Pelottava spiritismi.
Viritelläänkö jännittävä keskustelu perjantai illan kunniaksi?
Mä vannoin pitkään että en kokeile koskaan spiritismiä, kaverin kauhutarinoiden varjolla, mutta sitten tilanne johti toiseen ja kokeilin teininä sen aikaisen parhaan kaverin kanssa. En unohda sitä KOSKAAN kuinka se lasi liikkui (kumpikaan meistä ei koskenut siihen) ja se ikäänkuin "imi" kätemme mukaansa.
Huoneeseen leijaili paha tunne ja saatanallinen läsnä olo suoraan sanottuna käsin kosketeltavaa. Vieläkin puistattaaa ajatus.
Onko muita=
Kommentit (24)
äiti oli pelannut teininä siskonsa kanssa, painava hylly kaatui.
itse en ole kokeillut, en edes pahimmassa nuoruuteni goottivaiheessa..
Penn ja Teller käsitteli spiritismiä jossain Bullshit-jaksossa. Siinä oli jotain randomeita koehenkilöitä, jotka alussa pelasivat normaalisti. Sitten heidän silmänsä peitettiin ja he saivat jatkaa pelaamista. Koehenkilöien huomaamatta ouijalauta oli käännetty ylösalaisin. Koska he eivät tieneet siitä, liikkui lasi samoihin paikkoihin kuin laudan ollessa oikein päin.
En itse ehkä kokeilisi spiritismiä, vaikka en siihen varsinaisesti usko. Maailmassa on niin paljon kaikkea mitä minä en tiedä ja olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla ottamatta asian kanssa turhia riskejä. Mieli voi järkkyä pienimmistäkin asioista, jos ne sattuvat osumaan johonkin arkaan paikkaan.
Kyllä saa halutessaan lähteä kun vain lähtee. Suomessa ja usemmissa muissakin maissa, ainakin länsimaissa on liikkumisen vapaus.
Ainoa vaara tuossa leikissä on kynttilät, jotka voivat sytyttää vahingon sattuessa tulipaloja. Jos väkisin jotkut sitä haluavat leikkiä, niin käyttäisivät sähkökynttilöitä.