Ihan nakuksi ajeltu muna näyttää ihan pakastebroilerilta :(
Kommentit (12)
Pääasia ettei rämemajavalta?
Niin mielummin rämemajava kuin kaljurotta! Googlaa vaikka!
Kaksihan niitä miehellä yleensä on.
http://pixabay.com/static/uploads/photo/2010/12/10/08/chicken-1140_640…
Tästä tulee kyllä enempi mieleen naisten tavara...
Puskajussit kun eivät ainakaan minua sytytä, posliini ei tarvitse olla, mutta sentin tai puolen sänki on tosi siisti ja seksikäs.
http://www.nextdoormale.com/en/Alexi-Auclair/film/44510
Tuntuu paljon intiimimmältä ja puhtaammalta :).
tulee ajellusta mieleen lapsi. Siis etenkin lerpusta. HYI.
Muutenkin MAAILMAN epäseksikkäin ajatus on miehestä miettimässä häpykarvoitustaan.
Miehen pitää olla joku karvareuhka metsäläinen, naisella joka karvan ojennuksessa??
Juu ei kiitos mulle. Mä pidän karvani kurissa, ja mieheni pitää myös. ON muuten todella paljon seksikkäämpi ja haluttavampi niin. Ja seksi kivempaa, kun ei miehellä ole mitään viidakkoa haaruksissa, vaan saa kunnon ihokontaktin.
Muutenkin MAAILMAN epäseksikkäin ajatus on miehestä miettimässä häpykarvoitustaan.
Mies jonka elämässä riittää kiinnostusta munakarvojen nyppimiselle, ei todellakaan ole mua varten:D
Mies jonka elämässä riittää kiinnostusta munakarvojen nyppimiselle, ei todellakaan ole mua varten:D
ajattelevat kokonaisvaltaisesti ja pitävät myös alapäänsä siistinä, se on heille luonnollista itsestään välittämistä. Täytyy olla aika juntti ja wt, jos ei erota miestä lapsesta tai sitten ei ihmisen mielikuvituksella ole mitään rajoja.
ajattelevat kokonaisvaltaisesti ja pitävät myös alapäänsä siistinä, se on heille luonnollista itsestään välittämistä. Täytyy olla aika juntti ja wt, jos ei erota miestä lapsesta tai sitten ei ihmisen mielikuvituksella ole mitään rajoja.
Ikävä kyllä iso osa miehistä on nykyään niin pinnallisia että 'kokonaisvaltaisuus' = miten tucca? Onks gulmat nypitty? Masu vahattu? Pallit sheivattu?
Yyyy...
Mies joka huolehtii ulkonäöstään on bueno. Mutta tollainen karvojen nyppiminen ja vahailu on epäseksikkäintä mitä tiedän.
Täytyy olla ihan tosi wt ja juntti jos on mun kanssa eri mieltä. Ja alkoholisti.
Samoin posliinipimpsaliini :)