Mitähän tää on? Raskaana?
Eli olen nyt kärsinyt yli viikon kauheasta näläntunteesta, väsymyksestä ja mahan nipistelyistä.
Olen aina pärjännyt vähällä ruualla, mutta nyt tuntuu siltä että tarvitsen ruokaa paljon ja monta kertaa päivässä. Esimerkiksi eilen söin ison annoksen perunoita ja lihapullia (normaalisti en edes jaksaisi syödä sen kokoista annosta), aikaa kului ehkä vajaa kaksi tuntia ja olin taas nälkäinen. Yleensä en edes syö aamupalaa ja pärjään hyvin lounaaseen saakka, mutta tänään oli pakko syödä jogurtti, leipä ja teetä.
Aamupalan jälkeen kului alle tunti ja olin taas nälkäinen, lounaaseen mennessä minun oli pakko ollut hakea välipalaa kahviosta ja lounaalle päästyäni tuntui että voisin syödä hevosen..
Nyt olen TAAS nälkäinen! Ei voi olla normaalia enää. Onkohan raskauden mahdollisuus olemassa, vaikka olen käyttänyt säännöllisesti e-pilleritä (merkkinä Yaz)?
Kommentit (8)
Täältäkin saa lukea vähän väliä miten joku on tullut raskaaksi pillereistä huolimatta. Minullakin oli alkuraskaudessa koko ajan järkyttävä nälkä, mutta myös järkyttävän huono olo, eli syöminen oli vaikeaa. Ja paleli koko ajan.
Tee testi, sillähän se selviää.
voithan vaan olla stressantunut ja siksi syöt.
Toi voi toki olla pillereiden sivuvaikutuskin.
Uskomatonta tietämättömyyttä. Oletko joku teini?
Yazit käytössä,mutta niissä ei vastaavia sivuoireita ole ollut. Ja ehkäisy teho kyllä pysyi vaikka välillä myöhässä pillerin otinkin.
Toki voihan tämä olla poikkeus.
Täältäkin saa lukea vähän väliä miten joku on tullut raskaaksi pillereistä huolimatta.
Mutta tee testi niin se selviää sillä!
Ei mun raskauteen kuulunut tuollaista.