Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöminen jumpan jälkeen

Vierailija
18.01.2013 |

Käyn kerran viikossa jumpassa ja ohjaaja ain muistuttaa, että muistakaa syödä, oli rankka treeni. Haluaisin laihtua, ja tuntuu, että jumpasta ei ole hyötyä, jos syön paljon sen jälkeen. Mitä mieltä te olette? Mitä ja kuinka paljon tulisi syödä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan salille jotain proteiinipitoista, raejuustoa vaikka. Se ei ainakaan lihota.

Tosin kerran viikossa -jumppaajille riittää varmaan ihan tavalliset ruoat. Ohjaaja ehkä halusi muistuttaa niitä, jotka käyvät jumpassa/salilla tosi usein ja pihtaavat syömisten kanssa. Anoreksiaan taipuvia luuhaa jumpassa usein.

Vierailija
2/5 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Sain syksyn aikana laihdutettua n. 8 kg. Nyt olen normaalipainoinen (en laiha vieläkään). Aion lisätä kevään aikana urheilua ja haluan kiinteyttä kroppaan. Se kun näyttää raskauksien jälkeen pullataikinalta. Tuntuu, että jos olisi rahaa voisi palkata vaikka henkilökohtaisen kuntovalmentajan, mutta nyt täytyy vaan itse yrittää, kun ei kotihoidontuki riitä kaikkeen.AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sen jälkeen.

Ihan oikeasti :)

Vierailija
4/5 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ihmettelenkin tuota muistutusta. Tosin kyseessä on rankka ja hikinen intervallijumppa. AP

Vierailija
5/5 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millä intensiteetillä on mukana. esim bodycombat on todella kuluttavaa jos sen vetää täysillä. myös jotkut zumbat voivat olla todella aerobisia, varsinkin jos itse lisää liikkeisiin hypyt sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi