Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taikokaa minulle vyötärö! Hoikka omppu kaipailee mutkia keskivartaloonsa.

Vierailija
19.01.2013 |

Olen siis 173/ noin 63kg. Olen koko aikuisikäni ollut samoissa mitoissa enkä halua laihduttaa.

Nyt nelikymppisenä alkaa vaan korostua liikaa että keskivartalo on pönäkkä. Ottaisin mielusti vähän kavennusta mahanseutuun- auttakaa!

Vartalon pperusmallin kanssa on vaan elettävä, minulla on kapea lantio ja pieni pylly joten tiimalasia ei minusta saa. Mutta olisi kiva jos oppisi pari niksiä millä mahanseudun saisi vähän pienemmäksi.

Vatsalihasliikkeet eivät auta, parikymppisenä olin tosi timmi mutta keskivartalo oli silti (lihaksineen) leveä.

Ainoa kerta kun minulla on ollut vyötärö oli alkuraskaudessa kun hormonit kerrankin ohjasivat rasvat lanteille. En kuitenkaan ajatellut tehdä enää lisää lapsia, edes vyötärön takia :D

Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia. Suurkiitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä, kokemuksia?

Kiitos!!! :)

Vierailija
2/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mitat 160/63, mutta ei se pömppö tuosta katoa vaikka kuinka laihduttaisin... Silloin kun painoin 47kg oli vyötärö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mitat 160/63, mutta ei se pömppö tuosta katoa vaikka kuinka laihduttaisin... Silloin kun painoin 47kg oli vyötärö.

ja peppu pieni. Tyyliin housujen koko s ja paitojen m/l.

Vierailija
4/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuudella ei ole väliä jos vartalo vaan kertakaikkiaan on omppu.

Olen oppinut pukeutumaan niin että maha ei vedä huomiota puoleensa, mutta olisi kiva saada vinkkejä miten omppua voisi pitää kurissa etenkin nyt kun olen nelikymppinen.

Vyötärö olis kiva ylläri... :D

Vierailija
5/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

98/74/93, onko hyvä? Pituus 167 ja paino 63 kg.

Vierailija
6/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on 170/59. Leveät hartiat ja kapea lantio. Sinänsä tuo pömppis on helppo piilottaa pukeutumalla oikein, mutta haluaisin muutaman sentin nipistää kesäksi pois. Liikun paljon ja lihaksia löytyy. Jos painan 55 niin vyötärö on kohtuullinen...

Vierailija
7/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen mallinen että hoikkanakin on suora kroppa. Mitkään jumppaliikkeetkään ei vyötäröä saa aikaan. Tietyt vatsa- ja kylkiliikkeet sen sijaan voivat sellaiselta jolla on vyötärö, sitä häivyttää kun tule lihasta siihen kohtaan mistä ilman lihasta on hyvin kapea.

Toisaalta miksi tuo on oikeastaan ongelma, eihän niillä huippumalleillakaan monilla vyötäröä ole, vaan sellaisia pikkupojan mallisia suorakroppaisia ovat. Vaatteet päällä oikein hyvän näköisiä. Itse olen tiimalasi ja on tosi vaikea löytää esim. asiallisen näköisiä työvaatteita jotka istuisi kurvikkaaseen kroppaan. Olisin paljon mieluummin H-vartaloinen.

Vierailija
8/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen omaan vartaloonsa...

Mutta minusta tuo 98-74-93 kuulostaa upealta. Olen terve ja ihan ok näköinen, mutta tottakai näin omppuna haaveilen mutkasta sisäänpäin lanteiden ja tissien välillä.

Nyt se mutka on ulospäin.

Olisi paljon naisellisempi olo jos vartaloni tottelisi kauneusihannettani. :)

ap

Vierailija
9/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 173/ noin 63kg. Olen koko aikuisikäni ollut samoissa mitoissa enkä halua laihduttaa.

Nyt nelikymppisenä alkaa vaan korostua liikaa että keskivartalo on pönäkkä. Ottaisin mielusti vähän kavennusta mahanseutuun- auttakaa!

Vartalon pperusmallin kanssa on vaan elettävä, minulla on kapea lantio ja pieni pylly joten tiimalasia ei minusta saa. Mutta olisi kiva jos oppisi pari niksiä millä mahanseudun saisi vähän pienemmäksi.

Vatsalihasliikkeet eivät auta, parikymppisenä olin tosi timmi mutta keskivartalo oli silti (lihaksineen) leveä.

Ainoa kerta kun minulla on ollut vyötärö oli alkuraskaudessa kun hormonit kerrankin ohjasivat rasvat lanteille. En kuitenkaan ajatellut tehdä enää lisää lapsia, edes vyötärön takia :D

Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia. Suurkiitos!

Vierailija
10/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,2kg:n painoisella hulavanteella. Jo pelkästään 10min päivässä riittää. Selkä- ja vatsalihakset kiittää.

http://kuntoplus.fi/treeni/lajit/uusi-vanne-saa-kurvit-kohdalleen

http://www.pilateskauppa.fi/product/128/hula-hoop--hulavanne-12kg

Vierailija
11/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä silloin on joku muu vartalotyyppi kyseessä...

Itse olen sit kai omppu. Suht hoikkakin tällä hetkellä 164cm/55kg, eikä minua haittaa vaikka minulla ei oikeastaan vyötäröä olekaan. En ole rehellisesti sanottuna pahemmin edes kiinnittänyt huomiota asiaan. Mutta tosiaan kaikki paino tulee mahaan (jenkkakahvat), käsivarsiin ja hyvällä tuurilla rintoihin. Ja jalat on tietenkin lyhyet.

Silti olen aina ollut suht tyytyväinen vartalonmalliini. Tykkään käyttää löysiä neuleita ja tiukkoja housuja/ legginssejä. Mekkoja käytän myös paljon etenkin kesällä, ja niissä tykkään kun leikkaus on vähän vyötärön yläpuolella.

Itse olen jotenkin mieltänyt omppu vartalonmallini ehkä kaikkein helpoimmaksi pukeutumisen suhteen. Suurin osa vaatteista näyttää ihan kivalta. Esim leveää takapuolta tai hartioita et voi peittää mitenkään, kun vatsan saa helposti piiloon.

Vierailija
12/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korostan pitkiä kinttujani, usein yläosa on säkkimallinen tai sitten pusero- lanteilta ulospäin menevä villatakkiyhdistelmä.

Kietaisujutut toimivat myös. Housuissa sivu- ja takataskut tuovat paksuutta lanteille, joka toivottavasti luo kuvaa hoikemmasta keskivartalosta.

Mutta useimmiten tykkään säkkimäisistä yläosista ja kapeista housuista. Niin ei maha näy mutta pitkät kinttuni pääsevät oikeuksiinsa.

Tavallisessa t-paidassa näytän punkerolta koska maha on iso.

Vierailija
13/13 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla oli aina pömppömaha. Sitten sain 8 raskauskiloa ja päätin karistaa ne karppaamalla. Ihmettelin, kun pääsin eroon mahan turvotuksestakin. Eli jos turvottaa, jätä tärkkelys (leipä peruna riisi pasta ) vähälle. Lue Kaisa Jaakkolan hormonidieetti kirja. Nimestään huolimatta ei ole laihdutusopas. Mielestäni karppaus on myös vähentänyt vyötärörasvaa, ainakin vyötärö kapeni 5 cm. Ennen olin vyötäröltä riskimitoissa vaikka painoindeksi ihan ok, nyt vyötärö alle 80 cm. Jos pitää hiilihydraatit 100-150g päivä ei pitäisi laihtua, jos ei sitä halua. Mutta insuliinin eritys vaikuttaa muihinkin hormoneihin, jotka taas vaikuttavat mihin rasva menee. Ja karppaus tasaa insuliinin eritystä. T. Onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän