Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrätkö, koska sitä suojatien nappia pitää painaa ja koska ei tarvitse?

Vierailija
18.01.2013 |

Kovin hankalalta se asia ainakin vaikuttaa kun katsoo miten ihmiset toimivat.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mä saan painaa sitä niinku haluun, ja niin paljon kuin haluun.

Aina olen tähän asti päässyt tien yli.

Sanoinko mä ettet saa?

ap

Vierailija
22/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ymmärtää, ettei tarvitse painaa jos valo on jo vihreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan varmuuden vuoksi joka kerta kun haluan mennä yli. Ei se mitään maksakaan.

Vierailija
24/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muita vielä odottamassa.

Valohan niissä välillä palaa, kun ei tarvis. Mutta joskus se valo ei pala ollenkaan. Joten mä painan varmuudeksi aina.

Vierailija
25/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin sitä joskus ajatuksissani läppäisen jos viereen satun, vähän niin kuin refleksinä.

Huvittavaa kuitenkin on, että seuraavia tilanteitakin olen joutunut todistamaan (joitakin usein, joitain kerran)

- valo palaa, ja joku vihanhallintaongelmainen käy mielenosoituksellisesti tuhahtaen painamassa nappia ja katsoo minua vihaisesti kuin sanoen "tun tyhmä!"

- valo palaa, ja joku toikkaroi vaikean oloisesti lumikinosten yli ja ihmisjoukon läpi painamaan nappia

- valo palaa, ja joku tiuskaisee erittäin kireään sävyyn "tätä pitää PAINAA!"

- valo ei pala ja joukko ihmisiä odottaa valojen vaihtumista

Vierailija
26/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin sitä joskus ajatuksissani läppäisen jos viereen satun, vähän niin kuin refleksinä.

Huvittavaa kuitenkin on, että seuraavia tilanteitakin olen joutunut todistamaan (joitakin usein, joitain kerran)

- valo palaa, ja joku vihanhallintaongelmainen käy mielenosoituksellisesti tuhahtaen painamassa nappia ja katsoo minua vihaisesti kuin sanoen "tun tyhmä!"

- valo palaa, ja joku toikkaroi vaikean oloisesti lumikinosten yli ja ihmisjoukon läpi painamaan nappia

- valo palaa, ja joku tiuskaisee erittäin kireään sävyyn "tätä pitää PAINAA!"

- valo ei pala ja joukko ihmisiä odottaa valojen vaihtumista

Mä oon kans todistanu kaikkia näitä tilanteita :DD

Vierailija
27/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kun se valo palaa niin ei tarvitse painaa. Valon palaminen on merkki siitä, että valot kyllä tietävät että niiden odotetaan vaihtuvan.

ap

Vierailija
28/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä on se, että ihminen PAINAA nappulaa ja sen jälkeen kävelee punaisia päin. Onko pakko kiusata autoilijoita, jos et kuitenkaan jää odottamaan valon vaihtumista? Tätäkin näkee turhan usein.

Vierailija
29/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kun se valo palaa niin ei tarvitse painaa. Valon palaminen on merkki siitä, että valot kyllä tietävät että niiden odotetaan vaihtuvan.

ap

Tiesitkös muuten, että osa niistä napeista ei mitenkään vaikuta valon vaihtumiseen; ne ovat siinä vain, jotta odottajan aika tuntuisi lyhyemmältä.

Vierailija
30/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä on se, että ihminen PAINAA nappulaa ja sen jälkeen kävelee punaisia päin. Onko pakko kiusata autoilijoita, jos et kuitenkaan jää odottamaan valon vaihtumista? Tätäkin näkee turhan usein.

ettei nappia painaessaan vielä osaa ennakoida liikennevirtaan syntyvää miehenmentävää aukkoa ;-)

Vierailija
31/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin paljon kuin haluun.

Aina olen tähän asti päässyt tien yli.

Vierailija
32/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, että sitä painaa toisen tai kolmannen kerran?

Mutta siitä on jos tullaan tiuskimaan ja huutamaan asiasta :D

Ja ajattelisin myös, että napin painajalle on siitä haittaa jos joutuu kompuroida kinoksen yli painaakseen nappia jota ei oikeasti tarvitse painaa. Toki saa kompuroida jos haluaa. Mutta lähinnä tiuskijoita ajattelin sivistää.

ap

Vierailija
33/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sellainen, joka osaa kyllä tuhahduksen ja murhaavan katseen kuvitella (eikä niistä kovin ilahtuisi)

Vierailija
34/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sellainen, joka osaa kyllä tuhahduksen ja murhaavan katseen kuvitella (eikä niistä kovin ilahtuisi)

Vierailija
35/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja huomasitte varmaan, että kirjoitin "koska ei tarvitse". En kirjoittanut "koska ei saa".

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi