Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tavara / vaate on ollut pitkään haaveissasi?

Vierailija
19.01.2013 |

Minä haaveilen Louboutinin korkkareista

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut jo pari talvea kunnollisista, lämpimistä ja korkea vartisista tavikengistä, joilla voisi huoletta leikkiä lasten kanssa syvemmässäkin hangessa. Uudet talvivaatteet tarvitsisin myös ulkoilua varten, vanhat jo niin kuluneet. Haluaisin vaan kerrankin ostaa hyvät ja kestävät sekä kivan näköiset. Käyttö kuitenkin päivittäistä nyt kotona lasten kanssa ja myöhemmin töissä päiväkodissa. Kun olis vaan rahaa..

Vierailija
2/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korsin hopea kello, Niken juoksukengät ja Dkny:n hajuvesi. Olen lähdössä kohta matkalle, joten toivottavasti sieltä löytyy ainakin jotain noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari pitkää tv-tasoa.

Lisäksi haaveilen kahdesta aidosta, itämaisesta silkkimatosta (järkyttävän hintaisia).

Uusi sohva ja nojatuolikin pitäisi hankkia. Vanhat jo kulahtaneet.

Ei vain ole varaa ostaa, enkä velaksi suostu ostamaan. Ehkä sitten kun kotiäitivuosien jälkeen palaan takaisin töihin, saisi pikkuhiljaa säästöön.

Nyt ei ole rahaa hankkia/remontoida kotiin mitään.

Vierailija
4/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että en oikeasti tarvitse mitään tavaroita niin paljon, että jäisin niitä viikkokausiksi pohtimaan. Ostan jos tarvitsen jotain, mutta en todellakaan "haaveksi" mistään. Mitään en tarvitse niin paljon että niistä unia näkisin.

Haluaisin tehdä asioita, niistä minun haaveeni ovat. Köyhää olisi, ei siis rahallisesti, mutta älyllisesti, jos pitäisi jotain kenkiä himoita.

Vierailija
5/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan matkustamisesta. Haluaisin mm. Uuteen-Seelantiin, raha ei ole ongelma, mutta rohkeuden puute on.

Vierailija
6/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä päällimmäisenä on iphone.

Vierailija
7/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan matkustamisesta. Haluaisin mm. Uuteen-Seelantiin, raha ei ole ongelma, mutta rohkeuden puute on.

Mulla taas päinvastoin, rahaa ei ole mutta rohkeutta olisi. Maksa mun reissu niin lähden mukaan ;)

Vierailija
8/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

villakankainen talvitakki. Ei löydy ei, vanhalla mennään jo ties monettako vuotta.

Vierailija
9/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että en oikeasti tarvitse mitään tavaroita niin paljon, että jäisin niitä viikkokausiksi pohtimaan. Ostan jos tarvitsen jotain, mutta en todellakaan "haaveksi" mistään. Mitään en tarvitse niin paljon että niistä unia näkisin.

Haluaisin tehdä asioita, niistä minun haaveeni ovat. Köyhää olisi, ei siis rahallisesti, mutta älyllisesti, jos pitäisi jotain kenkiä himoita.

Kannattaisi haaveilla sydämen sivistyksestä.

Vierailija
10/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään, miksi siihen tarvittaisiin rohkeutta...

Vierailija
11/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran henkisesti jo kasvanut etten kertakaikkiaan mistään. Tavara on turhaa!

Vierailija
12/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanha on ihan toimiva... haluaisin edestä täytettävän, jonka saisi kuivausrummun alle pienessä kylppärissä. Ja uusi tatuointi.

Vierailija
13/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa sieltä aika monet huonekalut :)

Vierailija
14/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Chanelin lakkua. Latva-naulakko, Dixonin Beat-lamput.

Vierailija
15/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kaipaa uutta talvitakkia vanhan, kulahtaneen tilalle, niin mitä vikaa siinä on?

Tai jos esim. sohva on likainen, rikkinäinen ja vanha, kulahtanut niin eikö sen tilalle saa haaveilla hankkia uutta. Uudet, laadukkaat sohvat kun ovat kallis hankinta, eikä kaikilla ole siihen varaa.

Ihme itsensä paremmaksi asettamista, että mollataan toisten haaveita koska ne ovat omasta mielestä turhia... Ihan samaa joku voi sanoa matkustamisesta! Lentomatkustelu todella saastuttavaa, ja ylipäätään turismi aiheuttaa paljon riistoa, paikalliset eivät useimmiten enää hyödy mitään turisteista, koska matkatoimistot omistavat/vuokraavat ulkomaalaisomisteiset hotellit, bussit, lentokoneet jne. Ja ne paikalliset ovat vain riistopalkalla töissä siivoojina, tarjoilijoina, kokkeina ja kaupanmyyjinä.

Vierailija
16/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkein eniten myös matkustamisesta. Viimeeksi ollut kunnon lomalla 2010 - aikaa ennen lapsia....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän