Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikilla nykyään 3 lasta?

Vierailija
21.01.2013 |

Joko parin vuoden välein syntyneet tai sitte kaksi isompaa ja iltatähti. Ainakin minun tuttavapiirissä. Kolme taitaa olla yleisin lapsiluku nykyään. Meillä kaksi (elämäntilanne kolmoselle ei ole ollut suotuisa kun on pitänyt hankkia työkokemusta jne ja nyt ei puolisko enää tahdo enempää, kun nuo kaksi jo aika isoja.)Haikeutta..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka omassa nuoruudessa se 2 oli todella yleistä. Mutta kun odotin kolmatta, niin suurperheet olikin todella yleisiä.

Vierailija
22/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka neljää alunperin suunniteltiin.

Mutta totta, ainakin meidän seudulla kolme lasta on se normi. Omamme ovat jo 13 - 17 -vuotiaita, ettei ihan viimeisimmäistä muoti-ilmiöstä edes kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vannoutunut kahden lapsen politiikan kannattaja, yksi on liian vähän, kolme on jo liikaa.

Mutta kukin toki tavallaan.

Vierailija
24/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne olikin tullut paljon vastauksia. Jääköhän mua kaivelemaan että tuli "tehtyä" liian vähän lapsia? Vaikka toisaalta onhan nuo kaksi elämäni tärkein sisältö, siis he ovat paaaljon!

ap

Vierailija
25/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, haluaisin neljä mutta neljättä ei tule. Kaksi olisi aivan liian vähän.

Perheessä on asiat pahasti pielessä jos kolmas lapsi on kolmas pyörä. Tosin tuosta kolmannesta pyörästä eivät kolmilapsiset puhukaan kun tietävät ettei asia ole niin.

Minä tunnen ikäluokassani enemmän kaksi- kuin kolmeelapsisia.

Vierailija
26/26 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äskeiselle.