Mistä teidän mielestä kannattaa tehdä avaus,
että saa vastauksia? Onko sen pakko olla provo tyyliin " suoraan sanottuna en ymmärrä ihmisiä, jotka ostelevat lapsilleen kalliita vaatteita pillukarvat ajelemattomana"?
Kommentit (5)
Hyvällä säkällä ihan oikeastakin aiheesta saa vastauksia. Harvoin myöskään oon jäänyt ilman vastausta, jos mulla on ollut jokin käytännöllinen kysymys tyyliin "miten saisin tahran pois valkoisesta pöytäliinasta" jne. Ei niistä toki mitään liekkiketjuja tule (jos sitä hait), mutta omiin tarpeisiin saa kyllä vastauksia.
Usein täällä on kyllä niinkin, että ihan neutraalillakin mielellä tehty aloitus tulkitaan jotenkin riitaa haastavaksi, kun suuri osa täällä on sellaisia ketjuja.
palstan hiljentyminen näkyy ehkä siinäkin, että noihin käytännöllisiin kysymyksiin ei tahdo saada vastauksia, enkä mä ainakaan viitsi uppailla omaa avaustani kuin kerran...
Ap
Puhu jostakin aiheesta asiallisesti mutta mielenkiintoisesti.
Kahden yleisimmän päihteen haitallisuuspisteistä. Alkoholilla se on 23 pistettä ja kannabiksella 8. Tuo vie viimeisetkin perusteet kannabiksen laittomuudelta. Lähes kolme kertaa pienemmät pisteet haitallisuuksissa. Päihde se on eikä huume.
Palsta on toden totta tainnut hiljentyä.
Ap