Voi että mulla on ihana mies. Millainen mies sinuun vetoaa?
Tämän lämpimän ajatuksen miehestä herätti tämänpäiväinen tapahtuma. Harrastimme miehen aloitteesta seksiä, vaikka itseni ei stressin takia sen kummemmin tehnyt mieli. Jälkeenpäin mies sanoi vähän apean oloisena että ei minulla tainnut olla mukavaa, ja kun kysyin että miksi niin luulee, niin vastasi että "kun et näyttänyt onnelliselta".
Mussa heräsi pitkästä aikaa oikein kunnollinen aaaaww-tunne. On se vaan ihana ja empaattinen, ja nämä pienet jutut tekevät iloiseksi.
Olen ehkä outo mutta minuun ei machoilu ja super-miehekkyys tee vaikutusta, vaan huolehtivaisuus ja aitous. Millainen mies sinuun vetoaa?
Kommentit (8)
Joku voisi sanoa tuollaisesta miehestä, ettei katselisi päivääkään tuollaista lutustelevaa nössykkää ;D
Joku voisi sanoa tuollaisesta miehestä, ettei katselisi päivääkään tuollaista lutustelevaa nössykkää ;D
en ole koskaan tajunnut miten kukaan voi rakastaa miestä joka ei välitä vaimonsa huonoista fiiliksistä niin kun aloitusviestissä kerrotaan... Jos mun mies huomaisi seksin ym. aikana että en ole täysillä mukana tai on huono fiilis, eikä välittäisi siitä yhtään, niin kyllä epäilisin rakastaako tai edes välittääkö mies yhtään :O
aivan ihana mies jossa yhdistyy ulkoisesti miehisyys, maskuliinisuus ja tietynlainen kovuus ja särmä. Sisältä onkin fiksu älykkö, romanttisuutta ja herkkyyttäkin löytyy sopivasti. Täydellinen pakkaus. Eikä edes tajua miten hyvältä näyttää ;) Pitää minua prinsessanaan ja näyttää sen päivittäin.
Luottamus kaikkiin luomakunnan kruunuihin mennyttä.
aivan ihana mies jossa yhdistyy ulkoisesti miehisyys, maskuliinisuus ja tietynlainen kovuus ja särmä. Sisältä onkin fiksu älykkö, romanttisuutta ja herkkyyttäkin löytyy sopivasti. Täydellinen pakkaus. Eikä edes tajua miten hyvältä näyttää ;) Pitää minua prinsessanaan ja näyttää sen päivittäin.
miehessäsi mitään vikoja ;) Minä olen löytänyt aikoinaan miehestäni liikaakin vikoja ja liioitellut niitä enemmän kuin olisi pitänyt. Eroakin mietin koska mies ei vaan sovi minun "täydellinen mies"-muottiin. Sitten tajusin että kriteereistä huolimatta rakastan juuri tuota miestä koko sydämestäni. Kriteereillä heitin vesilintua sen toteamuksen jälkeen!
Tämän lämpimän ajatuksen miehestä herätti tämänpäiväinen tapahtuma. Harrastimme miehen aloitteesta seksiä, vaikka itseni ei stressin takia sen kummemmin tehnyt mieli. Jälkeenpäin mies sanoi vähän apean oloisena että ei minulla tainnut olla mukavaa, ja kun kysyin että miksi niin luulee, niin vastasi että "kun et näyttänyt onnelliselta".
Mussa heräsi pitkästä aikaa oikein kunnollinen aaaaww-tunne. On se vaan ihana ja empaattinen, ja nämä pienet jutut tekevät iloiseksi.
Olen ehkä outo mutta minuun ei machoilu ja super-miehekkyys tee vaikutusta, vaan huolehtivaisuus ja aitous. Millainen mies sinuun vetoaa?
huolehtiva ja huomaavainen mies. Usein oikein pysäyttää se, miten aidosti toinen välittää ja sen myös näyttää. Itse kun olen vähän sellainen oman pääni sisällä viihtyvä ja tunteitani piilotteleva. Hän herättää minun tunteeni päivittäin. En voisi muunlaista kuvitellakaan huolivani enää.
miehessäsi mitään vikoja ;) Minä olen löytänyt aikoinaan miehestäni liikaakin vikoja ja liioitellut niitä enemmän kuin olisi pitänyt. Eroakin mietin koska mies ei vaan sovi minun "täydellinen mies"-muottiin. Sitten tajusin että kriteereistä huolimatta rakastan juuri tuota miestä koko sydämestäni. Kriteereillä heitin vesilintua sen toteamuksen jälkeen!
Jokaisessa ihmisessä on vikansa. Mutta "viat" tekevät miehestä vieläkin persoonallisemman ja plussat vievät todellakin voiton. Vikana perfektionistisyys ja työnarkomania. Perfektionisti treenauksen suhteen ja ruokavalion kanssa. Toisaalta mielummin itsestään huolta pitävä ja atleettinen mies kuin sohvaperuna. Ja tulee itsekkin pysyttyä kunnossa kun mieskin treenaa ja syö terveellisesti eikä ryyppää ja käy baareissa. Töitä tekee liikaakin mutta sekin tietty taas parempi kuin laiskuus ja saamattomuus. Käyttää aikansa järkevästi. Itsepäinen on myös mikä välillä ärsyttävää kun itsekkin olen itsepäinen. Mutta siinäpä ne.. ihana helmi. :)
mutta suon sen nautinnon hänelle ja mieheni arvostaa sitä. Saan sitten häneltä kunnon selkä- tai kokovartalohieronnan ;o)