Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaanko mä olleskaan palsta mammaksi kun

Vierailija
20.01.2013 |

mä tienaan n. 4500 e / kk ja mies vaan n. 3000 e / kk. Munhan pitäisi saada loisia miehen tuloilla. :O

Seksiäkin meillä haluaa ja saa molemmat yhtä lailla; sekään ei siis ole minkäänlainen vallanköytön tai kaupankäynnin väline.

Kotitöitäkin molemmat tekee kutakuinkin yhtä paljon.

Ja meillä on jopa yhteinen tili jonne menee molempien palkat...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet todella typerä, kun pitää sosiaalisessa mediassa tuoda esille tienaamansa rahan määrä

Vierailija
2/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä syödään pakastenugetteja. Ja tietysti olet pitänyt synnytyslakkia, eikös vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielessä ei pyöri muut asiat kuin raha ja seksi.

Vierailija
4/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet se paskaa puhuva av-mamma.

Vierailija
5/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihan ymmärtänyt väärin nämä palstamammat. Tuolla curriculum vitaella pääsee suoraa palstan White Trashiin ja ehkä joihinkin porukoihin jostain Porvoon takaa (en ihan tiedä mitä noi porvoolaiset on). Olitko ollenkaan ajatellut tätä mahdollisuutta? Sinnekö aioiot pyrkiä?

Oikea palstamamma ei koskaan puhu rahasta eli et tiedä onko rikas vai köyhä. Et myöskään tiedä minkälaisessa suhteessa hän oikeasti elää (voi olla todella nuori salarakas tai vanhempi gentlemanni partnerina tai sitten on sinkku). Et myöskään tiedä onko palstamamma ehkä joku burn out eläkeläinen vai työssäkäyvä monen lapsen äiti, yh, sinkku vai mikä. Palstamamman koko elämä on suurtakin suurempi salaisuus. Ei voi myöskään tietää onko hänellä mt-ongelmia vai onko joku sellainen suuri persoona, että ihmiset vain tulkitsevat häntä milloin mitenkin, mutta kaikki tulkinnat ovat ihan pielessä. Palstamamma ei käy kauppaa seksillä, vaikka esiintyisikin täällä jonakin maksullisena, välillä myös väärällä sukupuolella. Palstamamma on spesialisti kaikessa, mutta ei koskaan vahingossakaan mikään besserwisser. Palstamamma kiroaa harvoin, vaikka sellaistakin sattuu. Palstamamman porsliineista ei kukaan ota selkoa. Palstamamma ei laskeskele kotitöitä vaan hoitaa muksut, sairaat sukulaiset ja vanhukset kaikki yhdessä vilauksessa. Et tiedä käykö hänellä siivooja vai ei. Et tiedä onko koti järjsteyksessä ja siisti vai joku hirvittävä läävä.

APUA, MÄ EN JAKSA ENEMPÄÄ... joku muu jatkakoot.

Mutta kyllä mun mielestä sä olet ihan väärillä raiteilla ton hakemuksesi kanssa. Käännu silti av-raadin puoleen, niin ehkä he osaavat antaa paremman vastauksen. Hei, hei vaan...

Vierailija
6/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai mitä tytöt?

Vierailija
7/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole palstamamma, et sinne päinkään. Aito palstamamma omaa kunnon marttyyriasenteen, haukkuu anoppia, haukkuu miestä tai omia penskojaan. Tai jos einiissä ole haukuttavaa, niin naapurin yh kelpaa kans.

Aito palstamamma kitisee seuraavista aiheista:

- mies ei osallistu kodin hoitoon, eikä lastenhoitoon.

- mies haluaa anaalia, mamma ei halua.

- penskat tappelee, huutaa ja elävät kuin porsaat vatukossa.

- kalapuikot ja kananugetit on paskaa ja pilaavat lapsen. Yms yms...

Vierailija
8/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kehuskella. :O Keskituloisia vuorotyöläisiä molemmat.

Meillä kyllä seksi on tärkeää, mutta niin on moni muukin asia.

Anaalia en halua, eikä onneksi halua mieskään.

Pakastenuggeteja syödään friteerauskeittimellä kypsennettynä kun meidän teinit tykkää niistä.

Näillä meriiteillä laitan siis hakemuksen vaikken edelleenkään elä miehen tuloilla.

Palstaillut olen sentään vuodesta 1999 asti. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä