Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siteitä käytätte yöllä, olen ostanut allwaysin

Vierailija
19.01.2013 |

yö siteitä niitä suurimeviä, mutta silti tulee yli.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin joskus kuukuppia, mutta eihän sitä voinut pitää yöllä, kun maksimikäyttöaika oli 6 h.

Ja vaikka en koskaan tuota ylittänyt ja pesin kuppia huolellisesti, tuli silti tulehdus alapäähän. Kävin sitten lääkärillä hakemassa antibiootit, ja hän kielsi käyttämästä kuukuppia, sillä minulla se altistaa tulehduksille. Samoin tamponit.

Minä käytän sitä alwaysin yösidettä. Joskus olen pahimpana vuotopäivänä joutunut käymään keskellä yötä vaihtamassa siteen. Muuten on toiminut hyvin.

Vierailija
22/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi lykkään housuihin tenan maxisiteen, samoja kun oli synnärillä. Hyvin pysyy vuoto kurissa kun on niin jumalattoman pitkä pötkylä, ettei persvakoa potkin noruva verikään ylety vuotamaan ohi.

Tai sitten pidän tamponia, isointa mahdollista ja sitten normisidettä sen kanssa. Vaatii kyllä vessareissun yön aikana, mutta niin yleensä on muutenkin pakko menkkojen aikana. Tämä systeemi on käytössä vain arkiöinä, jolloin nukun muutenkin lyhyemmät unet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti vinkistä, tena ei ole käynyt mielessäkään. Tosiaan niitähän oli jälkivuotoon tyksissä ainakin ja ihan ok pitivät vuodon kurissa.Olivat valtavan kokoisia möhkäleitä, joten ei ne päiväkäyttöön kyllä sovi, mutta yöllä ei niin väliä ole. Joku ehdotti lasten vaippoja, siihen en ehkä vielä taivu että jotain muumeja tungen pikkareihini :). Mutta noita tenoja vois kokeilla ja jotain hervotonta kokoa jos kehtaan niitä vaan ostaa :D.

Vierailija
24/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monta vuotta ollut öisin vain tamponi (super) ja hyvin on riittänyt pelkästään se. Aluksi mäkin harrastelin noita teippailuja pitkin ja poikittain, mutta en kyllä enää..

En edes muista, koska olen viimeksi ostanut sidepaketin, varmaan 5 vuotta sitten? En siis ole synnyttänyt, vaikuttaako se asiaan, tuleeko kuukautisista runsaammat tms sen jälkeen?

Vierailija
25/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi pitää koko yön vuodot sisällään (ekana yönä melkein 50ml)niin kauan, kunnes nousen sängystä ja lähden liikkeelle. Sängystä pitää nousta pyörähtämällä eikä missään nimessä saa istua! Kuppi litistyy silloin kasaan ja jälki on sen mukaista.

Libressen maxi yöside on sitä varten, että se ottaa vastaan ohivuodon matkalla vessaan.

Kun minulla oli vaippaikäisiä lapsia, paras yöside oli vaippa, mutta nyt pitää käydä tutustumassa Tenaosaston tarjontaan. Kehuttuja Vuokkoset- yösiteitä en ole löytänyt mistään:-(

Kuukautisvuodon vähentämiseen käytän reseptillä Burana 600mg kolmesti päivässä ensimmäisinä kahtena vuotopäivänä.

Vierailija
26/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena tai joku vastaava halvempi inkotenssisuoja.

Vierailija
27/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi ja side. Ennen kävin tyhjentämässä yöllä kupin, mutta sitten sain hormonikierukan, jipiiii!!!! Kuukautiset pieneni niin, että enää ei ikinä tule yli :)))))))))

Mä kyllä pidän kuppia 12 tuntia.

Olin ennen altis tulehduksille, mutta gyne määräs estrogeenivoidetta (saa ilman reseptiä) ja tabletteja. Limakalvo vahvistui, eikä enää ole herkkä tulehduksille!

Vierailija
28/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kuukupin tyhjennysväli ole enemmän kuin 6h? Pikemminkin jopa 12h? Tamponia taas en käyttäisi öisin tulehdusriskin vuoksi.

Vierailija
29/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponia taas en käyttäisi öisin tulehdusriskin vuoksi.

tullut yhtään tulehdusta n 10 vuoden tamponin yökäytön aikana.