Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskileiri

Vierailija
20.01.2013 |

Järjestetäänkö jossain läskileirejä tyyliin suurin pudottaja mutta ilma tv hässäkkä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyis asiakkaita

Vierailija
2/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsi ehdottomasti päästä. Parikin viikkoa tekis ihmeitä kontrolloiduissa oloissa, joissa olis tarjolla vain terveellistä ruokaa valmiiksi annosteltuna ja joka päivä ohjattua aerobista liikuntaa ja punttitreeniä. Ihan mahtavaa, lähtisin heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman jälkeen ois kyllä ihan paikallaan parin viikon läskileiri

Vierailija
4/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä oikeesti missään?

Vierailija
5/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, miksi kukaan ei perusta sellaista, varmaan saisi jopa kelakorvauksia ne asiakkaat, eikä loppuisi asiakkaat kovin äkkiä kesken. Mulle on ainoa este lastenhoito, mutta kun lapset on vähän isompia, niin kiljuen menisin laihtumaan ja oppimaan uuden elämäntavan.

Vierailija
6/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi olla melkoisen kallista " lystiä". Riittäisikö motivaatio kumminkaan ilman miljoonakannusteita Ja itse vieläpä maksamalla? Ja sitäpaitsi kyllähän niitä jo on. eri kylpylöissäainakin on järjestetty sellaisia kuntoremontteja, jossa opetetaan syömään, oN terveystarkastukset jne. Tahtoo monella opit unohtua heti kotiinpalattua. Tiedosta kun tämä ei ole kiinni. 

Vierailija
7/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoremontit ei ole sellaisia kuin suurin pudottaja. Ei pari päivää vielä mitään auta, ainakin viikko pitää olla, ja ohjelma tosi tiukka että siihen tottuu, ja paino alkaa pudota heti. Kaipa se olisi kuitenkin halvempaa kuin kaikki nämä "itseaiheutetut" sairaudet ja ennenaikaiset kuolemat.

Vierailija
8/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni oli 10 päivää.

Vierailija
9/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän oman läskileirin. Hoitovapaan jälkeen töihin kevyet eväät ja pyöräillen kaikki matkat. Siinä kai se. Ja töitten mukana saa jäädä pois tämäkin herkkujen ja drinkkien kanssa valvominen. Mut nyt on loma, kohta työt  :)

Laihdun kohta itestään, jooko?

Vierailija
10/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 01:17"]

Tuttuni oli 10 päivää.

[/quote]

Miten sinne pääsee? Ja mitä maksaa?

Vierailija
11/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löysin vain työnantajien kanssa järjestettäviä kelan tukemia kuntoremontteja. Eli kun ei ole töissä, ei ole mitään toivoa päästä mihinkään, ja kun on rapakunnossa ja läski, ei saa koskaan töitä :(

Vierailija
12/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei kukaan "Jutta" ole keksinyt tuoda läskileiriä Suomeen. Varmasti olisi osanottajia, vaikka maksaisikin enemmän. Mä olisin ainakin heti valmis pidemmällekin leirille, jos saisin takuun, että laihdun ja saan hyvän kunnon. Takuulla tarkoitan sitä, että joku oikeasti laittaisi mut tekemään hommia itseni eteen eikä olisi mahdollisuuksia syödä itseään ähkyyn mässyllä.

Vierailija
13/14 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kävi läskileirillä yhdysvalloissa. Karmea kokemus kuulemma, armeijakuri jne. Tosin tuloksiakin tuli, N 100kg -> 70kg. Tärkein kasvu henkistä, suurin osa läskeistä on läskejä itsekurin puutteen vuoksi.

Pitäisi saada Suomeenkin

Vierailija
14/14 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia leirejä tarkoitatte? Kuntoutusta laitoksessa vai jossain korvessa telttailua?