Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että jokainen Botox-erä testataan hiirillä, jotka kokevat kivuliaan kuoleman?

Vierailija
26.11.2012 |

Itse olin ajatellut, että joskus voisi kokeilla, mutta luettuani tuon Anja Nystenin Kemikaalikimara-blogista, lakkasi kyllä kiinnostamasta moinen myrkky.

Jotain rajaa sentään turhamaisuudellakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muita täyteaineitahan on olemassa ryppyjen silotukseen, joita ei tarvitse noin julmalla tavalla tuottaa, esim. Restylane.

Vierailija
2/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen erä testattaisiin niin tuote ei olisi kaupallinen enää.

T. Biokemisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en botoxista tiennyt. Niin paljoa ei ole ko. aine koskaan kiinnostanut, että ottaisin selvää mistään siihen liittyvästä.

Vierailija
4/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox on sitä paitsi tuotemerkki, yksi monista. Ei kaikki käytä botoxia hermomyrkkynä ryppyihin. Markkinoilla on monia muitakin kuin botox. Sama kuin sanoisi että kun juo kolaa, niin ne on aina Coca colaa. Markkinoilla on monia muita suosittuja ja paljon käytettyjä kolajuomia myös. Sama pätee botuliiniin. Suomessa harvemmin käytössä Botox.

Vierailija
5/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen erä testattaisiin niin tuote ei olisi kaupallinen enää.

T. Biokemisti

Olen lukenut sitä jo pidempään enkä enää nykyisin hirveästi kyseenalaista, jos hän jotakin sanoo.

Vierailija
6/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko yksi erä botoxia käsittää?

Vierailija
7/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

botox ei ole kiinnostanut muutenkaan. Täyteaineita sen sijaan voisin harkita.

Aika usein muuten törmää väärikäsityksiin botoksista, esim. että joku on muka "laittanut botoxia huuliin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi