Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei valaiskaa mua tyhmää?! Pitääkö tosiaan päiväkotiin viedä joku joululahja tms.

Vierailija
06.12.2005 |

henkilökunnalle? Itse olen ihan ihmeissäni tästä. Ymmärrän sen, jos opettajall tai pph:lle kun on koko ajan sama, mut meidän päiväkodissa vaihtuu henkilökunta koko ajan! Jos viette, niin mitä viette ja milloin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kukka tai kaikille jotku kynttilät kun oli vaan kolme hoitajaa. viime vuonna tehtiin ite karkkeja ja pipareita ja vietiin niitä pieni korillinen. on kiva muistaa jos on hyvä paikka :)

mut huom, vain silloin jos on tyytyväinen palveluun!!!

Vierailija
2/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi viedä lahja... Minusta on paras lahja se, että lapset viihtyy siinä päiväkodissa, jossa he ovat. Tyytyväisyys on se lähja, jonka saatte kun lapset ovat tyytyväisiä päivähoidossa, missä ovat. Minulla on kokemuksia kolmesta lapsesta ja koskaan en ole vienyt kenellekään mitään lahjoja milloinkaan.

Mitä sitten veisi hoitajalle, joka sitten ilahuttaisi ihan oikeasti?

Tätä voi miettiä sitten ihan oikeesti eli kuka tarvitsee niin sanottua turhaa rihkamaa vaikka siinä onkin ihan oikea idea takana, että olet hoitanut minun lastani ja hän on ollut ihan tyytyväinen ja sitten seuraa sellainen idea, joka onkin sitten erilainen eli vapaat " kädet" tai yritys tms. elin antaa ko. tarhalle vaikka teatteri/liikuntaliput, koska koko tarhan tiimi on ollut vaikuttamassa nimenomaan juuri sinun lapsesi hyvinvointiin ja siihen, että kun haet lapsesi niin hänkin on niin tyytyväinen, että miksi pitäsi lähteä nyt kotiin, kun leikit on kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

henkilökunnalle? Itse olen ihan ihmeissäni tästä. Ymmärrän sen, jos opettajall tai pph:lle kun on koko ajan sama, mut meidän päiväkodissa vaihtuu henkilökunta koko ajan! Jos viette, niin mitä viette ja milloin?

Ei tarvitse! Itse päiväkodissa työskennelleenä, tiedän , että jotkut hoitajista sitä odottavat ja käyvät läpi keltä sai lahjan keltä ei. Mielestäni epäammattimaista. On mukava, jos kerrotaaan lapsen viihtyvän yms., jos lapsi todella viihtyy. Jos ei kerrottaisiin myös siitä.

Eihän kassatyöntekijöillekään viedä lahjoja kauppaan? (:

Vierailija
4/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tartte viedä mitään, mutta jos haluaa, niin hyvä olis vaikka hoitajien kahvipöytään jotain kaikille yhteistä jouluista suötävää. Kunhan hyvät joulut toivottelee!

Vierailija
5/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä kuinka monta hoitajaa siellä on, varmaan jotain kymmenen paikkeilla ja sitten on jotain muuta porukkaa tekees ties mitä.

Vierailija
6/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotte jotain niin tuokaa sitten kaikille tai joku yhteinen suklaarasia tai kukka, mutta ei mitään et tää pullo on opelle ja hoitajat jää hämillään katteleen. Viime keväänä oli tällanen tilanne ja kyllä mua opena nolotti kantaa sitä pulloa.

Hyvää joulun alusaikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi