Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kostanut kenellekään? Mistä syystä?

Vierailija
28.11.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kostanut kaikille itselleni väärin tehneille.

Olen tehnyt sen elämällä hyvää elämää, se on kuulemma paras kosto ja tuntuu toimivankin.

Vierailija
2/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on järkyttävän hullu narsisti-sadisti isä joka on yrittänyt koko elämäni nujertaa, alistaa, nöyryyttää ja riistää minulta kaiken onnen. Lapsuudessa oli järkyttävää väkivaltaa, jatkuvaa uhkailua, henkistä nöyryyttystä jne.

Vasta saatuani oman lapsen tajusin laittaa välit poikki. Isäni suuttui tästä ja alkoi kostamaan kaikin mahdollisin keinoin, mutta onneksi kuulin tuon fraasin "paras kosto on hyvä elämä".

Jatkoin elämääni, tein sen onnelliseksi ilman vanhempiani, pärjäsin ja menestyin. Isäni on raivoissaan siitä että olen pärjännyt ja tullut hyvin toimeen, eikä voi sietää onneani. Siinäpä on sitä kostoa tarpeeksi. Narsistille eritoten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun olisi pitänyt tehdä juuri noin omalle isälleni, mutta en ole uskaltanut. nyt 0len 40-vuotias todella pelokas, säikky, erakko, mielenterveyspotilas.

Vierailija
4/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä elälnyt hyvää elämää, mutta en sitä tehdessäni ole hetkeäkään miettinyt, mitä niille ihmisille kuuluu, jotka ovat tehneet minulle väärin tai vaikuttaako se heihin jotenkin (pidän todennäköisenä, ettei vaikuta).

Sen sijaan joskun nämä ihmiset ovat kyllä kostaneet ihan itse itselleen ja jonkun sattuman kautta olen saanut tietää siitä. Kas, se on niin että kun ihminen on tyhmä kusipää, tyhmyys ja kusipäisyy ennen pitkää osuu myös omaan nilkkaan.

Vierailija
5/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämällä hyvää elämää. Olen ihan konkreettisesti kostanut entiselle bestikselleni, joka nussi avokkini kanssa. Kun hän sai toisen lapsensa, iskin hänen miehensä ja jätin todisteeksi heidän kotiinsa pikkupöksyni ja korvakoruni ja harjasin kaverini harjalla hiukseni yms.

Käryhän miehellä kävi. Voi voi

Vierailija
6/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää passiivista pakoiluaan aktiivisena kostamisena ja tästä ajatukseta jotain perverssiä tyydytystä. "Annoinkin oikein kunnolla takaisin". :D Ei helvetti tämä ämmien kieroonkasvamista:D

Vierailija
7/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää passiivista pakoiluaan aktiivisena kostamisena ja tästä ajatukseta jotain perverssiä tyydytystä. "Annoinkin oikein kunnolla takaisin". :D Ei helvetti tämä ämmien kieroonkasvamista:D

sentään ehti välissä yksi aito kostaja kertoa että oli oikeasti kostanut. Hyvä, mä kunnoitan jo sitä tekee sen mitä konkreettisesti kysytään eikä vääntele käsitettä niin kieroon, että se kattaa jo oman vastakohtansakin kuten muilla vastaajilla

Vierailija
8/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kostaa parille ihmiselle ( ja yhdelle , joka on jo kuollut), mutta en vain keksi miten.

Vierailija
9/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyse on moraalista. En halua vajota itseäni huonompien ihmisten tasolle. Ja hyvin on mennyt, vaikken ole kostamaan ryhtybyt-tai ehkä juuri siksi.

Vierailija
10/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini tasolle ja kävin nussimassa hänen miehensä kanssa :)

Mulle kyse on moraalista. En halua vajota itseäni huonompien ihmisten tasolle. Ja hyvin on mennyt, vaikken ole kostamaan ryhtybyt-tai ehkä juuri siksi.

Vierailija
11/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään tabuja? Joulumieltä, hoi!

Vierailija
12/12 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vahingoittaa toisia tarkoituksela?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan