Mitä teillä on lastenhuoneen seinillä?
Millainen on teidän lastenhuoneen sisustus? Ja erityisesti, mitä teillä on siellä seinillä tai muuten koristeena? Meidän 4-vuotiaan tytön huoneen seinät kaipaisi jotain piristystä, mutta en ole mistään löytänyt kivoja sisustustauluja, tms... Asukkaan itsensä tekemiä taideteoksia tietenkin löytyy, mutta jotain muutakin olisi kiva saada. Vinkkejä otetaan vastaan! :)
Kommentit (8)
sekä vaihtuvaa omaa taidetta ja kissankuvia julisteina, kortteina ym
vie kirjahylly. Muuten on pari taulua, pari soitinta ja ilmoitustaulu, kalenteri.
joissa on valokuvia ja piirrettyjä kuvia ja maalannut ne pinkeiksi ja liloiksi, sekä rakentanut tälläisiä hyllyjä joissa on joko lapsen itsensä tekemiä "installaatioita" tai minun tekemiäni.
Pinterestistä löytyy kuvia neliöhyllyistä:
http://pinterest.com/search/pins/?q=square+shelves+
Alakouluikäisillä on seinät täynnään niin hevos-, kissa-, kuin bändijulisteitakin.
olen vähän huono sisustamaan. kun lapsi muutti omaan huoneeseen, hän sai valita seinälle mitä halusi, ja halusi vain yhden julisteen, joten muuta ei sitten ole. Edellisessä asunnossa oli sisustustarroja, mutta kun otin niitä pois, lähti maalikin, joten en niitä ole erityisesti lapselle tyrkyttänyt tänne uuteen asuntoon.
eikö Sarah Kay-posterit olis aika tyylikkäitä? Kai niitä jostain ulkomailta saisi.
vanerista tehtyjä "ritarinkilpiä", jotka poika maalasi tätinsä kanssa eräänä kuumana kesäpäivänä. Poika on oikeastaan kasvanut ritarikaudesta ohi jo jokunen vuosi sitten, mutta kilvet ovat saaneet ainakin vielä koristaa seinää. Puiset miekat on jo siirtyneet pois näkyvistä.
- ilmoitustaulu, jossa synttäreikortteja, ym kertyvää
- isommilla kalenterit
- lasten omia piirrustuksia
Mun mielestä ei tartte mitään sisustustauluja, kirjavuutta ei voi välttää kuitenkaan