Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikku kalsarit pitkien kalsarien alle?

Vierailija
18.01.2013 |

Toisesta ketjusta äsken luin, että näinkin on tapana tehdä...

Olen melkein 40 vuotta elänyt tietämättä tästä, oppia ikä kaikki :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Niitä pitkiksiä voi hyvin pitää parikin päivää, alushousut vaihdetaan päivittäin. Eikä kuulemma ole kiva tunne kun tavarat heiluvat löysissä housuissa miten sattuu (sanovat sekä mies että poika).

Vierailija
2/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tienny, että sinne alle voi jättää laittamatta ne kalsarit :D siis mun mielestä pitkät kalsarit=miesten sukkikset/legginsit eli kun käyttää kalsareita alla niin niitä ei tartte ihan joka pv pestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkiä kalsareita voi tosiaan käyttää pari, kolme päivää eikä tarvi alvariinsa niitä pestä.

Vierailija
4/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Niitä pitkiksiä voi hyvin pitää parikin päivää, alushousut vaihdetaan päivittäin. Eikä kuulemma ole kiva tunne kun tavarat heiluvat löysissä housuissa miten sattuu (sanovat sekä mies että poika).

täältä, näin meilläkin sanovat ja tekevät myös isä ja pojat.

Vierailija
5/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pikku kalsarit pitkien kalsareiden päälle. Näin tulee "teräshousut". Idea on siis omien lasteni sieltä vuosikymmenien takaa, olivat muka Teräsmiehiä ;D

Vierailija
6/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu, ainakaan poikien.

tyttöjen ja naisten sukkikset ovat eri asia, sinne alle pikkuhousut laitetaan, ei poikien pitkien kalsareiden.

Vierailija
7/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit ovat alushousut, pitkillä lahkeilla vain.

Vierailija
8/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pitkät kalsarit ei ole yhtä hyvin istuvat kuin bokserit eli pelit ei saa tarpeeksi tukea. Eli bokserit alle ja kalsarit päälle.

Vierailija
9/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ei laita alkkareita pitkien kalsareiden alle?? Ei ole tullut mieleenkään etteikö niitä laitettaisi. Pitkien kalsarienhan tarkoitus on lämmittää housujen alla, ei toimittaa alkkareiden virkaa... Sehän ois silloin ihan sama jos naisella ois vaikka pelkät legginsit ilman alkkareita...

Vierailija
10/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ei laita alkkareita pitkien kalsareiden alle?? Ei ole tullut mieleenkään etteikö niitä laitettaisi. Pitkien kalsarienhan tarkoitus on lämmittää housujen alla, ei toimittaa alkkareiden virkaa... Sehän ois silloin ihan sama jos naisella ois vaikka pelkät legginsit ilman alkkareita...

Vierailija
11/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaikka kolmet kalsarit päällekkäin. Mitä välii... Ja päälle vielä pilkkihaalarit, varmaan tarkenee ;)

Vierailija
12/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit = pitkikset = lämpökerrasto = terättömät sukkikset = löysät legginsit (miesten)

Kuka ääliö jättää laittamatta kalsarit/pikakrit noiden alle? Yök. Mitä järkeä on pyörittää koneessa joka päivän jälkeen lämmitykseen tarkoitettuja housuja, kun alle voisi laittaa alushousut ja pyykkiä tulisi paljon vähemmän. Itse olen aina ajatellut, että tottakai alle laitetaan paskablokkarit, eli kalsarit, ja sitten kylmällä ilmalla lämmikkeeksi housujen alle vielä ohuemmat lämmikkeet, eli pitkät kalsarit.

Jätätkö ap itsekin pikkarit laittamatta lämpökerraston alle? Kyllähän naisetkin käyttää pitkiä kalsareita/sukkiksia, etkö tosiaan itse käytä pikkareita niiden aknssa? Miten miesten pitkät kalsarit eroaa naisten pitkistä kalsareista?

Vierailija
13/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pikkareita laitettu pitkien kalsareiden alle.

Sitten huomasin, että kouluikäinen poika laittaa ne pikkarit pitkisten alle. Sama se mulle. Ja sitten mies selitti tän tukevan puolen asiasta. Ok. :)

Onpahan munikset lämpimässä pakkasella. ja äkkiähän ne pitkät kalsarit voi käydä riipasemassa pois välistä, jos esim töissä tulee kuuma.

Vierailija
14/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on vain pitkikset.

Vähänkö oudolta tuntuisi pitää pitkiksiä alushousuina, vähän kuin vetäisi sukkahousut päälle ilman pikkareita.

Vierailija
15/29 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2013 klo 22:25"]Pitkät kalsarit ovat alushousut, pitkillä lahkeilla vain. [/quote] Näinkö sinäkin naisena puet?

[/quote]

No en tietenkään, koska olen nainen.. naisten ja miesten pukeutumista ei voi verrata keskenään. Mulla ei ole kiveksiä,  joita pitäisi suojella liialta lämmöltä =) 

Vierailija
16/29 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av:llä saa aikaan väittelyn tästäkin aiheesta!

Paras oli nuo teräsmiehen pikkarit ja pikkikset..

:DDDD

Vierailija
17/29 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA KETJU
Mieheni ei laita lyhyitä pitkien alle, mikä inhottaa minua.

Vierailija
18/29 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pitkät kalsarit on alushousut, niisähän on se aukkokin. Ja se leikkaus on haaruksista ihan erillainen kuin pitkiksissä. Pitkikset ja kalsarit ovat kaksi eri asiaa.

Toki on myös miesten pitkiksiäkin myynnissä mutta ne ei olekaan kalsareita eli alushousuja.

Ja kuulemma  kivekset ei saa hautua liian kuumassa. Naisilla on ihan erillainen anatomia eli ei voi verrata että pitäähän naisetkin pitkiksiä..

esim eihän miehetkään pidä rinsikoita vaikka naiset pitää.. tietenkään...

Minun siskolle oli sanottu jopa neuvolassa että pojille suositellaa ettei pitkin kalsareiden alle saa laittaa pikkuhousuja.  Just sen kiveksien kuumuudessa hautumisen takia.

Eli pitäisikö kalsareiden valmistajille vinkata että tekisivät kalsareita jotka tukisivat paremmin.. vähän niinkuin bokserit

pitkillä lahkeilla..

Vierailija
19/29 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:35"]

siis pitkät kalsarit on alushousut, niisähän on se aukkokin. Ja se leikkaus on haaruksista ihan erillainen kuin pitkiksissä. Pitkikset ja kalsarit ovat kaksi eri asiaa.

Toki on myös miesten pitkiksiäkin myynnissä mutta ne ei olekaan kalsareita eli alushousuja.

Ja kuulemma  kivekset ei saa hautua liian kuumassa. Naisilla on ihan erillainen anatomia eli ei voi verrata että pitäähän naisetkin pitkiksiä..

esim eihän miehetkään pidä rinsikoita vaikka naiset pitää.. tietenkään...

Minun siskolle oli sanottu jopa neuvolassa että pojille suositellaa ettei pitkin kalsareiden alle saa laittaa pikkuhousuja.  Just sen kiveksien kuumuudessa hautumisen takia.

Eli pitäisikö kalsareiden valmistajille vinkata että tekisivät kalsareita jotka tukisivat paremmin.. vähän niinkuin bokserit

pitkillä lahkeilla..

[/quote]

Mun pojalla ei ole koskaan ollut pitkiä kalsareita, vaan lämpökerraston pitkikset tai vastaavat. Eikä näissä ole koskaan ollut aukkoa edessä. Joten totta kai laitetaan alushousut niiden alle. Ja vaikka olisi pitkät kalsaritkin, niin todennäköisesti laittaisi silti alkkarit, koska eihän ne pitkät tue. Jokainen tyylillään ja miten tuntuu mukavalta.

Vierailija
20/29 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2013 klo 22:19"]

vaan pikku kalsarit pitkien kalsareiden päälle. Näin tulee "teräshousut". Idea on siis omien lasteni sieltä vuosikymmenien takaa, olivat muka Teräsmiehiä ;D

[/quote]

Pienet kalsarit vaatteiden päälle, tyyliin madonna tai mustanaamio.

http://hs13.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1349775193590?ts=1035

Riippuu vähän käytöstä ja kalsareista. Jotku lyhyet kalsarit tahtoo ruttaantua pitkien kalsareiden alla ja silloin ne on parempi jättää pois, ainkin jos on tarvetta istuskella. Jos on väljät toppavaatteet päällä, niin niitä kalsareita on aika helppo nostella välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä