Oletko koskaan sanonut väärää nimeä sängyssä? Tai onko sulle sanottu?
Kommentit (4)
Nyt kun ajattelin asiaa, tajusin, etten käytä ihmisten nimiä sängyssä. Se varmaan on pienentänyt vahingon todennäköisyyttä ;)
Muissa tilanteissa sitten toki olen kutsunut kavereita ja seurustelukumppaneita väärillä nimillä sekä heille itselleen että heistä puhuessani.
Tapailin jonkun aikaa tyyppiä, joka sittemmin osoittautui täysin epäsopivaksi mulle. Hän huokaili kerran sängyssä oi Caroline... Ja siis nimenomaan englantilaisittain lausuttua "Kärolain"...
Tyyppi huomasi virheensä ja pyyteli anteeksi, eipä siinä mitään. Ihmettelen vieläkin että kukahan se Caroline oli, en nimittäin kysynyt. Sen jätkän kielitaidoilla ei ainakaan englanninkielistä exää voinut olla :D
Veikkaus.
Tapailin jonkun aikaa tyyppiä, joka sittemmin osoittautui täysin epäsopivaksi mulle. Hän huokaili kerran sängyssä oi Caroline... Ja siis nimenomaan englantilaisittain lausuttua "Kärolain"...
Tyyppi huomasi virheensä ja pyyteli anteeksi, eipä siinä mitään. Ihmettelen vieläkin että kukahan se Caroline oli, en nimittäin kysynyt. Sen jätkän kielitaidoilla ei ainakaan englanninkielistä exää voinut olla :D
Enpä osaa kuvitella. Oooh Virpi, aaah Virpi sä oot ihana, niin säki Jukka, oi Jukka Jukka...
Kuulostaisipa todella naurettavalta.