Mitäh, yksi laidustuspussisoppa 1000 kaloria
Luinkohan mä väärin? Easy diet pussisoppa maistuu pahalle mutta sisältää tolkun määrän kaloreita, tuohon määräänhän saa vetää tuhdin lautasellisen oikeaa ja monipuolista ruokaa, tuoreista raaka-aineista tehtynä.
Motovaatio-ongelmia?!
Kommentit (16)
Mitäh, yksi laidustuspussisoppa 1000 kaloriaLuinkohan mä väärin? Easy diet pussisoppa maistuu pahalle mutta sisältää tolkun määrän kaloreita, tuohon määräänhän saa vetää tuhdin lautasellisen oikeaa ja monipuolista ruokaa, tuoreista raaka-aineista tehtynä.
Motovaatio-ongelmia?!
Mitäh, yksi laidustuspussisoppa 1000 kaloriaLuinkohan mä väärin? Easy diet pussisoppa maistuu pahalle mutta sisältää tolkun määrän kaloreita, tuohon määräänhän saa vetää tuhdin lautasellisen oikeaa ja monipuolista ruokaa, tuoreista raaka-aineista tehtynä.
Motovaatio-ongelmia?!
mun ED-pussikeitoissa on annosta kohden vain noin 200 kcal.
P.S. 1000 kaloria on 1 kcal. Ruoalla laihduttajan vuorokausikalormääräksi suositellaan noi 1500 kcal:a vuorokaudessa.
kananmakuinen keitto sisältää 840 kJ.
vink vink
KJ on ihan eri asia kun kcal. ;)
vink vink
kaivelemassa roskiksesta sen pussin :D
Oli vaan niin karmeen makusta soosia, että yrittää EHKÄ keksiä jotain tekosyitä laistaa moidet pöperöt...
Hetki pieni
ap.
ED herkkusienisoppa 955 kJ eli 228 kcal.
Näen jo painajaisia seuraavasta soosista, yrh. Kauheeta kidutusta tämmönen. tomaattikeitto ois ohjelmassa, enkö mä vaan vois syödä niitä tomaatteja :D
-ap-
Huomaa, että jos alun perinkin olisit syönyt vain tavallista perusruokaa, ei olisi nyt pussikuurin tarpeessa. Normaaleissa syömistottumuksissasi on siis jotain vikaa. Mietipäs sitä pussikuurin aikana, niin et jojoile kiloja heti takaisin.
Kanakeitto ja kasviskeitto varsinkin. Niitä syödään päivässä 5pss. Sekaan voit laittaa tuoreita yrttejä, pippuria, chiliä, valkosipulia jne, muttei lisää suolaa.
Tomaattikiettoa älä osta.
Nutriletin keitot ja eväät saattaa olla paremman makuisia, mutta noissa easy dieteissä on makrot paremmassa tasapainossa.
Huomaa, että jos alun perinkin olisit syönyt vain tavallista perusruokaa, ei olisi nyt pussikuurin tarpeessa. Normaaleissa syömistottumuksissasi on siis jotain vikaa. Mietipäs sitä pussikuurin aikana, niin et jojoile kiloja heti takaisin.
Kunhan nurisen...
-ap-
Nutriletin keitot ja eväät saattaa olla paremman makuisia, mutta noissa easy dieteissä on makrot paremmassa tasapainossa.
joka ei mennyt pois ketoosin myötäkään. Vaihdoin kahden viikon jälkeen Nutrilett-suklaapirtelöön ja olo parani heti. Sillä sitten laihdutin loput, latkien pelkästään pahvinmakuisia suklaapirtelöitä. Ne eivät ole hyviä nekään, mutta sellaisen pari desiä pirtelöä nielee hetkessä eikä ehdi juuri maistaa edes. Mitään niitä lämpimiä en saa alas, hyi olkoon.
Shakeriin sekaan vielä pari palaa jäitä, että on oikein kylmää
Itsekin joskus nutrausta yrittäneenä tiedän miten helvetin pahoja ne liemet ja pirtelöt on, puhumattakaan patukoista.
Ketoosi laihduttaa, ok. Mutta miksi ihmeessä siihen pitää pyrkiä tuollaisella teollisella paskalla!?
Karppausta kehiin. Hiilarit alas, rasva ylös, proteiinia soppelisti. Maistuu hyvälle, kilot karisee eikä ainakaan vituta!
Karppausta takana nyt kolmisen vuotta. Laihduin 20kg. Veriarvot kohdillaan. En enää ikinä syö virallisperseellisesti!!