Pelottava spiritismi.
Viritelläänkö jännittävä keskustelu perjantai illan kunniaksi?
Mä vannoin pitkään että en kokeile koskaan spiritismiä, kaverin kauhutarinoiden varjolla, mutta sitten tilanne johti toiseen ja kokeilin teininä sen aikaisen parhaan kaverin kanssa. En unohda sitä KOSKAAN kuinka se lasi liikkui (kumpikaan meistä ei koskenut siihen) ja se ikäänkuin "imi" kätemme mukaansa.
Huoneeseen leijaili paha tunne ja saatanallinen läsnä olo suoraan sanottuna käsin kosketeltavaa. Vieläkin puistattaaa ajatus.
Onko muita=
Kommentit (24)
Turha leikkiä tulella, siinä saattaa sormet palaa pahasti.
Pakko taas suositella Darren Brownin kirjaa "Kuinka mieltä hallitaan". Siinä paljastetaan kaikki spiritismi-, telepatia- ym. huijaukset.
Ihminen on erehtyväinen, niin myös ihmisen aistit. On lukemattomia kertoja todistettu, että ihminen vaikka vannoo nähneensä tai kuulleensa jotakin, mitä 100 % varmuudella ei ole tapahtunut. Jos on tarve uskoa esim. spiritismiin, niin joukko- ja itsesuggestion avulla saadaan aikaan melkoisia aistimuksia.
Me kokeiltiin joskus teineinä spiritismiä, parin kaverin kanssa. Mitään ei tapahtunut vaikka miten odoteltiin. Lasi ei liikkunut ja tylsistyttiin vaan.
En tiedä sitten johtuuko siitä, kun sanotaan ettei se toimi jos kaikki osallistujat eivät usko siihen. Minä en uskonut enkä usko vieläkään. Suostuin vain kun muut halusivat kokeilla, mutta ajattelin jo etukäteen ettei se toimi ja se on ihan fuulaa.
Henki pasko mun päälle vihreetä rupulipaskaa, voitte uskoa kuinka haisin seuraavat 4 kuukautta:( ei ollut kivaa
Spiritismillä saa otettua yhteyden Saatanaan.
En ainakaan netistä luettuna. Jos joku oikeesti järkevänä pitämäni tuttu kertoisi moisesta kokemuksesta niin saattaisin harkita asiaa uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2013 klo 21:28"]
En ainakaan netistä luettuna. Jos joku oikeesti järkevänä pitämäni tuttu kertoisi moisesta kokemuksesta niin saattaisin harkita asiaa uudestaan.
[/quote]
Yleensä se ei toimi sellaisten henkilöiden kanssa jotka eivät usko siihen, joten kannattaa jättää heidät pois vieraslistalta jos spiritismiä meinaa kokeilla. Myös liuta muita häiritseviä asiota löytyy kun googlettaa asiaa
Ihan huttua tuollaiset spiritismit. Joukko hysteerisiä teinejä keskellä yötä väsyneinä, ne nyt näkee mitä haluaa. Tarpeeksi kun lietsotaan niin kyllähän sitä kuulee mitä vaan koputuksia ja näkee lasejen liikkuvan. Ei kai nyt kukaan järkevä ihminen tuollaisiin usko.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 09:52"]
Turha leikkiä tulella, siinä saattaa sormet palaa pahasti.
[/quote]
Huuuui, mikäs Stephen King se siellä? Jotkut ovet on parasta jättää avaamatta... Kylläpä pelottaa!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 16:22"]
Ihan huttua tuollaiset spiritismit. Joukko hysteerisiä teinejä keskellä yötä väsyneinä, ne nyt näkee mitä haluaa. Tarpeeksi kun lietsotaan niin kyllähän sitä kuulee mitä vaan koputuksia ja näkee lasejen liikkuvan. Ei kai nyt kukaan järkevä ihminen tuollaisiin usko.
[/quote]Ja meidänkö pitäisi uskoa sinua että kaikki spiritismiin uskovat ovat "hysteerisiä teinejä". Voi sinun lastasi (mikäli sellainen sinulla on) jos häntä ja hänen mielipiteitään noin paljon arvostat kun hän on teini...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 16:22"]
[/quote]Ja meidänkö pitäisi uskoa sinua että kaikki spiritismiin uskovat ovat "hysteerisiä teinejä". Voi sinun lastasi (mikäli sellainen sinulla on) jos häntä ja hänen mielipiteitään noin paljon arvostat kun hän on teini...
Joo vähän sellainen asenne et äiskä ei nyt jaksa kuunnella sun ongelmia ja murheita. Sä oot vaan vähän väsy ja hysteerinen kyllä se siitä, mulla on parempaakin tekemistä.
Mä kokeilin tota kerran sienitripillä, ja sain yhteyden henkiolentoon joka sanoi olevansa planeettaamme suojeleva henki jonka suhde ihmiseen on että hänenlaisensa ovat kuin "kangasta josta meidän tietoisuutemme on leikattu". Kaikenlaista mielenkiintoista sen kanssa tuli juteltua. Kyselin Jumalastakin, ja hän kutsui tätä nimellä Kaikki Mitä On, koska ei ole muuta kuin Jumala ilmenneenä eri muodoissa. Mielenkiintoista oli, ei pelottavaa.
En oo kokeillu muttei ihan kaiken varalta kannata kokeilla. en edes usko täysin siihen mut oon kokenu tosi paljon paranormaalia ja uskon niiku medium vahvasti henkii ja tuonpuoleisen elämään. jtn en suosittele kokeilemaan koska vaikken ite oo ottan yhteyttä henkiin saati saatanaan niin on jokin näkymätön mua pelotellut ja kiusannut pahasti, jtn jos tilanne on mulle noin paha ilman mitää yhteyksiä henkiin niin entäpä niiden yhteyksien kanssa?
Olen kokenut saman. Lasi liikkui ja kesken tämän liikkumisen nostinme yhtä aikaa sormet noin 3 cm irti lasista, kun epäilimme että joku meistä kolmesta sitä liikuttaa muttei myönnä. No lasi liikkui edelleen ja sormet vain oudosti seurasi lasia vaikka osa piti silmiään kiinni.
Lueskelin tältä palstalta joskus säännöt spiritismiin, onko ne vakio kaikkialla vai vaihteleeko kulttuureittain? Oli nimittäin kaikkea että pitää heijastavat pinnat peittää, kukaan ei saa istua selin ikkunaan/oviaukkoon ja pelin lopussa pitää pyytää lupa lopettaa ja ilman lupaa ei saa lähteä yms.
Katselin taannoin netflixistä ouija-jenkkileffaa jossa ainoa sääntö oli että ei saa jättää peliä sanomatta heippaa, läpi leffan kaikki kuitenkin jättivät pelin kesken. :D Oli niin huono pätkä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2013 klo 21:28"]
[/quote]
Miksi et itse kokeile, niin ei tarvitse sitten sanoa että jarkevä tuttu on menettänyt järkensä :). Kyllähän niitä lautoja myydään Suomessakin. Tori.fi sivulla törmäsin sellaiseen Ouija lautaan...