan. Amerikkalaista super size hampurilaismättöä saa suomestakin, mutta oikeaa aasialaisruokaa saa vain ja ainoastaan aasiasta.

Vierailija
11/11 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee just toisinpäin, pidän enemmin aasialaisesta kulttuurista kuin amerikkalaisesta. Sama pätee ruokaan. Amerikkalaista super size hampurilaismättöä saa suomestakin, mutta oikeaa aasialaisruokaa saa vain ja ainoastaan aasiasta.

Onko sun käsitys amerikkalaisesta ruokakulttuurista todellakin tuo?

Okei, mun käsitys aasialaisesta ruokakulttuurista on sitten kai se, että kaikki ruoka maistuu samalta ja syömisen jälkeen on kiire WC-tiloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme