Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tilanne. Eksän nyksä on hyvä kaveri mun uusien työkavereitten kanssa.

Vierailija
19.01.2013 |

Eksän kanssa meillä on aika katkerat ja tulehtuneet välit. Ero oli ...hmm... aika repivä ja eksä petti mua tämän naisen kanssa.

Meillä on yhteisiä lapsia, joten ei ole ollut mahdollista unohtaa tuota ihmispaskakasaa kokonaan.

Mulla on vaan vähän vainoharhanen olo, kun eksän ja mun väliset riidat ovat varmasti hyvin selvillä tälle nyksälle ja olen aivan varma, että niistä on juoruiltu eteenpäinkin. :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni kun niitä tempauksiaan tekee......

Vierailija
2/3 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kauheasti mitään tempauksia tehnyt, muuta kuin riidellyt välillä aika epäsivistyneesti. Eksä se tässä jätti mut selviytymään pienen vauvan ja vähän isompien lasten kanssa.

No joo, eipä mun sillain tarvii kyllä mitään miettiä, kunhan hoidan työni, eikai sillä mitään muuta merkitystä ole.

Miks en voisi olla semmoinen rauhallinen ihminen, joka ei provosoidu siitä kun eksä haukkuu lasten vaatteitta tai mua katkeraksi ämmäksi tai huonoksi äidiksi??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin tsemppiä tilanteeseen! Mulla vähän sama tilanne, lapsia tosin vain kaksi ja luojan kiitos, exän nykyinen ei ole missään tekemisissä minun elämääni kuuluvien ihmisten kanssa. Voin kuvitella, miten inhottavalta tuo tilanne tuntuu! Voimia!

Itse saan välillä tilanteessani voimia, kun palautan mieleeni sloganin: "You were given this life, because you're strong enough to live it!" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä