Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei paino tipu

Vierailija
20.01.2013 |

Oon jo jonkin aikaa käyny salilla, 4 kertaa viikossa, terveellistyttäny ruokavalion mutta ei silti paino tipu.. :(

Onko se niin, että alussa ne lihakset kasvaa ja painaa, ja nesteitä tulee(mistä niitä ees tulee tai mistä tää sanonta?) ja siksi ei paino tipu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteiden juominen, riittävä uni ja lepopäivät ovat myös tärkeitä!

Vierailija
2/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hormonit ne hormonit...... ruoka vaan minimiin ja tunnin parin lenkkejä, eli katot lähtiskö se polttaa rasvaa ja joo tiedän, on ikävää!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja vai kuukausia?

Vierailija
4/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousee kun lihakset kasvaa. Paljon liikkuvalla ja urheilua/punttisalia harrastavalla naisella on keskimäärin 4 kg enemmän lihasta, kun sohvalla löhöävällä kanssasisarella. Paras mittari sinulle on siis tällä hetkellä peili. Oikein syömällä (viisi kertaa päivässä ja proteiinin saannin huolehtimisella) ja oikealla liikunnalla kroppa kiinteytyy, vaikka paino saattaa tosiaankin nousta.

Jos halua tosissasi laihtua, niin kannattaa muistaa, että RUOAN merkitys on 70% ja liikunnan 30%. Eli mitä enemmän tarkkailet syömistäsi, niin sitä enemmän laihdut.

Vierailija
5/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikai suinkaan pelkästään peili, vaan myös mittanauha!

Vierailija
6/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun alusta oon käyny 5-6 kertaa viikossa salilla, mutta paino on laskenut vain parisen kiloa. Syön vähän, joten olen varma, että ilman liikuntaa olisi painoa tippunut huomattavasti enemmän. Vanhat vaatteet kuitenkin menevät taas päälle, joten kiinteytystä on tapahtunut vaikka vaaka muuta näyttäisi. Harmi, etten ottanut mittoja projektin alussa.

Vierailija
7/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta, vaikka söisit kuinka terveellisesti, jos syöt liikaa kulutukseesi nähden. Pidä ruokapäiväkirjaa, ja laske syömäsi kalorit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan