Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortin tehneet! Millaisena elämäsi jatkui abortin jälkeen?

Vierailija
20.01.2013 |

Päädyin itse aborttiin noin vuosi sitten ja tuntuu, ettei mikään ole sen jälkeen jatkunut normaalisti, enkä ole saanut elämästä kiinni uudelleen. Olen epäillyt myös masentuneeni.

Onko muilla elämä muuttunut ihan täysin abortin jälkeen, vai onko tää kaikki vaan sattumaa?

En kaipaa saarnoja, olen varmasti saanut jo rangaistukseni..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä silloin meni lievässä maniassa, seksikumppaneita oli muutama, kortsuja ei tietty tarvinnut käyttää, lääkityksen ja terapian olin aiemmin lopettanut ksoka minulla meni niin hyvin.

Tajusin olevani raskaana, hain abortin, lääkkeellinen kotona, sen jälkeen hain taas apua ja sain toimivan lääkityksen ja pääsin takaisin terapiaan.

Pari kk myöhemmin tapasin nykyisen mieheni, nyt olen naimisissa, yhden lapsen äiti, toinen tulossa.

Vierailija
2/3 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani tein abortin, olimme seurustelleet mieheni kanssa vasta pari kuukautta. Tuntuu, että mieheni on katunut ja epäröinyt päätöstä minua enemmän, vaikka yhdessä tiesimme ettemme olleet valmiita.

Nyt olemme naimisissa ja lapsia on, toivottuina. En kadu mitään valintojani, elämää ei kannata hukata sellaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni episodi elämässä. Ei ollut mitään tuskaa tehdä päätöstä, koska tarkoitus ei ollut enää saada lapsia. Minusta se oli vain lääketieteellinen toimenpide enkä ikinä ajattele että "nyt mulla olisi lapsi tms."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi